
נכתב במקור על ידי
crazyseducer
1. עדיין גם אם הוא החריב ובנה עולמות, זה אומר שהוא השמיד את כדור הארץ לגמרי או רק את כול החיים.
או רק חלק מהחיים. כי אם זה את כול החיים, זה עדיין לא מסביר את הממצאים.
כי הממצאים מראים על התפתחות של המינים ממינים קודמים, ואם בשלב מסוים אלוקים הרג את כול בעלי החיים אז
הכול היה צריך להתחיל מההתחלה וזה לא מתאים לממצאים.
2. למה שאלוקים יברא עולם עתיק?, זה פשוט שטותי.
אלא אם כן הוא רצה לספק חומר לאתאיסטים כדי שהם לא יאמינו בו, ובכן הוא הצליח.
3. אם הימים של פעם הם לא הימים של היום, אז למה הוא אומר "יום אחד", הוא יודע שכה אנחנו נקרא לימים שלנו.
אז למה ליצור בלבול ומחלוקות, שיגיד תקופה וכולי.
וחוץ מזה ,אם זה לא הימים כמו של היום, אז אצה יכול להגיד שמה שאלוקים עשה מנוחה ביום השביעי.
אז יום הוא לא באמת יום, ולכן זה לא באמת שבעה ימים ולכן אין צורך לעשות שבת כול שבעה ימים.
ואם תאמר שאלוקים קרא לתקופות דווקא ימים כדי ללמדנו שאנחנו צריכים לנוח ביום השביעי.
אז הוא שיקר.
כי אמר שברא את כול העולם בששה ימים, וכאן אנחנו לומדים שלא, אז הוא שהוא שיקר לנו בעניין בריאת העולם או בעניין השבת.
ולחלק הכי חשוב.
כול מה שהבאת הם תירוצים שנכתבו כ 2000 שנה אחרי מעמד הר סיני. בערך בימי הביניים, 1500 או אפילו חלקם בימנו.
אין להם כול אזכור בתורה. וזה רק כדי לסדר בעיות.
הנבואה פסקה לפני כ2000 שנה, אז איך פתאום רבנים מביאים תרוצים חדשים?
זה הכול המצאות ותירוצים.
ותאמין לי שאם היינו בתקופה של הגמרא, אז זה גם היה נכנס לגמרא ואז היינו אומרים שזה תורה מסיני.
תעשו לי טובה.
אז תגיד לי מה יותר הגיוני, שככה באמת נברא העולם והרבנים המאוימים רק מנסים לכסות לעצמם את התחת.
או שמי שכתב את התורה באמת התכוון לתרוצים המצוצים שהבאת.
כך או כך לא?