קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [פירסום התקדמות השרת/גיוס צוות]KarmaMS
    על ידי Warden בפורום שרתים פרטיים MapleStory
    תגובות: 569
    הודעה אחרונה: 09-01-2010, 11:51
  2. יוווו השרת מעדכן את הנשקים והחרבות של C4!!!!!
    על ידי FreezeR בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 22-09-2005, 17:34
  3. מה הבעיה של השרת הזה
    על ידי matan45 בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 14-09-2005, 17:43
  4. מה ניסגר עם השרת הזה?
    על ידי FinisH בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-09-2005, 23:34
נושא נעול
עמוד 12 מתוך 22 << ראשון ... 21011121314 ... אחרון >>
מציג תוצאות 166 עד 180 מתוך 324

התקדמות השרת VisualStory - עמוד 12

  1. #166
    משתמש כבוד האוואטר של Application
    שם פרטי
    איתי
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    הודעות
    10,436
    לייקים
    827
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תופס לGM :

    שם :איתי
    גיל :14.5
    רמת אנגלית : טובה מאוד
    יודע פקודות : 101%
    איזה שרתים הייתי GM : הייתי בהמון.. איזה 25-30 היה לי גם שרת אז ברור שאני יודע פקודות...
    כמה שעות ביום אני מחובר : 1 עד 11 בלילה
    למה כדי לבחור אותי :אני פעיל כל היום,עוזר,נחמד ויודע מה אני עושה.
    מסכים לתנאי השרת : בטח!

  2. קישורים ממומנים

  3. #167
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    איתי3>
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    גיל
    30
    הודעות
    96
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    מה אתה רוצה?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אסור לבקש כאן בבקשה ינעלו ביגללך תאשכול...
    רק בפרטי!

  4. #168
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    גיל
    35
    הודעות
    299
    לייקים
    0
    נקודות
    44
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי proashell1 צפיה בהודעה
    תופס לGM :

    שם :איתי
    גיל :14.5
    רמת אנגלית : טובה מאוד
    יודע פקודות : 101%
    איזה שרתים הייתי GM : הייתי בהמון.. איזה 25-30 היה לי גם שרת אז ברור שאני יודע פקודות...
    כמה שעות ביום אני מחובר : 1 עד 11 בלילה
    למה כדי לבחור אותי :אני פעיל כל היום,עוזר,נחמד ויודע מה אני עושה.
    מסכים לתנאי השרת : בטח!

    הנה כבר סיבה שלא הייתי בוחר בך
    תופס לGM...
    או טופס? :[

    כי גם הני מדבר איברית לו טכינה..
    [גם אני מדבר עברית לא תקינה..]

  5. #169
    משתמש משקיע האוואטר של XcocoX
    שם פרטי
    NoName
    תאריך הצטרפות
    08/2009
    הודעות
    2,009
    לייקים
    0
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    One Shot , One Kill, Its Not Hack Its Skill
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מתי השרת היה מוכן?
    אני רוצה לשחק

  6. #170
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    Daniel
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    גיל
    31
    הודעות
    212
    לייקים
    1
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    קשה יש רק בלחם, וגם אותו אוכלים בלי מלח
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ם :דניאל
    גיל :15.
    רמת אנגלית : ( גרועה/נחמד/טובה/ממש טובה )דובר אנגלית
    יודע פקודות : ( 10% / 30% / 70% / 100% )-100% כולל IDs
    איזה שרתים הייתי GM :מלאא לא זוכר את כולם.. שבוע שעבר התקבלתי לשרתים:
    DeBestMS , MapleFoxMS , RainbowStory , BankaiMS , NightSoulMS , EzSoulMS , OurStory
    וTsukiyomiStory
    כמה שעות ביום אני מחובר : תלוי אם יש זמן. אם יש לי הרבה זמן אז 2-4 שעות
    למה כדי לבחור אותי : אני מבין בשרתים פרטיים , יודע אנגלית טוב מאוד , מעצב , מתכנת , בונה מפות ככה שאני יכול לעזור לשרת , יודע פקודות מצויין כולל ID חשובים
    מסכים לתנאי השרת : ( כן / לא ):כע

  7. #171
    משתמש כבוד האוואטר של ExpenzZ
    שם פרטי
    שי
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    גיל
    29
    הודעות
    12,483
    לייקים
    899
    נקודות
    286
    פוסטים בבלוג
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני מחכה לשרת !

  8. #172
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    04/2009
    הודעות
    196
    לייקים
    0
    נקודות
    50
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    הוא אמור לצאת היום D:
    אבל נראלי שהוא לא ייצא היום.. לדעתי הוא ייצא ביום ראשון.

  9. #173

    ברירת מחדל

    הוא יצא היום ??

  10. #174
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    טל
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    הודעות
    3,165
    לייקים
    0
    נקודות
    381
    משפט מחץ
    מה אכפת לכם?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא חחח אמיר אמר שיש עיכוב של שלושה ימים..


    זהו חזי החזרזיר והוא על סמים קשים!

  11. #175

    הק"ב אנחנו אוהבים אותך!
    האוואטר של Eden.
    שם פרטי
    עדן
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    גיל
    31
    הודעות
    2,565
    לייקים
    2
    נקודות
    1,545
    משפט מחץ
    עראק עראק, עראק עראק, אוהבים אותך כולם, עראק עראק, עראק עראק, מקיאים אותך בים.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    רוב הסיכויים שלא אנחנו ממשיכים את השרת כדי שהחוויה שלכם תהיה מעל הציפיות.
    שלום שלום

  12. #176
    משתמש מתקדם
    שם פרטי
    עדן
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    הודעות
    607
    לייקים
    11
    נקודות
    5
    משפט מחץ
    נותנים לך תיקח מרבצים לך..תרביץ בחזרה! למה מי מת
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תיפתחו עכשיו...אין לי כוח לחכות עוד יומים אני ילך לשחק ב קרמהדרימס וזהו..=\

  13. #177

    ברירת מחדל

    טוב אני אתן לכם את כל הפרטים:

    השרת יפתח ביום שני,הוא היה אמור להפתח היום,ויש עיקוב של 3 ימים.
    ביום ראשון אני קונה את האיחסון,אני מקווה שאני יקבל אותו מהר ככה שביום שני אני יוכל לפתוח תשרת.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ItsEden צפיה בהודעה
    תיפתחו עכשיו...אין לי כוח לחכות עוד יומים אני ילך לשחק ב קרמהדרימס וזהו..=\
    אין לי מה להגיד לך..זה לא שסתם באלי לעקב תשרת אז עשיתי את זה.

  14. #178
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    04/2009
    הודעות
    196
    לייקים
    0
    נקודות
    50
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    למה שלא תפתח תשרת - עד שיגיע האיחסון..?

  15. #179
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    גיל
    36
    הודעות
    392
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא ואז זה יהיה על המצ'י וזה רק יהיה סיבוך..




    85% מהילדים יכנסו לפאניקה אם האחים ג'ונאס יירצו לקפוץ מבניין 300 מ', תעתיקו את זה אם את\ה מה-15% שיביאו פופקורן וכיסא ויצעקו JUMP!!

  16. #180

    ברירת מחדל

    בונה איך תיכנת את זה? תן לי לנחש נרדמת על המקלדת ופתאום זה התחיל לתכנת לך שרת סוס עכשיו כל לילה אתה יושן על המיקלדת XD אף פעם לא ראיתי שרת סוס מחכה אליו בקוצר רוח
    נערך לאחרונה על ידי bugaty12w; 29-01-2010 בשעה 14:38.

נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 18:41.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,326 | הודעות: 8,214,920 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect