אשכול לילה טוב לפורום.. איזו קהילה מגובשת ~ לילה מעולה! D:
גם כן, חוקים לחתימה. לאן הגענו
נכתב במקור על ידי Amon חחח זה לוגו, והוא די פשוט, אני בטוח שניקו יעצב לי משהו מקצועי יותר (אני יודע שלא). כזה חרא יהיה לך
קרדיט לFRENZY
נכתב במקור על ידי knightxs אשכול לילה טוב לפורום.. איזו קהילה מגובשת ~ לילה מעולה! D: ברוכה הבאה תהני אצלנו,עם את צריכה משהו על תהססי ה"פ
נכתב במקור על ידי knightxs אשכול לילה טוב לפורום.. איזו קהילה מגובשת ~ לילה מעולה! D: ברור בגלל זה אנחנו יותר טובים מאפאקספי..
נכתב במקור על ידי Adventurer ברוכה הבאה תהני אצלנו,עם את צריכה משהו על תהססי ה"פ תודה רבה נכתב במקור על ידי -OmRi- ברור בגלל זה אנחנו יותר טובים מאפאקספי.. ת'אמת אני לא עושה השוואות. אני "נודדת פורומים" XD אבל (האא אי אפשר לרשום את שם הפורום!?) *** לאחרונה ניהיה עמוס מידי.. עזבתי אותו כבר זמן מה~
נערך לאחרונה על ידי knightxs; 01-08-2012 בשעה 00:53.
נכתב במקור על ידי knightxs תודה רבה ת'אמת אני לא עושה השוואות. אני "נודדת פורומים" XD אבל (האא אי אפשר לרשום את שם הפורום!?) *** לאחרונה ניהיה עמוס מידי.. עזבתי אותו כבר זמן מה~ יש הרבה אנשים אבל הקהילה חרא XD אישית אומר לך
ספוילר:
נכתב במקור על ידי knightxs תודה רבה ת'אמת אני לא עושה השוואות. אני "נודדת פורומים" XD אבל (האא אי אפשר לרשום את שם הפורום!?) *** לאחרונה ניהיה עמוס מידי.. עזבתי אותו כבר זמן מה~ אני מראש אומר .... יש פה אחד בשם דור ... הוא קצת....
"מלטפים חמור מקדימה,ולא מאחורה!" ספוילר:
נכתב במקור על ידי aviv_b_d אני מראש אומר .... יש פה אחד בשם דור ... הוא קצת.... מה הקשר הפסיכולגיה שאמרתה מקודם
נכתב במקור על ידי -Lionel.Messi- מה הקשר הפסיכולגיה שאמרתה מקודם שמע ... תן לי את הנקודות , או שאתה בסוף תיהיה החבר הכי טוב של אח שלך אני מזהיר אותך אתה לא מכיר אותי XD
איזה זבלים אתם קשה לכם לעזור
נכתב במקור על ידי aviv_b_d שמע ... תן לי את הנקודות , או שאתה בסוף תיהיה החבר הכי טוב של אח שלך אני מזהיר אותך אתה לא מכיר אותי XD חחח מהאיים
נכתב במקור על ידי Gots איזה זבלים אתם קשה לכם לעזור נכון רגע במה? ואני לא מאיים אני רק אומר
נערך לאחרונה על ידי Sex Devil; 01-08-2012 בשעה 00:59.
נכתב במקור על ידי Adventurer יש הרבה אנשים אבל הקהילה חרא XD אישית אומר לך אין לי עצבים להרבה אנשים. אתה כבר לא מכיר אפ'חד והכל נהיה עמוס.. מצד שני קהילות בלי אפ'חד - אתה נשאר לבד XD הפורום הזה נראה באמצע~
נערך לאחרונה על ידי knightxs; 01-08-2012 בשעה 00:59.
נכתב במקור על ידי aviv_b_d שמע ... תן לי את הנקודות , או שאתה בסוף תיהיה החבר הכי טוב של אח שלך אני מזהיר אותך אתה לא מכיר אותי XD על מה!? הבאתי לך הורדה
חוקי הפורום