איזה קטלני הויקטורי שלי!! 118%
מעולה!
טעון שיפור.
איזה קטלני הויקטורי שלי!! 118%
|
|
יש טריירמון לbeast וlopmon לbeast
חחח חזק גם לי יהיה כזה :]
ענק תודה :]
(Normal)צ'אט רגיל לכולם.
(Party)צ'אט רק לפארטי.
(Guild)צ'אט רק לגיילד.
(Whisper)צ'אט פרטי למישהו.
(Shout)כתיבה לכולם בהכרזה.
מקווה שעכשיו יהיה ברור לכולם![]()
נערך לאחרונה על ידי Daily; 30-08-2011 בשעה 18:42.
אני משמאל ועמית מימין תגיבו בכיף
חחחח איזה ציפור יפה יש לי הא.. ?D:
תודה אחי
ניכנסתי אתמול לגרסא האנגלית סתם כדי להתרשם מגרסאת ה-PRE CBT שלהם שזה לשלושה ימים בלבד ככה שלא שווה לפתוח שחקן
כי בכל מקרה הוא ימחק ,והשגתי כמה דברים מאוד משונים מהאיוונט שלהם O.O
הדיג'ימון רק 70% 3/5 ומהקופסא של האיוונט יצא לי איזה דבר לדקה שהוא גודל לגודל של עשרה פילים O.O
ואיזה מישהו יצר את שלו למיני דיג'ימון 0.000001%
תגובות
אז כבר שיחקתם באנגלי?
אם כן איזה דמות פתחתם? איזה לבל ומה הכינוי שלכם?
אגומון X כמו כל המושפעים חח
BONEGUY
אבל תא'חלס עד שלא יפתח שם ה-OB אני ישחק בקוראיני וגם אז לא נראה לי שאני יפרוש לשם.
נערך לאחרונה על ידי Daily; 31-08-2011 בשעה 10:32.
זאת הרשימה של המפלצות שמומלץ להתאמן בהם מרמה 1 עד 46:
1-3: TSUNOMONS OR KOROMONS
3-7: DEMIMERAMONS
7-11: BEARMONS
11-14: IMPMONS AND TOGEMONS
14-16: BIRDRAMON
16-18: DOBERMONS OR DEPUTYMONS
18-20: GREYMONS OR LEOMON(C)
20-25: BOARMONS OR STINGMONS
25-31: GARURUMONS,GLADIMONS OR ICEDEVIMONS
31-36: VIKALARAMONS
36-41: NEODEVIMONS
41-46: NEODEVIMONS OR SABERLEOMONS
1:56 כמו הטירה של לוחמי היער מHeroes Of M&M 5
המשחק נראה משגע,ואני מקווה שגם המשחקיות מתאימה לגראפיקה.
מחכה למשחק.
)לא משחק אבל מבין Minecraft|Combat Arms|Maplestory
LEAGUE OF LEGENDS EU NORDIC
LokomotivKid
http://9gag.com/icecreamman?success=1
קישוריית המדריכים של Mslipknot