אם אתם מעשנים סיגריות תגידו פה איזה סוג, אם נרגילה אז איזה טעם, ואם שניהם תגידו גם וגם
אני מעשן נקסט כחול/אדום.
מען גם נרגילה טעם תפוח.
אם אתם מעשנים סיגריות תגידו פה איזה סוג, אם נרגילה אז איזה טעם, ואם שניהם תגידו גם וגם
אני מעשן נקסט כחול/אדום.
מען גם נרגילה טעם תפוח.
RoyalJoker ו-RoyalCrimson לשעבר
|
|
האמת אני יודע שזה ישמע מצחיק אבל לפני יומיים ניסיתי ערבוב של טבק מנטה עם פסיפלורה (בנרגילה כמובן) ופשוט התמכרתי ככה
שכרגע זה מה שאני מעשן XD
A Fistful Of Dollars
"רוחוס שם, בקסטרים שם, ואני בדיוק באמצע..המשוגע עם הפעמון צדק, אפשר להרוויח כסף במקום כזה."
אבטיח, אבטיח פסיפלורה, ותפוח.
וסיגריות קאמל ופאלמאל אדום ונקסט אדום
נערך לאחרונה על ידי zaler1; 21-09-2011 בשעה 16:53.
סיגריות- קאמל לייט/ מרלבורו מדיום
נרגילה- אבטיח/תות
סיגריות - לא מעשן
נרגילה - עם חברים מזמינים אז מה שיש להם,עם אני אז רק פסיפלורה אבטיח..
נקסט אדום
וחוץ מזה גם כן אני בפנימייה אז כשמישהו מוצא ודופק זה עדיף מאשר שזה היה מלבורו שעולה 23..
LM אדום למרות שפעם בכמה חודשים אני קונה ווינסטון לייט
דובדבן או אבטיח....
נרגילה לא מעשן כבר הרבה זמן נשברה אין לי כוח לקנות אין כסף
סיגריות נקסט לייט הייתי מעשן וינסטון לפני שבוע החלפתי לנקסט אולי אני לעבור לאדום
סיגריות - מרלבו
נרגילה - תות
אבטיח ותפוח אני הכי אוהב אבל אני בסדר אם כל השאר..
וסיגריות אני לא מעשן
רק תפוח בזמן האחרון אבל גם אבטיח זה נחמד מידי פעם