ממממ השירוקו ליד הבית שלי בהוד השרון
כל המאסל ראיתי במפגש בר"ג ואני לא זוכר מה הכתומה אבל נראה לי שדודג' דווקא
חוץ מזה אני אישית מתלהב מהאלפר 147gta יש רק 4 כאלה בארץ
יש לי גם תמונה של קאמרו :]
יש לי תמונות של מלא מכוניות יש לי תמונה של מרצדס AMG נדירה של רפי גינת (עם רפי גינת בתמונה) ראיתי M5 אבל לא הספקתי לצלם יצאו לי העיניים. ראיתי מלא אסקליידים הכי יפים בארץ עם ג'אנט 23 משו פיצוץ לבנים מפוארים.
ראיתי לינקולן TOWN CAR שזה אוטו שלא רואים בארץ אבל בארה"ב יש בכל מטר.
יש בהוד השרון 350Z שחורה נדירה...
קיצור לא חסר




ציטוט ההודעה









