קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 37
    הודעה אחרונה: 20-11-2013, 16:42
  2. [פרטים!] Va - Restart אמור להיות האוסף הכי טוב השנה!!!
    על ידי KaMaSuTranCe בפורום אלקטרונית
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 30-09-2005, 08:58
  3. טוב זה פורום משעמם
    על ידי BiG pApA בפורום מזרחית ודיכאון להורדה
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 06-09-2005, 23:26
  4. ניסו סימן טוב - חזק אשא אותך
    על ידי Fury בפורום מזרחית ודיכאון להורדה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 03-09-2005, 12:24
  5. משהו טוב
    על ידי Ori בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-09-2005, 21:31
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

השפיע עלי לא טוב!

  1. #1
    משתמש מתקדם
    תאריך הצטרפות
    10/2010
    גיל
    33
    הודעות
    630
    לייקים
    16
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל השפיע עלי לא טוב!

    באמת תמיד שאני שותה זה לא כזה משפיע עליי ואני באמת הכי בפוקוס. אבל אתמול בגיבוש בעבודה שתיתי שלושה כוסות וודקה רדבול + שתי כוסות ערק אשכוליות (כי זאת השתייה שנישארה) והייתי ממש מסטול לא ראיתי כלום הלכתי בזיגזגים דיברתי אני חושב גם המון שטויות חח. כל הלילה לא ישנתי וגם מהקצת שישנתי התעוררתי בבוקר עם כאב ראש וכאב בטן , כל זה ולא הקאתי .

    מה זה היה שילוב לא טוב של השתייה ? או מה מי יכל להסביר לי את זה?

  2. קישורים ממומנים

  3. #2

    ברירת מחדל

    לחלק הראשון קוראים השתכרות.
    לשני קוראים האנגאובר.
    מזל טוב.

  4. #3
    It's Toasted האוואטר של Lucky Strike
    תאריך הצטרפות
    09/2010
    גיל
    32
    הודעות
    4,871
    לייקים
    1233
    נקודות
    344
    משפט מחץ
    לא משנה אם היא כוסית או לא כוסית העיקר שאליהו הנביא בא בפסח
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    איזה סוג וודקה שתית?
    וכנראה זה בגלל שערבבת..
    RoyalJoker ו-RoyalCrimson לשעבר


  5. #4
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    12/2008
    הודעות
    3,482
    לייקים
    80
    נקודות
    1,335
    משפט מחץ
    מי שמאמין שהוא יכול - יכול, מי שלא - כנרא�ה צודק.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לשלב כמה סוגי אלכוהול זה תמיד לא טוב.
    לשתות וודקה רד בול זה גם לא הכי הגיוני (אלכוהול מדכא את החושים ורד בול מעורר..)

  6. #5
    משתמש מתקדם
    שם פרטי
    נחשו...
    תאריך הצטרפות
    08/2011
    גיל
    46
    הודעות
    550
    לייקים
    67
    נקודות
    44
    משפט מחץ
    העיקר הבריאות !!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Peace צפיה בהודעה
    לשלב כמה סוגי אלכוהול זה תמיד לא טוב.
    לשתות וודקה רד בול זה גם לא הכי הגיוני (אלכוהול מדכא את החושים ורד בול מעורר..)

    +1

    טוב שלא ערבבת עם קפה מהול בהל (עושה את הקפה יותר חזק ומשאיר אותך עירני יותר זמן)

  7. #6
    מנהל ראשי האוואטר של Old Lady
    שם פרטי
    Oshri
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    גיל
    34
    הודעות
    13,851
    לייקים
    1116
    נקודות
    550
    משפט מחץ
    Sometimes you have to serve to lead
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אתה לא יודע שאסור לערבב בין משקאות?זו התוצאה חביבי...

  8. #7
    משתמש מתקדם
    תאריך הצטרפות
    08/2011
    גיל
    36
    הודעות
    650
    לייקים
    128
    נקודות
    69
    משפט מחץ
    When life hands you lemons – you make lemonade
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני תמיד מערבב וודקה וערק...
    כאילו לא מערבב, לפני שיוצאים שותים וודקה, ובמועדון אני מחזק בערק כמעט תמיד
    אף פעם לא קרה לי שנפלתי ככה, אבל כל אחד לוקח את זה אחרת. יש לי הרבה חברים שיודעים שאם הם מערבבים הם יפלו

  9. #8
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    12/2008
    הודעות
    3,482
    לייקים
    80
    נקודות
    1,335
    משפט מחץ
    מי שמאמין שהוא יכול - יכול, מי שלא - כנרא�ה צודק.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי AndroidFan צפיה בהודעה
    אני תמיד מערבב וודקה וערק...
    כאילו לא מערבב, לפני שיוצאים שותים וודקה, ובמועדון אני מחזק בערק כמעט תמיד
    אף פעם לא קרה לי שנפלתי ככה, אבל כל אחד לוקח את זה אחרת. יש לי הרבה חברים שיודעים שאם הם מערבבים הם יפלו
    ברור שזה מגיע לרמה האישית של אם בן אדם יודע לשתות או לא..

  10. #9
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    גיא
    תאריך הצטרפות
    09/2009
    הודעות
    5,696
    לייקים
    78
    נקודות
    305
    משפט מחץ
    One Love
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תלוי בהמון דברים יכול אפילו להיות שזה היה על בטן ריקה
    בכ''מ עזוב מה שהיה היה, היית שיכור ככה קוראים לזה אגב.

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 10:18.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,443 | הודעות: 8,215,037 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect