מה עשית מ39 מעלות סיפור?
תרגיש טוב![]()
|
|
תרגיש טוב אחשלי
fells godd הרגש טוב ובמהרה
תרגיש טוב אריאל![]()
לשעבר 'Like
תרגיש טוב .
"Once more into the fray
Into the last good fight I'll ever know.
Live or die on this day
Live or die on this day."
תרגיש טוב : ) .
תרגיש טוב אריאל![]()
שיאוו, כמה אני שונא של"ח.
תרגיש טוב כפרה.
תרגיש טוב אחי,
אבל למה אתה חייב לכתוב תמיד ככה
נערך לאחרונה על ידי subwave; 14-12-2010 בשעה 20:12.
מזג האוויר ההפכפך
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחח
תרגיש טוב.
לא קשור קארמה ולא שטויות...
הרבה חולים בתקופה הזאת. גם אם היית הולך לבית ספר אתמול היית חולה...