אם הורדתם את סקרים בגלל הסקרים המפגרים שהם פתחו, זה לא אומר שהם צריכים לפתוח בדיבורים סקרים מפגרים, זה רק מוריד את הרמה שלנו!
וזה מעצבן...
לפי דעתי צריך לשים מנהל רציני בסקרים, ולפתוח שוב את הפורום,
ושיהיה שם סדר, לא כמו המנהל הקודם ששאל שאלות מפגרות!
לתשומת לבכם ושבוע טוב![]()





