קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [שוחרר]Hitman Blood Money EMUDVD-Unleashed
    על ידי Frenzy בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 19-05-2006, 20:03
  2. [מוכר:] פאב ל- Hitman.Blood.Money.EMUDVD-Unleashed 190 ק"ב מתעדכן 100
    על ידי l33 בפורום עשינו עסק - ארכיון
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 19-05-2006, 15:27
  3. [טריילר חדש] Hitman: Blood Money
    על ידי Born2Kill בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 06-03-2006, 17:14
  4. [תמונות חדשות] Hitman:Blood Money
    על ידי Jack בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 02-10-2005, 22:49
  5. [תמונות חדשות] Hitman:Blood Money
    על ידי Jack בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 08-09-2005, 07:48
+ תגובה לנושא
עמוד 12 מתוך 13 << ראשון ... 210111213 אחרון >>
מציג תוצאות 166 עד 180 מתוך 185

[דיון רשמי] Hitman Blood Money | הכל כולל הכל. - עמוד 12

  1. #166
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    12,160
    לייקים
    2
    נקודות
    51
    משפט מחץ
    אקונה מטטה...
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי AtRaF MaN
    אני עכשיו בשלב של הספינה
    נראה משעמם טילים!
    WTF?!?!?!?
    מזה השלב הזה?!?!?!
    אני שעה ומשהו רק מנסה להבין איך אני נכנס לתוך הבניין!!!
    אנשים אני חייב עזרההה
    איך נכנסים לתוך הבניין
    אני לא מוצא שום פירצה באבטחה
    צד אחד כלב מזדיין ושני זומרים
    צד שני שני אנשים מתנשקים..אי אפשר ככה
    מצאתי את המתנה...ואפשר לשים בה פצצה
    אבל איפה לדפוק אותה כוסומו
    תעזרו אנשיםםם

  2. קישורים ממומנים

  3. #167
    משתמש משקיע האוואטר של Soldier
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    4,457
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    In god we trust, all others pay cash

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Oman
    WTF?!?!?!?
    מזה השלב הזה?!?!?!
    אני שעה ומשהו רק מנסה להבין איך אני נכנס לתוך הבניין!!!
    אנשים אני חייב עזרההה
    איך נכנסים לתוך הבניין
    אני לא מוצא שום פירצה באבטחה
    צד אחד כלב מזדיין ושני זומרים
    צד שני שני אנשים מתנשקים..אי אפשר ככה
    מצאתי את המתנה...ואפשר לשים בה פצצה
    אבל איפה לדפוק אותה כוסומו
    תעזרו אנשיםםם
    על איזה שלב אתה מדבר??

    ‘Forward, the Light Brigade!’
    Was there a man dismay’d?
    Not tho’ the soldier knew
    Some one had blunder’d:
    Theirs not to make reply,
    Theirs not to reason why,
    Theirs but to do and die:
    Into the valley of Death
    Rode the six hundred

  4. #168
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    12,160
    לייקים
    2
    נקודות
    51
    משפט מחץ
    אקונה מטטה...
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Soldier
    על איזה שלב אתה מדבר??
    השלב אחרי האוניה...

  5. #169

    ברירת מחדל

    מישו יכול להסביר לי מה אנ יעושה עם הקטלת אחרי שלקחתי אותה
    בקיצור הסתבכתי עם השלב הזה..ועוד עם הבאג הזה שאי אפשר לזרוק דברים זה מעצבן

  6. #170
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    מיכאל
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    35
    הודעות
    4,061
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    I always tell the truth. Even when I lie.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בלע אני עכשיו בשלב כזה עם מסיבת חג מולד באחוזת פלייבוי
    אז בקיצור התחפשתי שם לצלם והגעתי לחדר הצילומים שהזקן מבקר שם כל הזמן אז עליתי למעלה ובאתי לשים פצצה במנורה למעלה וזה כל הזמן יוצא לי מהמשחק כשאני שם
    למישהו יש קובץ תיקון לזה או משהו ?

    עריכה:
    לא משנה את הזקן חנקתי בחדר וזרקתי מהמרפסת
    ואת הזה שבבריכה יריתי בו וברחתי מהר
    עכשיו אני בשלב עם הספינה
    נערך לאחרונה על ידי AbSoLuT-VoDkA; 09-06-2006 בשעה 12:52.

  7. #171
    משתמש מכור
    תאריך הצטרפות
    03/2005
    הודעות
    1,393
    לייקים
    0
    נקודות
    264

    ברירת מחדל

    השלב המציק ביותר הספינה...

    סיימתי ת'משחק בשעה טובה ומוצלחת

  8. #172

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי SwS
    השלב המציק ביותר הספינה...

    סיימתי ת'משחק בשעה טובה ומוצלחת
    אז אתה יכול אולי לעזור?
    הרגתי את 2 האנשים ולקחתי את הקלטת וידיאו מה עכשי ואני צריך לעשות
    הוא אומר שלא סיימתי את הכל...

  9. #173
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    12,160
    לייקים
    2
    נקודות
    51
    משפט מחץ
    אקונה מטטה...
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Oman
    WTF?!?!?!?
    מזה השלב הזה?!?!?!
    אני שעה ומשהו רק מנסה להבין איך אני נכנס לתוך הבניין!!!
    אנשים אני חייב עזרההה
    איך נכנסים לתוך הבניין
    אני לא מוצא שום פירצה באבטחה
    צד אחד כלב מזדיין ושני זומרים
    צד שני שני אנשים מתנשקים..אי אפשר ככה
    מצאתי את המתנה...ואפשר לשים בה פצצה
    אבל איפה לדפוק אותה כוסומו
    תעזרו אנשיםםם
    ?????????????????

  10. #174
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    תום
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    3,587
    לייקים
    32
    נקודות
    170
    משפט מחץ
    כשהראש בתחת חיים מריחים אחרת
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    Yוב שמע אומן אני עשיתי את זה ככה.. יש תיירת נשארת מאחורה תמיד אז אתה שם לה פצצה בתיק ומפוצץ אותה מתי שבא לך.. אז אתה יכול לעבור ולא שמים לב..
    אחר כך יש איזה סדרן שנכנס כל הזמן לשירותים אז ת'הורג אותו לוקח לו את הבגדים בלה בלהבלה ומשם הכל ורם פחות או יותר.. לא מצאתי דרך יותר שקטה למרות שאם שמים ת'פצצה במוזיאון זה גם בסדר..
    כשהראש בתחת החיים מריחים אחרת.

  11. #175
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    תום
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    3,587
    לייקים
    32
    נקודות
    170
    משפט מחץ
    כשהראש בתחת חיים מריחים אחרת
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Marik_Rabayev
    אז אתה יכול אולי לעזור?
    הרגתי את 2 האנשים ולקחתי את הקלטת וידיאו מה עכשי ואני צריך לעשות
    הוא אומר שלא סיימתי את הכל...
    הורגים 6 אנשים אחד + קברניט
    כשהראש בתחת החיים מריחים אחרת.

  12. #176
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    12,160
    לייקים
    2
    נקודות
    51
    משפט מחץ
    אקונה מטטה...
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי techno barzel
    Yוב שמע אומן אני עשיתי את זה ככה.. יש תיירת נשארת מאחורה תמיד אז אתה שם לה פצצה בתיק ומפוצץ אותה מתי שבא לך.. אז אתה יכול לעבור ולא שמים לב..
    אחר כך יש איזה סדרן שנכנס כל הזמן לשירותים אז ת'הורג אותו לוקח לו את הבגדים בלה בלהבלה ומשם הכל ורם פחות או יותר.. לא מצאתי דרך יותר שקטה למרות שאם שמים ת'פצצה במוזיאון זה גם בסדר..
    בקושי הבנתי מה אמרת לי..
    אבל אני יבדוק תאפשרויות...כעיקרון הצלחתי כבר להיכנס לבנין..
    אתה לא יודע מה עשיתי חח
    שמתי פצצה במתנה שהייתה בהתחלה איפה שההם עושים ציד כזה...
    ואז השומרים באים ישר..הרגתי את שלושת השומרים..לקחתי את הבגדים וברחתי חחח

  13. #177
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    תום
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    3,587
    לייקים
    32
    נקודות
    170
    משפט מחץ
    כשהראש בתחת חיים מריחים אחרת
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    נכון יש קבוצת תיירות? אז יש איזו אישה שתמיד הולכת כאילו לבד מאחורי האוטובוס והיא משאירה לשניה את המזודה שלה. תכניס את הפצצה למזוודה שלה ותפוצץ כשהיא נכנסת. או שתפוצץ את הפצצה בשירותים ואז תכנס לא יבחינו בזה. אחר כך, כשאתה מתקדם קצת בחדר יש עוד שירותים (אחרי המכונה של המתכות) שם נכנס אחד השרתים, ואז אתה הורג אותו, לוקח לו את הבגדים. אחר כך אתה נכנס שם לחדר של השוטרים ולוקח כרטיס מגנטי כזה בשביל לפתוח ת'דלתות ואז המשחק יזרום לך פחות או יותר.
    כשהראש בתחת החיים מריחים אחרת.

  14. #178
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    דוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    2,718
    לייקים
    1
    נקודות
    20
    משפט מחץ
    Now You sleeping with The fish
    In love In Pain In Music Insain


  15. #179
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    12,160
    לייקים
    2
    נקודות
    51
    משפט מחץ
    אקונה מטטה...
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי techno barzel
    נכון יש קבוצת תיירות? אז יש איזו אישה שתמיד הולכת כאילו לבד מאחורי האוטובוס והיא משאירה לשניה את המזודה שלה. תכניס את הפצצה למזוודה שלה ותפוצץ כשהיא נכנסת. או שתפוצץ את הפצצה בשירותים ואז תכנס לא יבחינו בזה. אחר כך, כשאתה מתקדם קצת בחדר יש עוד שירותים (אחרי המכונה של המתכות) שם נכנס אחד השרתים, ואז אתה הורג אותו, לוקח לו את הבגדים. אחר כך אתה נכנס שם לחדר של השוטרים ולוקח כרטיס מגנטי כזה בשביל לפתוח ת'דלתות ואז המשחק יזרום לך פחות או יותר.
    OMG
    אני שעה מחפש
    ובכלל אתה לא מבין על מה אני מדבר...=\
    אני מדבר על השלב שיש כזה את האנשים שרוקדים...וכל החיים שלהם הם יורים באוויר..
    מן עיירה כזאת...במיסיסיפי...

  16. #180
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    תום
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    3,587
    לייקים
    32
    נקודות
    170
    משפט מחץ
    כשהראש בתחת חיים מריחים אחרת
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Oman
    OMG
    אני שעה מחפש
    ובכלל אתה לא מבין על מה אני מדבר...=\
    אני מדבר על השלב שיש כזה את האנשים שרוקדים...וכל החיים שלהם הם יורים באוויר..
    מן עיירה כזאת...במיסיסיפי...

    אהההההה חשבתי אתה בסוף
    שמע מה אני עשיתי
    אתה יוצא מהאזור איפה שהנאשים יורים ואיך שאתה בא מאחורי הבית, אתה רואה אורח כזה הולך לכיוון בית מעץ צמוד (איפה שהבית מעץ הראשון ששם יש ת'אנשים שיורים, אז יש עוד בית מעץ צמוד אליו ואפשר להכנס אליו מהצד השני, אתה כבר תראה) בקיצור הוא נכנס לבית הזה ואתה לבד שם והוא נרדם עם כרטיס הזמנה למסיבה אתה בא לוקח לו אותו ואת הבגדים שלו (שהוא עדין יושן ) ואז אתה נכנס לבית.. אני משם גם לקחתי ת'סניפר ויריתי בהוא שיורה איפה שהאנשים רוקדיםאני יעשה לך פרינט סקרין לבן אדם שאני מדבר אילו שלוקחים לו לבגדים
    הנה תמונה של האיש ואני מקווה שתזהה את המקום
    http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=DFA9E9E6144B7FF6
    פשוט תעקוב אחריו שהוא ירדם פשוט קח לו א הבגדים כשהוא ישן ואת ההזמנה.. השאר יהיה קלי קלות

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 17:39.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,512 | הודעות: 8,215,106 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect