תתקנו את הכותרת ותוסיפו תיוג
אחרי שבילבלו לי את המוח הרבה זמן שתחרותיות זה דבר נדרש ראיתי את זה
צפייה מהנה
אז האם תחרותיות נדרשת?
תתקנו את הכותרת ותוסיפו תיוג
אחרי שבילבלו לי את המוח הרבה זמן שתחרותיות זה דבר נדרש ראיתי את זה
צפייה מהנה
אז האם תחרותיות נדרשת?
נערך לאחרונה על ידי kongi; 19-10-2012 בשעה 09:58. סיבה: תתקנו את הכותרת ותוסיפו תיוג : D
|
|
הרצאה מעניינת, הנקודה שחוץ מבוסט לקורטקס שלי אשר אוהב ידע היא לא סיפקה כלום.
אכן תחרות או הגזמה הן לא חיוניות.
כמו שהאוכל התעשייתי שלנו לא חיוני.
כמו שהאדמה שבה אנו מגדלים גידולים פחות חיונית.
כמו שהמים של ימינו פחות חיוניים מבעבר.
כמו שהאוויר שאנו נושמים פחות חיוני וצלול...
אני לא בטוח שאנו צריכים עוד הרצאות ומחקרים שיוכיחו את זה, אנו זקוקים לפתרון, לדרך..
ואת זה דווקא לא שמעתי בהרצאה הזאת.
ובגדול, יותר מידי אוטופיה לדעתי, אולי שמלווה במחקרים, אך עדיין אוטופיה.
Kongi, מה אתה לקחת מההרצאה הזאת ומתכוון ליישם בחייך?
אם בכלל..
נ.ב. - לידע כללי בלבד, שים לב שבאותו ערוץ של המשתמש שהעלה את ההרצאה ליוטיוב מופיעים קטעים עם המייסד של פרוייקט ונוס. פעם ראיתי סרט על זה, מראה בצורה ברורה מאוד כיצד המערכת מחרסמת בעצמה.
נערך לאחרונה על ידי XsonicX; 20-10-2012 בשעה 12:15.
להחליט שאתה לא תחרותי ולא משתתף בתחרות של לנצח את כולם.
להחליט שאתה קונה מארגונים קטנים ולא קונה מארגונים תעשייתים שמוכרים זבל ומזהמים.
להחליט שאתה לומד לבד את מה שאתה חושב שאתה צריך לדעת ולא נרשם לאוני' כדי לקבל תעודה ולכן סתם משלם כסף.
להחליט שאתה מתחיל ליהיות כמה שפחות תלוי בגורמים כלשהם אלא תלוי בעצמך.
ברגע שהרבה אנשים לא יהיו תלויים במחזור הכספי הבנקים יפלו לבד.
ברגע שהרבה אנשים לא יהיו תלויים בחינוך אשר עושה אותנו יותר מפגרים הוא ישתנה לבד או יפול.
ברגע שהרבה אנשים לא יהיו תלויים במים/בחשמל ובבריאות שמספקים גורמים הרוצים רק רווח אז יהיה שינוי.
נערך לאחרונה על ידי kongi; 20-10-2012 בשעה 14:08.
נערך לאחרונה על ידי XsonicX; 20-10-2012 בשעה 14:29.
למה לא? עוד לא קיבלתי אסמכתאות חד-משמעיות שזה לא נחוץ.
גם אין לך אסמכתאות חד- משמעיות שהייתה אבולוציה, תמשיך בראש הזה תגיע רחוק.
אני לא אומר לך אל תיהיה ביקורתי, חברה ביקורתית זה דבר נחוץ ונכון שכן זה מקדם עשייה נכונה.
להפך בדוק את זה יותר.
ההגיון הבריא שלי אומר לי שתחרותיות אינה הדרך והיא רק יוצרת חרדה, אכזבה, וזריקת אדרנלין שיש ניצחון.
ההגיון הבריא שלי אומר שאם כולנו נשתף פעולה נגיע רחוק יותר.
ההגיון הבריא שלי אומר שברגע שיש תחרות לא אכפת לך מאחרים אלא רק מהמקום שלך ומהחיים שלך ופוגע לך באנושיות.
הרעיון לפעול לפי השיטה שהכי קרובה להגיון.
או כמו בחברה אני מאמין שצריך לפעול לפי השיטה שגורמת הכי פחות סבל.
אני אשמח אם אני טועה ואתה יכול להאיר את דרכי.
בדיוק השבוע קניתי אייפון.
לא הבנתי מה אתה בא להגיד פה?
אתה רוצה להגיד לי שזה בסדר שאפל מעבידה מלאן סינים בעבודת כפיים כואבת.
אני עצמי נגד קרינה שזה עוד משהו שעושים עלינו ניסוי לא מבוקר.
ועוד מצחיק אותי שאנשים נגד ניסויים בבני אדם.
להחליט שאתה לומד לבד את מה שאתה חושב שאתה צריך לדעת ולא נרשם לאוני' כדי לקבל תעודה ולכן סתם משלם כסף.
כל הכבוד, אני כן נתקעתי פה כי התחייבתי לצבא שזאת עוד טעות בדרך לעצמאות, אך אני כן יפעל לשנות אותו.
להחליט שאתה מתחיל ליהיות כמה שפחות תלוי בגורמים כלשהם אלא תלוי בעצמך - זה מצריך ממך צניעות והנמכת שאיפות.
ההפך השאיפות תמיד צריכות ליהיות גבוהות אבל לא בתלות בזמן כלשהו כזה או אחר אלא בהשתפרות ובדיקה מתמדת.
זה כמו שתגיד לי שהמדע צריך להנמיך שאיפות.
בקשר לצניעות אני מסכים איתך שאין טעם להשתחצן בזה שאתה הכי טוב כי כולנו כמעט זהים רק נולדנו לסביבה שונה.
אני לא בטוח שאני רוצה שהבנק ששומר לי על החסכונות יפול.
חחח אתה מצחיק אותי, כי אתה תלוי בו.
נראה לך הגיוני שהשיטה היום מבטיחה בצורה מתמטית שיש עבדים?
הבנק מייצר כסף מכלום ואתה לווה ממנו כסף עם ריבית ברגע זה כבר אתה חייב לבנק כסף שלא קיים במציאות והוא ימציא אותו בעתיד.
כל הכסף התחיל בבנק ולכן תמיד יהיה מישהו בחוב לבנק.
החוב כל הזמן גדל , למעשה היום חוב=כסף.
אף אחד לא באמת יכול להחזיר את החוב ולכן תמיד יהיו עבדים לכסף(תלוי ברמה של העבדות).
ועוד אומרים לי שזאת בחירה חופשית.
ואם אחרי שהכסף יפול כמו שאתה מגדיר את זה יהיה משהו שלא מבוסס על כסף?
מדוע החינוך לדעתך עושה אותנו מפגרים?
הוא מדכא את הפרט לצייתנות או במילים אחרות תיהיה עבד טוב, הוא מונע יצירתיות, הוא מכוון לכלל ולא לפרט, הוא מעביר את החומר לרוב בצורה משעממת שמונעת מהפרט התעניינות בנושא בעתיד גם אם הוא חשוב(כן גם מתמטיקה אפשר להעביר מעניין).
הוא מונע חופש, הוא פועל על תחרותיות בין התלמידים על ציונים או על כל דבר אחר מה שמוביל למצב שיש מקומות באוני' שכל אחד שם זאב אחד לשני, הוא לא מלמד אותנו דברי יסוד על המקום בו אנו חיים כמו אבולוציה, פילוסופיה, מבנה החברה, מה זה כסף ולמה משתמשים בו וכו..
נסח משפט זה מחדש ומה הבעיה בגורמים המספקים משאבים אלו?
שאתה לא יודע אם הם פועלים למטרות הציבור או למטרות הכיס שלהם.
שבא לך רופא ואומר לך אתה צריך השתלה כלשהי אתה לא יודע אם הוא רוצה עוד כסף לכיס וכו...
המערכת של הכסף מבוססת על שחיתות וכאן הבעיה.
ילד בן 5 לפי החוק באחריות מלאה של הוריו אז כן הוא יכול להשפיע על ההורים שלו.
הוא יכול ללמוד לבד מהאינטרנט.
הוא יכול לגרום להורים שלו לקנות פחות זבל.
הוא יכול ללמוד איך דברים פועלים ולגרום להורים שלו לקנות דברים שיעשו אותו עצמאי.
כמו שילד בן 5 יכול לשכנע את ההורים שלו לקנות לו פלאפון גם אם זה זבלה.
ילד בן 5 כן יכול ליהיות לדוגמא פחות תחרותי וללכת לדברים התנדבותיים ולבקש שיסבירו לו , אני בטוח שלא יזרקו אותו משם.
נערך לאחרונה על ידי kongi; 20-10-2012 בשעה 14:57.
בוודאי שיש בו בעיות ואנשי הפרוייקט לרגע לא אמרו שהוא מושלם.נסתכל על זה למרות שהבנתי שגם בפרוייקט הזה יש בעיות אך הוא כנראה יותר טוב ממה שקורה היום
לאורך ההיסטוריה לא היה באמת אדם שהמציע ברגע אחד משהו מושלם, זה היה מלווה בהרבה פשלות ולעיתים לא מעטות גם מוות.
הנה הרצאה מאוד טובה של ג'ק לדעתי שאולי תשפוך לך מעט אור:
www.youtube.com/watch?v=8P0QKtV_Ut
כמובן שאיני חסיד של הפרוייקט או עוקב אחריו, פשוט כמו "פרוייקטים" אחרים, הוא מספק מקור טוב לידע.
אין לי פתרון ואיני מתיימר להציק לאחרים בשביל שימצאו פתרונות.אתה כבר מציין בכמה אשכולות על פתרונות,פתרון שאתה יכול לעשות ממש עכשיו בשביל להתקדם צעד אחד למעלה,ובכן אתה נשמע בנאדם שיש לו פיתרון כזה,אשמח אם תשתף אותי
צטט את כל אותן שורות שכתבתי אשר לדעתך מהוות פתרון ואשמח להתייחס לכל אחת מהן בצורה פרטנית.
מה שכן, אני מאמין שכל אחד יכול למנף את החיים שלו או לפחות את ההתייחסות שלו לחיים לא מעט, את זה דווקא כן ציינתי הרבה, אבל רק ציינתי.
נערך לאחרונה על ידי XsonicX; 20-10-2012 בשעה 19:44.
נערך לאחרונה על ידי kongi; 27-10-2012 בשעה 08:54.
שויכוחים הם לדוגמא דבר שלא באמת נחוץ ויש עובדות ושאם יש ויכוח בלי אופציה ליצור ניסוי כדי לבדוק אותו למעשה הוא תפל והוא נוגע בעיקר במילים שאין להם הגדרה ולכן לא ניתן להגיע בו להכרעה.(דבר מעניין משם השפה אספרנטו וכך הגעתי לשפה אחרת שכנראה יהיה בה שימוש בעתיד לוז'באן)
שעם חינוך נכון אפשר ליצור אנשים אחרים ואחד הדברים הכי יפים שם.. שאת הדברים הטובים יארגנו ככה שלא יהיה קל להשיג אותם כדי שיהיה צורך בשיתוף פעולה.
הקטע עם הלימוד הוא גם היה נחמד.
החלק של מה היא גאונות וכל זה גם מסכים.
ראיתי גם באיזה מקום אני לא זוכר אם זה.. ששאלו אותו מה הוא אומר על נישואים.. אני מבין שאתה יודע כבר מה התשובה שלו על זה.
דבר אחד שאין לי עדיין תשובה בקשר לכל הפרוייקט הזה ואפשר אם תאמר לי..
מה דעתם על הגבלת הילודה?
דבר מעניין שנאמר על ידו הוא שהוא לא מאמין במשפחות שמולידות 8 ילדים אלא שיולידו הרבה פחות ילדים אבל ישקיעו הרבה יותר בהם.
עוד מסקנה מעניינת משם היא שאין דבר כזה לפעול לפי ההגיון אלא לפי הניסיון.. כי הגיון הוא שקרי.. סופו של דבר בנאדם הוא יודע רק לפי מה שהוא נחשף אליו.
אם יש לך עוד דברים להוסיף אשמח לשמוע..
נערך לאחרונה על ידי kongi; 27-10-2012 בשעה 18:45.