לוגו מעוצב נכון ישיג לכם את קהל הלקוחות המתאים, ידבר איתם בשפה נכונה והכי חשוב – יגדיל את ההכנסות של העסק. בשביל זה תמיד כדאי לפנות לשירותי מעצב גרפי מקצועי, עצמאי או מטעם חברת עיצוב גרפי, על מנת שיעצב לכם את הלוגו המתאים לכם ביותר, בהתאם לכל כללי האסטטיקה הוויזואלית וכן בהתאם לחוקי השיווק והפרסום.
טיפ 1 – בחירה נכונה של הסגנון
עיצוב לוגו מציע שלושה סגנונות עיקריים, לפיהם החברה או בית העסק זוכים למיתוג נכון ולקהל היעד הרצוי. הראשון – סגנון מוחשי המתבסס על ציור שמסמל את החברה ומתאים לחברות עם קו מוצרים מצומצם, השני – מופשט המתבסס על מלל או דימוי ומתאים לחברות גדולות ולקונצרנים, השלישי – טיפוגרפי המתבסס על שם החברה או על צירוף אותיות המייצגות אותה באופן אסוציאטיבי.
טיפ 2 – לוגו גמיש ומתאים
על הלוגו שלכם להיות גמיש ומתאים לכל סוגי המוצרים וכלי המדיה. אולי היום אתם מייצרים רק צנצנות קטנות של דבש ובעתיד תרצו לייצר גם משקאות בבקבוקים, תבלינים בשקיות וכו'. זה אומר שהלוגו שלכם חייב להיראות טוב על כל מוצר: בכל צורה, בכל גודל ובכל סגנון.
טיפ 3 – שימוש בלא יותר מ- 3 צבעים
אחרי בחירת הסגנון, מעצב גרפי יציע לכם לבחור את צבעי הלוגו. רצוי שתשתמשו בלא יותר משלושה צבעים, זה גם יקל על עיניהם של הלקוחות שלכם וגם יחסוך לכם בעלויות עיצוב גרפי והדפסת ניירות משרדיים, מעטפות, מדבקות, פליירים וכו'.
טיפ 4 – שיהיה ברור גם בשחור לבן
השימוש במספר מינימאלי של צבעים נועד לאפשר ללוגו להיות ברור, קראי וזכיר. אין טעם להעמיס ולסבך. כמו שאומרים: "לאס איז מור". הבדיקה הטובה ביותר האם הלוגו שלכם מספיק ברור זה לבדוק אותו כיצד הוא נראה בשחור לבן.
טיפ 5 – צריך לחשוב קדימה
בעת העיצוב של הלוגו הינכם מוכרחים לקחת בחשבון את מצבה של החברה בעוד כמה שנים. בשביל זה כמובן מומלץ לבצע יחד עם עיצוב לוגו גם מיתוג עסקי. אולי החברה בעתיד תרצה להציע מוצרים או שירותים חדשים, אולי היא תצא לשוק בינלאומי, אולי היא תפנה לקהלים חדשים וכו'. את כל זה חייבים לקחת בחשבון בעיצוב לוגו על מנת שישמש לשנים ארוכות וייכנס לתודעת הציבור



ציטוט ההודעה