אני מטר 72. שוקל בערך 60 קילו הBMR שלי יצא לי 1986 קלוריות.
יש לי התחלה של שרירים בקטנה ואני די מתחיל בחדר כושר, אבל משתדל לעסוק גם הרבה בספורט בלי קשר.
ואני אצטרך עזרה בבנית תפריט. תודה מראש
אני מטר 72. שוקל בערך 60 קילו הBMR שלי יצא לי 1986 קלוריות.
יש לי התחלה של שרירים בקטנה ואני די מתחיל בחדר כושר, אבל משתדל לעסוק גם הרבה בספורט בלי קשר.
ואני אצטרך עזרה בבנית תפריט. תודה מראש
|
|
תיכנס לפורומים LBS ו-KILOGRAM,
יש לך שם כל מה שאתה צריך לדעת לגבי מכון כושר.
אם תרצה לדעת משהו הנוגע לפעילות אירובית, תשאל כאן.
One Shot - One Kill
אני לא כזה שחיף אני רגיל לגמרי ואני לא רוצה סתם ליהיות שמן. להפך אני צריך לשרוף את הבטן
שמע לי עזוב אותך תפריט.
אל תאכל שום דבר מתוק כמו עוגיות, ואל תאכל בצק עלים.
תאכל כל יום 4-5 ארוחות קלות ולפני כל ארוחה שתה 2 כוסות מים.
נסה לשלב כ1-2 פירות + ירקות ללא הגבלה ביום.
שתייה אך ורק מים ולעיתים רחוקות תשתה דיאט (גם מחוץ לבית, למשל עם חברים, תזכור שאתה ''שומר'').
וכמובן הרבה אירובי (במכון זה יהיה מעולה).
אוקי תודה.
ועם אימונים קבועים 3 פעם בשבוע במכון זה אמור לשרוף לי את אחוזי השומן ?
אני עושה בערך שלושה סטים לבטן (שניים של כפיפות בטן כאלה, ועוד אחד של מתח שעובד על הבטן עם הברכיים ישרות).
אני יודע שכולם חופרים על קוביות אבל אני פשוט רוצה לשרוף את הכרס הקטנה הזאתי ושיהיה שם שריר לא שחיף
אל תגיב יותר שטויות בענייני תזונה, פעם הבאה הגישה שלך מפורום כושר תיחסם.
http://www.kilogram.co.il/70/%d7%94%...2%d7%95%d7%a3/