גידי גוב - מי תרצי שיר יפה
אתמול בכוכב נולד עשו לו קאוור- אומנם בגוון ים תיכוני אבל היה נחמד.. רק חבל שהמתמודד שכרגע אני לא זוכרת את השם שלו הודח עם השיר הזה
חוקי הפורום