|
|
יפה אחי נקודה.
תביאו לי נעלי נייק טורבו.
יפה אחי נקודה.
תביאו לי חולצה של ברצלונה!
ירין: נקודה.
תביאו לי כובע של פומה!
יפה אחי נקודה.
תביאו לי כובע של ביתר!
יפה אחי נקודה.
תביאו לי משקפיים של D&G!
מתחילים לעקוף אותי : (
עידו הבאת באיחור.. נקודה ניר!
תביאו לי משקפי שמש של ארמני!