תודה
תודה
|
|
תודה
למה חייבים להגיב בשביל לראות?
מה זאת אומרת "מדביקים את הקובץ clients שהורדתם לתקייה של האימיול"?
איך עושים את זה?
10x
~~יהודי מאמין מצביע ימין!~~
~~מוות ל"ערכים"!~~
מעניין
תודה
קכ
תגובה
dfgdf