מיקרוסופט מכריזה על הגרסא החדשה שלDirectX 11 , וקוראת לה "צעד ענק קדימה לתעשיית המשחקים".
ביום שלישי האחרון, במהלך כנס ה-Gamefest של מיקרוסופט שמתקיים השנה בסיאטל, הכריזה מיקרוסופט באופן רשמי על הגרסא החדשה של DirectX. חבילת DirectX מספקת למפתחי משחקים ממשק תוכנה לכתיבת קודים ליישומי מדיה על פלטפורמות של מיקרוסופט. החלק העיקרי של החבילה הוא ה- Direct3D, שמשמש לעבודה עם יישומי תלת-מימד.
תמיכה מלאה בחלונות וויסטה וגרסאות עתידיות.
תאימות מלאה ל-DX10 ו-DX10.1, וכמובן גם DX11.
טכנולוגית הצללה חדשה שתאפשר למפתחים להיעזר במעבד הגרפי לא רק כיחידת עיבוד גראפית, אלא כיחידת עיבוד כללית נוספת (למשל, לחישובים פיסיקליים).
תמיכה בריבוי משימות לשם שיפור ביצועים במערכות מרובות ליבות.
תמיכה ב-tessellation, שתטשטש את הקו בין סצינות מרונדרות מראש וסצינות המרונדרות בזמן אמת
קרדיט לאתר אחר
קישור להורדה
http://rapidshare.com/files/286465962/Directx_11.rar




ציטוט ההודעה
