חבר שלי השתכרררר מוודקה ומאזז כל פעם שהוא מריח וודקה הוא מקיאאא וביום שישי האחרוןן אני השתכרתי והשאלה עם גם לי תהיה טראומהההה
חבר שלי השתכרררר מוודקה ומאזז כל פעם שהוא מריח וודקה הוא מקיאאא וביום שישי האחרוןן אני השתכרתי והשאלה עם גם לי תהיה טראומהההה
|
|
האנג אובר אולי.
תלוי כמה שתית ואם היית ממש שיכור מת
רק אז אולי תהיה לך טראומה
כל אחד ואיך שהוא מגיב לאלכוהול...
קודם כל לא חייבים להשתכר זה בכלל לא כיף.. תפוס ראש טוב בהרבה יותר כיף ובטוח שלא תיהיה לך שום טראומה אולי האנג אובר קטן
זה לא פורום פסיכולוגיה, זה שחבר שלך עבר טראומה מההשתכרות האחרונה שלו לא אומרת שמאז
בכל פעם שתשתו תעברו טראומה.
ולא נראה לי זה טראומה, גם כשאני מריח ערק יש לי בחילה קטנה כי אני נגעל מזה.
נעול למניעת ספאם מיותר.
A Fistful Of Dollars
"רוחוס שם, בקסטרים שם, ואני בדיוק באמצע..המשוגע עם הפעמון צדק, אפשר להרוויח כסף במקום כזה."