29 אוגוסט 2010
מתאימים - וובר והמילטון על ספא בשורה מזג האוויר היה צפוי לשבש במוקדמות בספא-Francorchamps, וזה בהחלט עשו את זה.

עם הגשם יותר מאיים כמו המכוניות זרמו החוצה פועל הסופי שלהם Q3, סדר מן בסדרה הראשונה של הקפות בפגישה היה מארק וובר של רד בול, רוברט קוביצה עבור רנו, סבסטיאן Vettel עבור רד בול ו לואיס המילטון עבור מקלארן. אבל אפילו בשלב הזה היה חשוך, כך שזה היה בלתי נמנע את הניסיונות הללו לאחרונה יהיה מתוסכל הגשם. כאשר המסלול נעשה לח שוב במקומות, נהג אחרי נהג נכשלה לשפר, עד הברכיים הרואית מן המילטון זינק אותו לצד וובר בשורה הראשונה.

45.778s 1m של אוסטרליה קם לתפקיד תורן - רד בול של ה -12 של העונה - אבל המילטון איכשהו לצמצם מ 1m 46.203s כדי 1m 45.863s לדחוף קוביצה אל השלישי עם 46.100s 1m שלו Vettel כדי הרביעי ב 1m שלו 46.127 s.

Jenson לחצן ולשתף פליפה מאסה השורה השלישית עבור מקלארן ו פרארי ב 1m 46.206s ו 1m 46.314s, עם Barrichello רובנס ויליאמס 'ו אדריאן חיל הודו Sutil בשורה ארבע על 1m 46.602s ו 1m 46.659s.

ניקו Hulkenberg עשה זאת פגישה טובה ויליאמס על ידי הצטרפות Barrichello של 10 בראש, עם 1m 47.053s, אך פרננדו אלונסו לא היה אדם מאושר לאחר להפעיל הראשון מוטרד הניב רק 1m 47.441s ב הפרארי שלו בגשם מפונקת השני שלו.

היו עדיין לחים תיקוני לתפוס את זהירים כאשר Q2 התחיל, ומקלחות עוד ציפו כל כך בר כולם הייקי לוטוס של Kovalainen יצא בהקדם המסלול נפתח שוב.

המסלול נשאר יבש כמו השמש בא דרך, וגם המילטון לחצן להגדיר שתי פעמים המהיר ביותר, במקום השלישי היה התקוטטו מעל ברצף אש מהירה על ידי רד בול, קוביצה ואת פרארי.

שתי מרצדס היו הראשונים להחמיץ עובר ל Q1. מיכאל שומאכר הצליח 1m 47.874s עבור 11 לפני חברו לקבוצה ניקו Rosberg ב 1m 47.885s. ואז הגיע ג 'יימי Alguersuari את הראשון של Rossos טורו ב 1m 48.267s, טוניו Liuzzi את השני כוח בהודו ב 1m 48.680s, סבסטיאן Buemi ב 1m 49.209s עבור טורו רוסו, Kovalainen ב 1m 50.980s ו טימו גלוק של הבתולה ב 1m 52.049s.

כן, אתה קורא את זה נכון. שניהם לוטוס הבתולה יש מכוניות דרך Q2. ככה זה קרה. Q1 התחיל ברעש כאשר ויטלי פטרוב ירד רנו בחיקו את שלו לאחר לשים את הגלגל הימני האחורי על שפת המדרכה הרטוב עדיין על היציאה של מי שמשתמש ביד שמאל לאחר Rivage. הפגישה היתה קצרה אדום מסומן כמו R30 פגום נלקח.

אחרי זה, גשם בחוץ האחורי של המעגל הפך את כל העניין לתוך crapshoot כמו מכוניות החליק והחליק סביב. עם שבע דקות עזב את הסדר היה המילטון, לחצן, מאסה, Barrichello, Barrichello, Rosberg, וובר, Liuzzi, שומאכר, אלונסו, גלוק. Vettel היה 17 ... 18 אחר כך, כשהוא קם לרגע נתקל ידי Trulli. אבל אז זה היה ייבוש מעט שוב, מספיק הגרמני לקפוץ זמנית השלישי לפני פריחה נוספת של שיפורים הודות לתנאים משופרים דחף אותו לאחור אל ה -11 כמו Rosberg, Hulkenberg, Barrichello, קוביצה, ואת שומאכר קפץ על רגליו.

בסופו של דבר, מערכת כפולה של offs עבור BMW זאובר, באדיבות Kamui קוביאשי ופדרו דה לה רוסה, ראה גם של מכוניות Hinwil עושה את זה דרך Q2. Trulli היה faller המהיר ביותר ב -18 2m 01.491s, ואז באה Kobayashi ב 2m 02.284s, ברונו סנה ו Sakon ימאמוטו HRTs על 2m 03.612s ו 2m 03.941s, דה לה רוסה ב 2m 05.294s, לוקאס די גראסי, אשר טווה הבתולה שלו כבה ללא שם 14 (בין Fagnes ו Stavelot) ב 2m 18.754s ו פטרוב, שלא לקבוע מועד.

אחרי המוקדמות, היה הגלוק נענש חמישה מקומות ברשת על הפגיעה ימאמוטו במהלך Q1, תוך Buemi נקנס בשלושה מקומות ברשת על הפגיעה Rosberg. אז עם שומאכר מקבל עונש 10-מקומו של המהלך שלו על Barrichello בהונגריה, ו Rosberg מקבל חמישה לשינוי ההילוכים שלו אחרי אימון חינם של הבוקר, את הרשת מ P11 לאחור קורא: Alguersuari, Liuzzi; Kovalainen, Rosberg; Trulli, Buemi; קוביאשי, סנה; ימאמוטו, גלוק: שומאכר, דה לה רוזה: די גראסי, פטרוב.

וכך, בעוד שזה היה יום רע בסופו של דבר עבור מרצדס, כל שלוש הקבוצות החדשות היו משהו על העורב. התחזית למחר, עם זאת, הוא גשם כבד, אז זה באמת הולך להיות אחד הגזעים האלה שבו הכל יכול לקרות
קרדיט לאתר הרישמי של פורמולה.