קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. פירוק,מה הוא כאב?
    על ידי black tear בפורום מתבגרים ומתגברים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 18-11-2006, 23:11
  2. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 27-08-2006, 22:03
  3. איזה פירוק O:
    על ידי Uiop בפורום דיבורים
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 24-03-2006, 02:34
  4. מה זה פירוק כימי ומכני של מזון?
    על ידי FunkyGirl בפורום צבא וגיוס
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 23-10-2005, 17:12
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 2 מתוך 2

פירוק והרכבת הגלגל

  1. #1
    משתמש מכור האוואטר של iToucher
    שם פרטי
    No name
    תאריך הצטרפות
    02/2011
    הודעות
    1,558
    לייקים
    209
    נקודות
    980
    משפט מחץ
    לטעות זה אנושי , לסלוח זה אלוהי
    מין: זכר

    ברירת מחדל פירוק והרכבת הגלגל

    שלום לכולם,הבאתי עוד מדריך לפירוק והרכבת הגלגל!
    אז הינה המדריך:

    בכתבה זו נסביר כיצד מסירים גלגלים מאופני הרים המצוידים במעצורי חישוק (המכונים מעצורי V). מיומנות זו שימושית במיוחד לצורך שינוע האופניים ברכב, או אחסונם במקום צפוף, כמו גם לצורך החלפת פנימית מפונצ'רת.
    לא פחות חשוב: נדגים גם איך להחזיר את הגלגלים למקומם!


    בחירת הילוך

    ראשית, נעביר את האופניים לגלגל השיניים הקטן ביותר מלפנים ומאחור. ע"י העברת הילוכים עד למספר הגבוה ביותר מימין, והקטן ביותר משמאל

    ניתוק המעצורים

    ביד אחת נכווץ את מנופי המעצורים , ובשנייה נשלוף את הקבל מהתושבת. מי שיש לו מעצורי דיסק אגב, פטור משלב זה.
    כעת מומלץ להפוך את האופניים.

    פירוק גלגל קדמי

    נפתח את ידית השחרור המהיר.

    בגלגל הקדמי זה אינו מספיק, עקב מגרעת במזלג שנועדה למנוע שחרור בלתי מתוכנן של הגלגל.

    לכן יש ללסובב את הידית בין 2 ל-4 סיבובים כנגד כיוון השעון, תוך שאנו מחזיקים באום בצד השני.


    פירוק גלגל אחורי

    בגלגל האחורי מספיק לפתוח את ידית השחרור המהיר, אך כדאי למתוח את המעביר לאחור, על מנת להקל על שליפת הגלגל האחורי.




    הרכבת הגלגל
    כשמכניסים את הגלגל האחורי, חשוב לוודא שהשרשרת אינה מסובכת. לאחר הכנסתו נוודא שהגלגל יושב במקומו. למרות שלא פתחנו את אום ההידוק בגלגל האחורי, יש לוודא שהמנגנון מכוון נכון, כלאמר סגירת הידית מייצרת התנגדות סבירה. אם הידית נסגרת בקלות מדי, או מסרבת להיסגר, ניתן לכוון את עוצמת הסגירה ע"י סיבוב אום ההידוק
    את הידית נסגור כך שתפנה לאחור או למעלה, ולא למטה על-מנת למנוע פתיחה בזמן הרכיבה עקב פגיעת אבן למשל.
    נעבור לקדמי, כאן הכנסת הגלגל קלה יותר, אבל לפני סגירת הידית יש להדקה כמספר הסיבובים שרופפנו בפרוק.

    חיבור המעצורים
    נהפוך את האופניים ונחבר את כבלי המעצורים. שיטת הסגירה כמו בפתיחה: ביד אחד מקרבים את המנופים וביד שניה מחזירים את הקבל למקומו. החזרת שרוול הגומי למקומו תעזור לשמור על הקבל מאבק ולכלוך.
    לפני רכיבה - יש לוודא שהברקסים מחוברים היטב ע"י לחיצה של הידיות. לא לשכוח קסדה, ולא לשכוח להנות. להתראות בשבילים


    זהו זה סוף המדריך,יום טוב לכולם.

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    10/2009
    הודעות
    2,998
    לייקים
    418
    נקודות
    706
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תודה

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 14:23.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,450,684 | הודעות: 8,151,266 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect