טוב זה לא יכול להימשך ככה!
מילא איבדתי את הדברים שקניתי ב-500מיל ולא החזרתם לי את מה שמגיע לי,החלקתי את זה.
אבל עכשיו גם את ה-500K NX שלי לקחתם?! זה פשוט נעלם מהראש שופ!
אתם יודעים כמה זה 500K NX?!
700מיל בערך!!!!!
תחזירו לי את הכסף או את הקאש מה זה זאת כבר גניבה אני דורש את מה שמגיע לי חזרה!!!!!!
קוראים לי BYAKUYA במשחק. =\





I Love Tennis





ספוילר: 

