חח כה....שתי להקות שעשו אופרות רוק הזויות
Pink Floyd vs. Joy Division
|
|
Pink Floyd VS. Metallica
אחי אולי נירוואנה הייתה ראשונה אבל זה לא אומר שהיא בהכרח הכי טובה בז'אנר
לדעתי PJ וAIC יותר טובות ממנה
אפילו שברגע זה אני לובש חולצה של נירוואנה
ולנירוואנה אין 20 להיטים :/
אולי 5 בלחץ
"בְּרֵאשִׁית, בָּרָא אֱלֹהִים, אֵת הַMETAL, וְאֵת DAVE MUSTAINEוְהָאָרֶץ, הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ, וְPOP, עַל-פְּנֵי תְהוֹםוְרוּחַ הַMETAL, מְרַחֶפֶת עַל-פְּנֵי הַמָּיִםיֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי HEADBANG; וַיְהִי-HEADBANGוַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת-הָHEADBANG, כִּי-טוֹב; וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים, בֵּין METAL וּבֵין POP"
חח אשכרה....וגם נירוונה לא היו כאלה טובים כמו שאומרים....הם ריפאוף של דה פיקסיז
Pink Floyd vs. Down
נערך לאחרונה על ידי RustyCage; 08-01-2009 בשעה 22:13.
תאכלס...סתם עשו אותם אוברייטד בגלל שקורט התאבד/נרצח
Pink Floyd VS. AIC
"בְּרֵאשִׁית, בָּרָא אֱלֹהִים, אֵת הַMETAL, וְאֵת DAVE MUSTAINEוְהָאָרֶץ, הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ, וְPOP, עַל-פְּנֵי תְהוֹםוְרוּחַ הַMETAL, מְרַחֶפֶת עַל-פְּנֵי הַמָּיִםיֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי HEADBANG; וַיְהִי-HEADBANGוַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת-הָHEADBANG, כִּי-טוֹב; וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים, בֵּין METAL וּבֵין POP"
מאוד העלבת אותי אחי...
אסף, אני יכול להביא לך בהודעה פרטית 20 שירים של נירוונה שהם להיטים אחי!
הם לא פאקינג אוברייטד, קורט הוא פשוט פאקינג גאון!
אני יודע בגלל שהם קודמים לא אומר שהם יותר טובים אבל תכלס נירוונה היא להקה מעולה והאמתי בסך הכל שום דבר לא קשור לאיכות הלהקה מאשר המוזיקה עצמה ובזה נירוונה לוקחת כל להקת גראנג' רוק אחרת.
לנושא:
Pink Floyd VS Aerosmith
קרדיט ל-Deadly על החתימה למעלה
לשעבר RedBox
Aerosmith VS. Vexins
הלהיטים זה בעיניך
אבל בתאכלס הסינגלים שנהפכו להיטים מבחינת השמעה ברדיו,MTV,VH1 וכו' יש רק איזה 5
:
SLTS
Rape Me
לית'יום
בואי כמו שאת
וזהו בערך
"בְּרֵאשִׁית, בָּרָא אֱלֹהִים, אֵת הַMETAL, וְאֵת DAVE MUSTAINEוְהָאָרֶץ, הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ, וְPOP, עַל-פְּנֵי תְהוֹםוְרוּחַ הַMETAL, מְרַחֶפֶת עַל-פְּנֵי הַמָּיִםיֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי HEADBANG; וַיְהִי-HEADBANGוַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת-הָHEADBANG, כִּי-טוֹב; וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים, בֵּין METAL וּבֵין POP"
לא אחי אני יביא לך עוד כמה להיטים שלא בעיני...
The Man Who Sold The World
Heart Shaped Box
All Apologies
Dumb
In Bloom[אחרי SLTS הוא להיט הכי גדול שלהם...]
Where did u sleep last night
You know youre right
ואלו לא לדעתי זה באמת כן שירים מפורסמים שלהם.
בYOUTUBE יש לכל אחד לפחות מעל מיליון צפיות.
ו WTF בחרת את AEROSMITH על פינק פלויד??
לנושא:
AERMOSITH VS ACDC
Aerosmith
קרדיט ל-Deadly על החתימה למעלה
לשעבר RedBox
שיהיה
אותו דבר אני יכול להביא לך על AIC
Aerosmith VS. Metallica
"בְּרֵאשִׁית, בָּרָא אֱלֹהִים, אֵת הַMETAL, וְאֵת DAVE MUSTAINEוְהָאָרֶץ, הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ, וְPOP, עַל-פְּנֵי תְהוֹםוְרוּחַ הַMETAL, מְרַחֶפֶת עַל-פְּנֵי הַמָּיִםיֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי HEADBANG; וַיְהִי-HEADBANGוַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת-הָHEADBANG, כִּי-טוֹב; וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים, בֵּין METAL וּבֵין POP"
חח אז תביא...
Metallica VS The Kinks
קרדיט ל-Deadly על החתימה למעלה
לשעבר RedBox
The Man Who Sold The World זה של דיוויד בואי חח
metallica vs. Jane's Addiction
Would
Rooster
What The Hell Have I?
We Die Young
Sea Of Sorrow
Man In The Box
Bleed The Freak
Rutten Apple להמשיך?
נערך לאחרונה על ידי RustyCage; 08-01-2009 בשעה 22:27.
Jane's Addiction VS. U2
חח מה אני משועמם כמוך?
אין לי זמן רצון וכוח להביא עכשיו שירים
תבקש מעידן הוא מבין בהם יותר טוב ממני
"בְּרֵאשִׁית, בָּרָא אֱלֹהִים, אֵת הַMETAL, וְאֵת DAVE MUSTAINEוְהָאָרֶץ, הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ, וְPOP, עַל-פְּנֵי תְהוֹםוְרוּחַ הַMETAL, מְרַחֶפֶת עַל-פְּנֵי הַמָּיִםיֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי HEADBANG; וַיְהִי-HEADBANGוַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת-הָHEADBANG, כִּי-טוֹב; וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים, בֵּין METAL וּבֵין POP"
נכון אחי יש גם שיר עם השם הזה לדיוויד בואי...
ולאסף, למה משועמם אני בסך הכל מביא לך את השירים שאני זוכר שהם להיטים של נירוונה...
אחח ואיזה להקה הבאת שכחתי אותה כמעט!!!
U2 VS GREEN DAY
קרדיט ל-Deadly על החתימה למעלה
לשעבר RedBox
חח כבר עשיתי וזה אותו שיר גאון!
U2 vs. Faith No More
נערך לאחרונה על ידי RustyCage; 08-01-2009 בשעה 22:29.
U2 VS Bon Jovi
קרדיט ל-Deadly על החתימה למעלה
לשעבר RedBox