קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. DMGMs שרת מאוחסן v62 [High RATES]
    על ידי redred בפורום שרתים פרטיים MapleStory
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 10-07-2010, 01:19
  2. KarmaDreams V62
    על ידי idangamer בפורום פרסום שרתים פרטיים
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 21-02-2010, 16:25
  3. KarmaDreams V62
    על ידי Shinx בפורום פרסום שרתים פרטיים
    תגובות: 499
    הודעה אחרונה: 12-02-2010, 22:24
  4. פרסום| LucKyMs| V62 |1000|1000|40
    על ידי Cristiano בפורום שרתים פרטיים MapleStory
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 24-01-2009, 22:04
  5. שאלה|מדריך לעשות שרת על v62
    על ידי lironilbi בפורום שרתים פרטיים MapleStory
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 26-12-2008, 19:30
נושא נעול
עמוד 7 מתוך 12 << ראשון ... 56789 ... אחרון >>
מציג תוצאות 91 עד 105 מתוך 168

KarmaDreams V62 - עמוד 7

  1. #91

    Angry

    טוב זה לא יכול להימשך ככה!

    מילא איבדתי את הדברים שקניתי ב-500מיל ולא החזרתם לי את מה שמגיע לי,החלקתי את זה.

    אבל עכשיו גם את ה-500K NX שלי לקחתם?! זה פשוט נעלם מהראש שופ!
    אתם יודעים כמה זה 500K NX?!
    700מיל בערך!!!!!

    תחזירו לי את הכסף או את הקאש מה זה זאת כבר גניבה אני דורש את מה שמגיע לי חזרה!!!!!!

    קוראים לי BYAKUYA במשחק. =\
    נערך לאחרונה על ידי aspa; 18-02-2010 בשעה 18:03.

  2. קישורים ממומנים

  3. #92

    ברירת מחדל

    חחחחחחח גניבה XDDD


  4. #93
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    בר
    תאריך הצטרפות
    11/2009
    הודעות
    2,448
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    תשתה הרבה אלכוהול ותהיה בריא
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Tequila צפיה בהודעה
    לא ידעתי שלמנהלים מותר דבאל..
    מה דבאל ...
    זה ניראה כמו דבאל בגלל שאני מחקתי הודעות .
    שמע אתה רק מספאים פה ועל כך אתה מקבל באן למספר ימים .
    :|

  5. #94

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי MrNike צפיה בהודעה
    מה דבאל ...
    זה ניראה כמו דבאל בגלל שאני מחקתי הודעות .
    שמע אתה רק מספאים פה ועל כך אתה מקבל באן למספר ימים .
    :|

    מה באן XDD
    רק שאלתי עם מותר..
    אתה מוזמן למחוק ם.
    0


  6. #95

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Tequila צפיה בהודעה
    חחחחחחח גניבה XDDD


    מה אתה צוחק אני רוצה את הכסף שלי בחזרה אני לא משקיע בשרת הזה כדי שפתאום דברים בשווי מאות מיליוני מסוס יעלמו לי פתאום!

  7. #96
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    גיל
    47
    הודעות
    14
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    צוות מעפן,
    כמה GM יש לכם וכשצריך אתם אתם אף-פעם לא מחוברים!
    אתמול שעתיים ניסיתי להשיג GM בגלל באג שיש לי ואמרתי שאני צריך עזרה כי יש לי באג ואני צריך לדבר עם ה-OWNER כי הבאג ב-SQL של השחקן שלי
    ואז ה-GM שכן הצלחתי לדבר איתו אמר לי שלא עוזרים וזהו ושאני יפתח שחקן חדש.

  8. #97

    I Love Tennis
    האוואטר של Mr.Tennis
    שם פרטי
    אורי
    תאריך הצטרפות
    10/2009
    הודעות
    1,366
    לייקים
    0
    נקודות
    206
    משפט מחץ
    נותנים לך תיקח מרביצים לך תברח, תן חיוך הכול לטובה
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בונא עזבו אותם הם יעשו מה שהם רוצים.
    תנעלו את הנושא הזה.



    ספוילר:
    http://www.siz.co.il/my.php?i=c2myjarmozwd.jpg

  9. #98
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    מתן
    תאריך הצטרפות
    09/2009
    הודעות
    304
    לייקים
    0
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    >/<
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ItsEden צפיה בהודעה
    נראלי שהשרת הזה הולך להיתפרק לאט לאט...מתי נראה בארץ שרתים ששורדים הרבה זמן וטובים?!בנתיים השרתים היחדים ששרדו הם extra-ms and Maple-Israel הבעיה היא ששתיהם חרא.
    יש עוד שרת: IsraelMS ... שהוא מחזיק כבר מעל לחצי שנה פועל, בלי בעיות , והוא מחזיק מחזיק ! בלי לאג אחד! :]

    בקשר לפירסום:
    פשוט תנעצו וזהו....
    תפרסמו, תנעלו , ותנעצו . מה הסיפור?

  10. #99
    משתמש משקיע האוואטר של ביסלי
    שם פרטי
    יוסי
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    גיל
    31
    הודעות
    2,735
    לייקים
    13
    נקודות
    236
    משפט מחץ
    דבר שווה ערך זה דבר שהיה קשה להשיג אותו
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אנחנו מודעים לכול הבעיות והכול.
    ובקשר לבעיה של הUnable connect to game server זה בעיה שלנו וגם שלכם.
    האיחסון בכול וחלק מהמחשבים כנראה יש להם איטרנט חלש או משהו כזה או שאתם ב012.
    והוא פשוט לא נותן לכם להתחבר גם לי היה בעיה כזאת וסידרו לי את זה ועכשיו נכנסתי לgoogle maps ואני קולט שהאיטרנט שלי בכלל לא בארץ אלא בNY(ניו יורק).
    ובגלל זה הבעיה שלי נעלמה.
    נערך לאחרונה על ידי ביסלי; 21-02-2010 בשעה 16:34.



    סכום הגודל שמותר לחתימה הינו 600, חתימתך הייתה בגודל 949 ולכן נערכה. אנא שמור על החוקים.
    ספוילר:

    להבא הלינקים לא ישמרו.

    http://img263.imageshack.us/img263/958/130983008776.png



  11. #100
    משתמש מתחיל האוואטר של Steely
    תאריך הצטרפות
    08/2009
    הודעות
    141
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי InOfOn צפיה בהודעה
    יש עוד שרת: IsraelMS ... שהוא מחזיק כבר מעל לחצי שנה פועל, בלי בעיות , והוא מחזיק מחזיק ! בלי לאג אחד! :]

    בקשר לפירסום:
    פשוט תנעצו וזהו....
    תפרסמו, תנעלו , ותנעצו . מה הסיפור?
    מה אבל משעמם שם אש...
    קרידיט לקטי =]

  12. #101
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    גלעד
    תאריך הצטרפות
    08/2009
    גיל
    28
    הודעות
    321
    לייקים
    0
    נקודות
    70
    משפט מחץ
    אני חייב להתוודות : זאת שזירה!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    היה לי שם שחקן עם 500 מיל + CILBI ומלא דברים משופרים סוסים והורדתי 11ל DMG והיה כתוב 99K DMG וקיבלתי באן....

    הורדתם לי את הבאן ואז עוד פעם קיבלתי....
    VisualBasic | VB.NET | Photoshop | Pawn | EventScripts | WebDesign | Hacker | WebHacker

  13. #102
    משתמש כבוד האוואטר של Application
    שם פרטי
    איתי
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    הודעות
    10,436
    לייקים
    827
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מה הקטע...
    כל פעם שאני פותח חנות היא נסגרת והדברים הראשונים ששמתי נחמקים..
    מחאלה של שרת הפכתם לחרא של שרת T.T
    נערך לאחרונה על ידי Application; 22-02-2010 בשעה 14:13.

  14. #103
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    שקד
    תאריך הצטרפות
    02/2010
    הודעות
    6
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אלמאו
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי proashell1 צפיה בהודעה
    מה הקטע...
    כל פעם שאני פותח חנות היא נסגרת והדברים הראשונים ששמתי נחמקים..
    מחאלה של שרת הפכתם לחרא של שרת T.T
    נכון מאוד,
    ומה שאמרתם לגבי המשתמשים שלא מצליחים להכנס זה לא נכון גמעט לאך אחד זה לא עובד ואתם שמים זין,
    אז גם אנחנו שמים אליכם,

    אני לא חושב שתחזיקו עוד הרבא זמן.

  15. #104
    משתמש כבוד האוואטר של Application
    שם פרטי
    איתי
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    הודעות
    10,436
    לייקים
    827
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי EysesOfTiger צפיה בהודעה
    נכון מאוד,
    ומה שאמרתם לגבי המשתמשים שלא מצליחים להכנס זה לא נכון גמעט לאך אחד זה לא עובד ואתם שמים זין,
    אז גם אנחנו שמים אליכם,

    אני לא חושב שתחזיקו עוד הרבא זמן.
    בדיוק, תמשיכו ככה וכל מי שהסכים להשאר יעזוב...

  16. #105
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    02/2010
    גיל
    32
    הודעות
    68
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אזא כאף
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חרא של שרת..
    השרת נטוש..

נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 22:40.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,093 | הודעות: 8,213,686 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect