*קרדיט לאתר אחר.
הכותר הראשון והמקורי של חברת CAPCOM לשנת 2010, יצר ציפיות בחודשים האחרונים (למרות שבראייה לאחור ניתן היה לראות שמדובר ברעיון יומרני למדי). הקונספט שעליו מתבסס DARK VOID, הוא שמנוע המשחק מובנה למעשה משילוב בין מנוע של משחק טיסה (סימולטור), לבין מנוע של משחק פעולה. בפועל, זה למעשה הדבר היחיד שיש למשחק להציע, הכוונה שלי היא שלמרות התפקוד הבסיסי של המנוע (המעבר בין התעופה למשחק על הקרקע נעשה בצורה סבירה), התוצאה בפועל רחוקה מהנאה. מנוע הטיסה שמופיע ברוב שלבי המשחק, מבוסס למעשה על רחפת אנושית שמאפשרת לשחקן לטוסלרחף (בהתאם לסיטואציה), וטומנת בחובה קרבות אוויר רבים, הכישלון הגדול נובע בעיקר משתי טעויות בסיסיות. הראשונה שבהן היא רגישות עצומה של השחקן לסביבה, לא פעם כאשר ניהלתי קרבות אוויר אינטנסיביים מצאתי את עצמי פוגע בצוקים השונים שמקיפים את סביבת המשחק, פגיעה בהם במהירות גבוהה שווה פסילה מיידית. על הנייר ניתן להחמיא למפתחי המשחק על כך שמדובר במנגנון טיסה ריאליסטי אבל בפועל מדובר בדבר מאוד מעצבן, בטח בשלבי המשחק המתקדמים. הטעות השנייה מתבססת במנוע הקרבות עצמו, כאשר הקרבות מתנהלים לפי ראדאר פרימיטיבי לחלוטין שלא מאפשר לשחקן להתביית על אויביו השונים, ובטח לא לראות מתי היריב "ננעל" על השחקן. חלק זה לפי דעתי הוא בלתי נפרד ממנוע של משחק טיסה וכאן מדובר בפספוס משמעותי שמשפיע באופן ישיר על חווית המשחק. המשחק אומנם מציג מנגנון התחמקות אקרובטי למדי (שימוש בסטיק האנלוגי הימני), אבל זה לא מכפר על החוסר במנגנון התבייתות נורמלי.
טריילר :
Gameplay :
הורדה :
תיהנו !![]()






ציטוט ההודעה


