האתר הוא למעשה כרטיס הביקור המקוון של העסק או של כל דבר שרוצים להציג.
ישנם מספר סוגי אתרים לפי האופי שלהם, כמו אתר מכירה שבו ניתן לקנות מוצרים, אתר עסק שבו יש מידע על העסק ופרטי
התקשרות, אתרי פורומים וכו'.
בסופו של דבר -סידור אתר נכון נוגע לכל סוגי האתרים וישנם מספר כללי ברזל:
כלל ראשון - מה שיותר פשוט יותר טוב.
כלל שני - את האתר בונים עבור הגולשים ולא עבור גוגל.
כלל שלישי:- דף הבית הוא הדף הכי חזק גם מבחינת קידום וגם מבחינת הגולשים. דף בית מבולגן יבריח את התנועה.
מבנה אתר בסיסי לקידום:
חלק העליון (Header) : פה ימוקם בדרך כלל הבאנר הלוגו של האתר
תפריטים : התפריט הראשי של האתר ימוקם בדרך כלל מתחת לבאנר ויכלול את הדברים המרכזיים שמציע האתר.
כל כותרת דף בתפריט הראשי תכלול את הביטוי שאיתו מקדמים את הדף.
דפים: לכל דף ישנו כותרת שמוצגת בתוצאות החיפוש וניתן לראות אותה בכותרת של הדפדפן.
מבנה כותרת של דף : ביטוי מקודם 1 | ביטוי מקודם 2 (באותו נושא) | שם האתר או העסק.
דוגמא לכותרת דף בעסק של פרחים : משלוחי פרחים | פרחים | פרחים בע"מ
לכל דף יש להכניס תיאור קצר של שתיים או שלוש שורות יחד עם הביטוי המקודם שיופיע פעם אחת.
אופציות מתקדמות:
בכל אתר כיום קיימת האפשרות לשייך את הדף לרשתות חברתיות כאשר המובילה היא פייסבוק. במקרה של מערכות כמו וורדפרס
וג'ומלה יש להתקין פלאגין מיוחד לצורך כך וכאשר מדובר בבנייה על ידי תכנות יש לבקש מהמתכנת לעשות זאת.
ניתן להכניס פרופיל של גוגל פלוס בכל אחד מהדפים שאותם מקדמים כך שבתוצאות החיפוש תופיע תמונת פרופיל.
סיכום:
אנו רוצים שהגולש ידע בדיוק לאן הוא נכנס מהשלב שבו ראה את כתובת האתר שלנו בתוצאות החיפוש של גוגל ושיעשה באתר
את מה שאנו רוצים שיקרה בין אם מדובר במכירה או בחשיפה למותג מסוים.
המטרה שלנו היא להעניק חוויה חיובית שתשאיר רושם את הגולש מה שיגרום לו לחזור אלינו שוב.
בפרק הבא - תוכן...



ציטוט ההודעה





