צל מוטל(Drop Shadow):
גסגנון צל מוט יוצר תחושה שהאינפורמציה שעל השכבה גבוהה יותר מהשכבות שתחתיה ולפיכך נוצר צל. ניתן לקבוע לצל תכונות כמו עוצמה, טישטוש ועוד...
צל פנימי(Inner Shadow):
סגנון צל פנימי יוצר תחושה שהאינפורמציה שעל השיכבה הינה למעשה חור בשכבות שתחתיה, ללפיכך נוצר בתוך החור. ניתן לקבוע לצל תכונות כמו עוצמה, טישטוש ועוד...
הילה פנימית/חיצונית(Outer/Inner Glow)
סיגנון הילה יוצר שהאינפורמציה שעל השיכבה הינה מוארת וזוהרת. ניתן לקבוע הילה חיצונית או פנימית.
פאזה והבלטה(Bevel & Emboss)
סיגנון זה יוצר תחושת תלת מימד האינפורמציה שעל השכבה, כאילו היא בולטת או שקועה בתוך השכבה שתחתיה. ניתן לבחור מתוך 5 סוגי הבלטה, ואז לשוות להם אפקטים שונים בעזרת המכוונים השונים: Outer Bevel;Inner Bevel; Emboss; Pillow Emboss;stroke Emboss.
הכתמה(Stain):
אפקט זה יוצר צל מוטל של האובייקט בתוך עצמו. כיוון של האפשריות מאפשר את הגדךת הצל ומיקומו כך שהאובייקט נראה מוכתם.
ציפוי צבע(Color Overlay):
סגנון זה יוצר, מאפשר על שיכבה בצבע מלא. ניתן לחזור ולשנות את צבע השכבה בכל עת.
ציפוי מעבר גוון(Gradient Overaly):
סגנון זה מאפשר לצפות אינפורמציה על שיכבה במעבר גוון "חי". מעבר גוון \ה נתון לשינוי בכל עת - לעומת מעבר גוון רגיל שהינו דבר סופי. כמו כן ניתן לשלב סגנון זה יחד עם האפקטים האחרים ולקבלת סגנון מורכב ומעניין יותר.
ציפוי מרקם(Patter Overaly):
סגנון זה מאפשר לצפות אינפורמציה על שיכבה במרקם "חי". מרקם זה נתון לשינוי הכל עת לעמת מרקם רגיל שהינו דבר סופי. כמו כן ניתן לשלב סגנון זה יחד עם האפקטים האחרים ולקבלת סגנון מורכב ומעניין יותר.
קו מתאר(stroke):
סיגנון זה מקיף את האינפורמציה שעל השיכבה בקו מתאר בעובי רצוי ובצבע רצוי. קו המתאר יכול להיות בתוך הצורה או מסביב לה. קו מתאר חיצוני אינו מאפשר קבלת פינות חדות!
בבקשה לנעוץ...




ציטוט ההודעה




