קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. מדריך פונקציות
    על ידי Funy בפורום Mu Online
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 19-01-2015, 17:05
  2. [הסבר] מתמטיקה - פונקציות מדריך למתחיל
    על ידי White Devil בפורום השכלה ולימודים
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 15-08-2013, 10:09
  3. מדריך+הסבר|פונקציות ה $_SERVER הבסיסיות
    על ידי TheBen בפורום האקינג ואבטחת מידע
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 06-07-2009, 21:27
  4. מדריך לטיל מים
    על ידי אוריה בפורום ארכיון מדריכים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 08-10-2006, 23:48
  5. מדריך: קיצור דרך לכבות תמחשב
    על ידי אוריה בפורום ארכיון מדריכים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 16-09-2006, 14:33
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 6 מתוך 6

מדריך פונקציות ב C#

  1. #1
    דמיון זאת הנשמה של העיצוב האוואטר של VisualMode
    שם פרטי
    גיל
    תאריך הצטרפות
    07/2011
    הודעות
    2,654
    לייקים
    242
    נקודות
    762
    מין: זכר

    ברירת מחדל מדריך פונקציות ב C#

    מדריך פונקציות ב C#
    אז לפני שנתחיל קודם כל כדי שנבין מה זה פונקציות :
    פונקציה היא אוסף של קודים, לרוב הקודם של הפונקצייה נמצאים בין סוגרים מסולסלות.
    לפונקציה יש שם, ויש לה ערך, ערכה הוא עוסף הקודים שהיא כוללת, זאת התכלית שלה.


    למה זה שימושי ? :
    פונקציה היא שימושים בעיקר כאשר אתה לא רוצה לכתוב קוד שוב ושוב, ואז אתה יכול לקרוא לפונקציה במקום לכתוב את הקוד שוב ושוב ושוב בתוכנית.

    אז בוא נתחיל !

    בסביבת C# כותבים פונקציה בדרך הבאה :
    קוד HTML:
       public static XXX YYY()   
         {
              ZZZ;     
       }

    ה XXX מסמל את הערך המוחזר של הפונקציה, לדוגמא אם אנחנו נחזיר מספר שלם אז זה יהיה INT, סוגי הערכים המוחזרים הם (זה העיקרים ) :
    -int מספר שלם
    -string מחרוזת
    -char תו אחד
    -bool לוגיקה (true - false)
    -double מספר עם נקודה עשרונית
    -void לא מחזיר ערך

    -YYY מסמל את שם הפונקציה, מומלץ לתת לפונקציה שם משמעותי.

    -איפה שיש את ה ZZZ, שמים את הקוד של הפונקציה.

    -בסוף הפונקציה אם אתה שם RETURN זה מה שהפונקציה תחזיר למשתמש.

    -קוראים לפונקציה בעזרת כתיבת השם שלה ושני סוגרים.
    אז חפרתי מספיק, בוא נראה קצת איך משתמשים בזה !

    * כל מה שכתוב מתייחס למה שכתוב אחרי class Program *
    נגיד שאנחנו רוצים להכין פונקציה פשוטה, וכאשר נקרא לה היא תדפיס HELLO WORLD :


    קוד HTML:
    using System;
    using System.Collections.Generic;
    using System.Linq;
    using System.Text;
    
    
    namespace ConsoleApplication1
    {
        class Program
        {
            public static void hello() {
    
                Console.WriteLine("hello world");
            }
    
    
            static void Main(string[] args)
            {
                hello();
                Console.ReadLine();
            }
        }
    }
    
    מה שעשינו כאן זה בהתחלה הכנו פונקציה מטיפוס VOID שלא מחזירה ערך, עם השם hello, שכאשר אנחנו קוראים לה היא תדפיס "hello world !"
    עכשיו בתוך החלק הראשי שלנו STATIC VOID MAIN, פשוט קראנו לפונקציה בעזרת כתיבת השם שלה ושני סוגרים.



    ניקח לעוד דוגמא פונקצייה שמחזירה ערך של 1, מכניסה אותו למשתנה ואז מדפיסה אותו :


    קוד HTML:
    using System;
    using System.Collections.Generic;
    using System.Linq;
    using System.Text;
    
    
    namespace ConsoleApplication1
    {
        class Program
        {
    
    
            public static int num() {
    
                return 1;
            }
    
    
            static void Main(string[] args)
            {
                int number = num();
                Console.WriteLine("The num is " + number);
                Console.Read();
            }
        }
    }
    
    מה שעשינו כאן זה הכנו בהתחלה פונקציה שמחזירה ערך של INT עם השם NUM ואמרנו לה להחזיר אחד.
    עכשיו בפונקציה הראשית הכנו משתנה בשם NUMBER לערך של הפונקצייה.
    ואז הדפסנו את זה !




    בינתיים הכול קל ?

    עכשיו הדברים מתחילים להסתבך קצת.
    אם לדוגמא אנו נרצה להעביר נתונים לתוך המשתנה בתוך הסוגרים אנו נשים את המשתנים שאנו נרצה להעביר, ואז שאנו קוראים לפונקציה נשים את הערכים שאנו נרצה בסוגרים, בוא נכין דוגמא לפונקציה שלוקחת 2 פרמטרים, מספר 1 ומספר 2, ושקוראים לה היא מחזירה לנו את הסכום שלהם :
    קוד HTML:
    using System;
    using System.Collections.Generic;
    using System.Linq;
    using System.Text;
    
    
    namespace ConsoleApplication1
    {
        class Program
        {
            public static int sum(int num1,int num2) {
                return num1 + num2;
            }
    
    
            static void Main(string[] args)
            {
                int number = sum(10, 11);
                Console.WriteLine("the sum is :" + number);
                Console.Read();
            }
        }
    }
    
    אז מה שעשינו כאן בשורה הראשונה זה יצרנו פונקציה מטיפוס INT , שקוראים לה NUM, שלוקחת 2 פרמטרים מסוג INT אחד NUM1 והשני NUM2.
    היא מחזירה את הסכום של הערכים שלהם.

    בפונקציה הראשית קראנו לפונקציה והזנו לה 2 ערכים 10 11, וכמובן הדפסנו.
    התוצאה אמורה להיות 21.

    הנה עוד דוגמא על אותו עקרון :
    קוד HTML:
    using System;
    using System.Collections.Generic;
    using System.Linq;
    using System.Text;
    namespace ConsoleApplication1
    {
        class Program
        {
            public static string text(string text) {
                return text; 
            }
            static void Main(string[] args) {
                string textvar = text("hello world");
                Console.WriteLine(textvar); 
                Console.Read(); 
            }
        }
    }
    



    אז דוגמא האחרונה שלנו היא שהמשתמש יצטרך להכניס 2 מספרים, ואז זה יחזיר את הסכום שלהם !


    קוד HTML:
    using System;
    using System.Collections.Generic;
    using System.Linq;
    using System.Text;
    
    
    namespace ConsoleApplication1
    {
        class Program
        {
            public static int sum(int num1,int num2) {
                return num1 + num2;
            }
    
    
            static void Main(string[] args)
            {
                Console.WriteLine("Enter first num :");
                int num1 = int.Parse(Console.ReadLine());
    
    
                Console.WriteLine("Enter second num :");
                int num2 = int.Parse(Console.ReadLine());
    
    
                Console.WriteLine("the sum is :" + sum(num1,num2));
                Console.Read();
            }
        }
    }
    

    מה שעשינו פה זה בשורה הראשונה הכנו פונקציה מסוג INT בשם SUM שלוקחת שני מספרים שלמים (num1,num2)
    והפונקציה מחזירה את הסכום של שני הערכים.
    עכשיו בפונקציה הראשית אנחנו מדפיסים למשתמש להכניס לנו 2 ערכים, ואז זה קולט 2 מספרים, וקורא לפונקציה שתדפיס את הסכום עם ההודעה המתאימה.


    זהו הסוף של המדריך ! אני מקווה שהבנתם את הקטע של הפונקציות, זה הבסיס, יש עוד הרבה שאפשר להסביר, אבל אם הבנתם את הבסיס קצת חיפוש בגוגל ותוכלו להתקדם ולהבין דברים יותר מתקדמים.

    אם יש שאלות תכתבו כאן ואשמח לענות !


    עבדתי על זה שעתיים, אשמח לתגובות,
    הם לא עולות כסף !
    כל הזכויות שמורות לי - אין להעתיק ללא רשות !


    מעצב גרפי,מקודד,מתכנת,מפתח רשמי של APPLE.
    מקדם ומפתח אתרים, מאבטח מידע בסיסי.


    בברכה,
    מנהל פורום צד שרת.

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    Smoxer in your mind
    משתמש כבוד
    האוואטר של -Smoxer-
    תאריך הצטרפות
    11/2011
    הודעות
    8,881
    לייקים
    1181
    נקודות
    483
    פוסטים בבלוג
    3
    משפט מחץ
    Further gets colder until nothing was all that I saw around
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מדריך נחמד מאוד!
    המשך כך.

    חשוב לציין, שמשתמשים ב-public, הפונקציה זמינה לכל המחלקות.
    לעומת זאת, אם נרשום private, הפונקציה תיהיה זמינה רק למחלקה בה הגדירו אותה (כנ"ל להגדרת משתנים).

  4. #3
    דמיון זאת הנשמה של העיצוב האוואטר של VisualMode
    שם פרטי
    גיל
    תאריך הצטרפות
    07/2011
    הודעות
    2,654
    לייקים
    242
    נקודות
    762
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי -Smoxer- צפיה בהודעה
    מדריך נחמד מאוד!
    המשך כך.

    חשוב לציין, שמשתמשים ב-public, הפונקציה זמינה לכל המחלקות.
    לעומת זאת, אם נרשום private, הפונקציה תיהיה זמינה רק למחלקה בה הגדירו אותה (כנ"ל להגדרת משתנים).
    בודאי !, אבל אני רציתי להסביר רק את הבסיס, מכיון שמשתמשים בזה הכי הרבה, השתמשתי בזה כדי להדגים,
    גם זה למה כתבתי בסוף שזה רק הבסיס ואם רוצים ללמוד עוד אפשר לחפש בגוגל.

    ותודה

    מעצב גרפי,מקודד,מתכנת,מפתח רשמי של APPLE.
    מקדם ומפתח אתרים, מאבטח מידע בסיסי.


    בברכה,
    מנהל פורום צד שרת.

  5. #4
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    12/2012
    גיל
    35
    הודעות
    323
    לייקים
    6
    נקודות
    202
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אוי אחי תודה רבה אתה לא יודע איך עזרתה לי הבנתה איך להשתמש בזה סוף סוף!!

  6. #5
    דמיון זאת הנשמה של העיצוב האוואטר של VisualMode
    שם פרטי
    גיל
    תאריך הצטרפות
    07/2011
    הודעות
    2,654
    לייקים
    242
    נקודות
    762
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי gal.dahan צפיה בהודעה
    אוי אחי תודה רבה אתה לא יודע איך עזרתה לי הבנתה איך להשתמש בזה סוף סוף!!
    שמחתי לעזור

    מעצב גרפי,מקודד,מתכנת,מפתח רשמי של APPLE.
    מקדם ומפתח אתרים, מאבטח מידע בסיסי.


    בברכה,
    מנהל פורום צד שרת.

  7. #6
    משתמש משקיע האוואטר של DoodleJump
    שם פרטי
    אדי
    תאריך הצטרפות
    09/2011
    הודעות
    4,700
    לייקים
    685
    נקודות
    623
    משפט מחץ
    גם החרא שלכם סגול?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תודה!
    השקעה מטורפת



הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 22:19.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
נושאים: 2,449,570 | הודעות: 8,150,152 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect