
נכתב במקור על ידי
Daniel
מוצדק ומוסרי זה לא שחור ולבן, היום מוסרי ומוצדק משהו אחד מחר משהו אחר.
יכול להיות שכמו שפעם מי שהיה הומו היו רוצחים אותו במקום (ועדיין לא רחוק מפה עושים דברים כאלה), ועכשיו זה די מקובל (או לפחות לא רוצחים על זה במדינות דמוקרטיות), עוד שלוש מאות שנה אנשים יתחילו לזיין כלבים וזה יהיה לגיטימי.
אני חושב שהתורה אסרה את זה כי המוסר האלוקי רואה את זה כדבר גועלי ונתעב. יש דרכים לטפל באנשים האלה. מי שחושב זה פרימיטיבי מוזמן להגיד מה שהוא חושב, מי אמר לך שזה לא יעשה וינטג' עוד 250 שנה ואז יהיה באופנה לשנוא הומואים? אני בכלל לא מבין למה אתם מחזיקים מצדק מוסרי אנושי משהו שאפשר לסמוך עליו.
אני חושב שאפשר להצדיק את האיסור הזה מסיבה אחת פשוטה, זה כתוב בתורה. לגבי אם זה מוסרי או לא, כן זה מוסרי, כי התורה אמרה, כן זה צודק כי התורה אמרה. כל צדק או מוסר אחר הוא דבר שמשתנה ואין לו חשיבות מבחינתי.
כמו שכבר אמרתי, מי שנולד הומו אין לו גזר דין מוות. או שיעשה טיפול, או שישאר הומו וידחיק את הנטיות המיניות שלו וישמור אותם לעצמו.
קל וחומר ניתוח כזה אסור. כל ניתוח שהורס את הגוף הוא אסור. בתורה אפילו נאסר לעשות לעצמך שריטות עמוקות בעור, או לעשות קעקעוים. בטח ובטח שלכרות בולבולים זה אסור מדאוריתא ובלי שום קשר אני חושב שזה חולני.