קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [משחק] להקה VS. להקה
    על ידי FreT בפורום רוק ומטאל
    תגובות: 42
    הודעה אחרונה: 13-06-2009, 23:18
  2. [משחק]להקה vs.להקה
    על ידי WooDStocK בפורום רוק ומטאל
    תגובות: 1867
    הודעה אחרונה: 26-08-2008, 17:24
  3. [משחק] להקה VS להקה
    על ידי GoldStar בפורום רוק ומטאל
    תגובות: 145
    הודעה אחרונה: 10-07-2008, 21:08
  4. [משחק]להקה Vs להקה
    על ידי Aviv בפורום מוזיקה כללית
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 06-11-2007, 18:31
+ תגובה לנושא
עמוד 108 מתוך 211 << ראשון ... 85898106107108109110118158208 ... אחרון >>
מציג תוצאות 1,606 עד 1,620 מתוך 3161

[משחק] להקה VS להקה - עמוד 108

  1. #1606
    משתמש משקיע האוואטר של RustyCage
    שם פרטי
    עידן
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    הודעות
    2,141
    לייקים
    0
    נקודות
    44
    משפט מחץ
    Despite all my rage I am still just a rat in a cage
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חח כה....שתי להקות שעשו אופרות רוק הזויות

    Pink Floyd vs. Joy Division

  2. קישורים ממומנים

  3. #1607
    משתמש באטרף האוואטר של WooDStocK
    שם פרטי
    אסף
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    הודעות
    16,547
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    /m\
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    Pink Floyd VS. Metallica
    אחי אולי נירוואנה הייתה ראשונה אבל זה לא אומר שהיא בהכרח הכי טובה בז'אנר
    לדעתי PJ וAIC יותר טובות ממנה
    אפילו שברגע זה אני לובש חולצה של נירוואנה
    ולנירוואנה אין 20 להיטים :/
    אולי 5 בלחץ


    "בְּרֵאשִׁית, בָּרָא אֱלֹהִים, אֵת הַMETAL, וְאֵת DAVE MUSTAINE
    וְהָאָרֶץ, הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ, וְPOP, עַל-פְּנֵי תְהוֹם
    וְרוּחַ הַMETAL, מְרַחֶפֶת עַל-פְּנֵי הַמָּיִם
    יֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי HEADBANG; וַיְהִי-HEADBANG
    וַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת-הָHEADBANG, כִּי-טוֹב; וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים, בֵּין METAL וּבֵין POP"


  4. #1608
    משתמש משקיע האוואטר של RustyCage
    שם פרטי
    עידן
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    הודעות
    2,141
    לייקים
    0
    נקודות
    44
    משפט מחץ
    Despite all my rage I am still just a rat in a cage
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חח אשכרה....וגם נירוונה לא היו כאלה טובים כמו שאומרים....הם ריפאוף של דה פיקסיז

    Pink Floyd vs. Down
    נערך לאחרונה על ידי RustyCage; 08-01-2009 בשעה 22:13.

  5. #1609
    משתמש באטרף האוואטר של WooDStocK
    שם פרטי
    אסף
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    הודעות
    16,547
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    /m\
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תאכלס...סתם עשו אותם אוברייטד בגלל שקורט התאבד/נרצח

    Pink Floyd VS. AIC


    "בְּרֵאשִׁית, בָּרָא אֱלֹהִים, אֵת הַMETAL, וְאֵת DAVE MUSTAINE
    וְהָאָרֶץ, הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ, וְPOP, עַל-פְּנֵי תְהוֹם
    וְרוּחַ הַMETAL, מְרַחֶפֶת עַל-פְּנֵי הַמָּיִם
    יֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי HEADBANG; וַיְהִי-HEADBANG
    וַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת-הָHEADBANG, כִּי-טוֹב; וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים, בֵּין METAL וּבֵין POP"


  6. #1610
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    איתמר
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    32
    הודעות
    2,969
    לייקים
    0
    נקודות
    12
    משפט מחץ
    Inject Your Self
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מאוד העלבת אותי אחי...
    אסף, אני יכול להביא לך בהודעה פרטית 20 שירים של נירוונה שהם להיטים אחי!
    הם לא פאקינג אוברייטד, קורט הוא פשוט פאקינג גאון!
    אני יודע בגלל שהם קודמים לא אומר שהם יותר טובים אבל תכלס נירוונה היא להקה מעולה והאמתי בסך הכל שום דבר לא קשור לאיכות הלהקה מאשר המוזיקה עצמה ובזה נירוונה לוקחת כל להקת גראנג' רוק אחרת.

    לנושא:

    Pink Floyd VS Aerosmith

    קרדיט ל-Deadly על החתימה למעלה



    לשעבר RedBox

  7. #1611
    משתמש באטרף האוואטר של WooDStocK
    שם פרטי
    אסף
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    הודעות
    16,547
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    /m\
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    Aerosmith VS. Vexins
    הלהיטים זה בעיניך
    אבל בתאכלס הסינגלים שנהפכו להיטים מבחינת השמעה ברדיו,MTV,VH1 וכו' יש רק איזה 5
    :
    SLTS
    Rape Me
    לית'יום
    בואי כמו שאת

    וזהו בערך


    "בְּרֵאשִׁית, בָּרָא אֱלֹהִים, אֵת הַMETAL, וְאֵת DAVE MUSTAINE
    וְהָאָרֶץ, הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ, וְPOP, עַל-פְּנֵי תְהוֹם
    וְרוּחַ הַMETAL, מְרַחֶפֶת עַל-פְּנֵי הַמָּיִם
    יֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי HEADBANG; וַיְהִי-HEADBANG
    וַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת-הָHEADBANG, כִּי-טוֹב; וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים, בֵּין METAL וּבֵין POP"


  8. #1612
    משתמש משקיע האוואטר של RustyCage
    שם פרטי
    עידן
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    הודעות
    2,141
    לייקים
    0
    נקודות
    44
    משפט מחץ
    Despite all my rage I am still just a rat in a cage
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    גאון?! הוא לקח משו שהפיקסיז המציאו והשתמש בזה זה הכל

    Aerosmith vs. Audioslave

  9. #1613
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    איתמר
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    32
    הודעות
    2,969
    לייקים
    0
    נקודות
    12
    משפט מחץ
    Inject Your Self
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא אחי אני יביא לך עוד כמה להיטים שלא בעיני...
    The Man Who Sold The World
    Heart Shaped Box
    All Apologies
    Dumb
    In Bloom[אחרי SLTS הוא להיט הכי גדול שלהם...]
    Where did u sleep last night
    You know youre right
    ואלו לא לדעתי זה באמת כן שירים מפורסמים שלהם.
    בYOUTUBE יש לכל אחד לפחות מעל מיליון צפיות.

    ו WTF בחרת את AEROSMITH על פינק פלויד??
    לנושא:
    AERMOSITH VS ACDC
    Aerosmith

    קרדיט ל-Deadly על החתימה למעלה



    לשעבר RedBox

  10. #1614
    משתמש באטרף האוואטר של WooDStocK
    שם פרטי
    אסף
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    הודעות
    16,547
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    /m\
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    שיהיה
    אותו דבר אני יכול להביא לך על AIC
    Aerosmith VS. Metallica


    "בְּרֵאשִׁית, בָּרָא אֱלֹהִים, אֵת הַMETAL, וְאֵת DAVE MUSTAINE
    וְהָאָרֶץ, הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ, וְPOP, עַל-פְּנֵי תְהוֹם
    וְרוּחַ הַMETAL, מְרַחֶפֶת עַל-פְּנֵי הַמָּיִם
    יֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי HEADBANG; וַיְהִי-HEADBANG
    וַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת-הָHEADBANG, כִּי-טוֹב; וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים, בֵּין METAL וּבֵין POP"


  11. #1615
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    איתמר
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    32
    הודעות
    2,969
    לייקים
    0
    נקודות
    12
    משפט מחץ
    Inject Your Self
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חח אז תביא...
    Metallica VS The Kinks

    קרדיט ל-Deadly על החתימה למעלה



    לשעבר RedBox

  12. #1616
    משתמש משקיע האוואטר של RustyCage
    שם פרטי
    עידן
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    הודעות
    2,141
    לייקים
    0
    נקודות
    44
    משפט מחץ
    Despite all my rage I am still just a rat in a cage
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    The Man Who Sold The World זה של דיוויד בואי חח

    metallica vs. Jane's Addiction

    Would
    Rooster
    What The Hell Have I?
    We Die Young
    Sea Of Sorrow
    Man In The Box
    Bleed The Freak
    Rutten Apple להמשיך?
    נערך לאחרונה על ידי RustyCage; 08-01-2009 בשעה 22:27.

  13. #1617
    משתמש באטרף האוואטר של WooDStocK
    שם פרטי
    אסף
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    הודעות
    16,547
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    /m\
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    Jane's Addiction VS. U2
    חח מה אני משועמם כמוך?
    אין לי זמן רצון וכוח להביא עכשיו שירים
    תבקש מעידן הוא מבין בהם יותר טוב ממני


    "בְּרֵאשִׁית, בָּרָא אֱלֹהִים, אֵת הַMETAL, וְאֵת DAVE MUSTAINE
    וְהָאָרֶץ, הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ, וְPOP, עַל-פְּנֵי תְהוֹם
    וְרוּחַ הַMETAL, מְרַחֶפֶת עַל-פְּנֵי הַמָּיִם
    יֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי HEADBANG; וַיְהִי-HEADBANG
    וַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת-הָHEADBANG, כִּי-טוֹב; וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים, בֵּין METAL וּבֵין POP"


  14. #1618
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    איתמר
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    32
    הודעות
    2,969
    לייקים
    0
    נקודות
    12
    משפט מחץ
    Inject Your Self
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    נכון אחי יש גם שיר עם השם הזה לדיוויד בואי...
    ולאסף, למה משועמם אני בסך הכל מביא לך את השירים שאני זוכר שהם להיטים של נירוונה...
    אחח ואיזה להקה הבאת שכחתי אותה כמעט!!!

    U2 VS GREEN DAY

    קרדיט ל-Deadly על החתימה למעלה



    לשעבר RedBox

  15. #1619
    משתמש משקיע האוואטר של RustyCage
    שם פרטי
    עידן
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    הודעות
    2,141
    לייקים
    0
    נקודות
    44
    משפט מחץ
    Despite all my rage I am still just a rat in a cage
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חח כבר עשיתי וזה אותו שיר גאון!

    U2 vs. Faith No More
    נערך לאחרונה על ידי RustyCage; 08-01-2009 בשעה 22:29.

  16. #1620
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    איתמר
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    32
    הודעות
    2,969
    לייקים
    0
    נקודות
    12
    משפט מחץ
    Inject Your Self
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    U2 VS Bon Jovi

    קרדיט ל-Deadly על החתימה למעלה



    לשעבר RedBox

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 09:08.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,431 | הודעות: 8,214,025 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect