WTF?!?!?!?נכתב במקור על ידי AtRaF MaN
מזה השלב הזה?!?!?!
אני שעה ומשהו רק מנסה להבין איך אני נכנס לתוך הבניין!!!
אנשים אני חייב עזרההה
איך נכנסים לתוך הבניין
אני לא מוצא שום פירצה באבטחה
צד אחד כלב מזדיין ושני זומרים
צד שני שני אנשים מתנשקים..אי אפשר ככה
מצאתי את המתנה...ואפשר לשים בה פצצה
אבל איפה לדפוק אותה כוסומו
תעזרו אנשיםםם




ציטוט ההודעה




