מה דעתכם על שינוי הקבוצה של נופר?
איך שעברה מפרידה וליהי לדנה וסיוון.
לדעתי? עשתה בשכל.
מה דעתכם על שינוי הקבוצה של נופר?
איך שעברה מפרידה וליהי לדנה וסיוון.
לדעתי? עשתה בשכל.
|
|
לפי דעתי היא צריכה לעוף מהבית היא תעשה הכל כדי להישאר במשחק..היא יודעת אוהבים את גקי בחוץ אז היא מנצלת אותו , אותו דבר כמו שהיא עברה קבוצה כי היא חשבה שאוהבים את דנה בחוץ יותר מאשר פרידה... אני מתערב אתכם שהיא שוב תחזור להיות בצד של פרידה כי דנה עזבה..
בסופו של דבר,
נופר היא סוג של נצלנית, והיא חיה עכשיו על אנשים שם בתוכנית, רק כדי להגיע למיליון, לגמר.
ויכול להיות שזה יקרה, כי ג'קי לא בדיוק חכם.