באמת תמיד שאני שותה זה לא כזה משפיע עליי ואני באמת הכי בפוקוס. אבל אתמול בגיבוש בעבודה שתיתי שלושה כוסות וודקה רדבול + שתי כוסות ערק אשכוליות (כי זאת השתייה שנישארה) והייתי ממש מסטול לא ראיתי כלום הלכתי בזיגזגים דיברתי אני חושב גם המון שטויות חח. כל הלילה לא ישנתי וגם מהקצת שישנתי התעוררתי בבוקר עם כאב ראש וכאב בטן , כל זה ולא הקאתי .
מה זה היה שילוב לא טוב של השתייה ? או מה מי יכל להסביר לי את זה?



ציטוט ההודעה




