קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


נושא נעול
עמוד 12 מתוך 16 << ראשון ... 21011121314 ... אחרון >>
מציג תוצאות 166 עד 180 מתוך 227

מי צם? - עמוד 12

  1. #166
    8 בדם! - משתמש כבוד
    שם פרטי
    ראול
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    הודעות
    12,511
    לייקים
    1
    נקודות
    460
    משפט מחץ
    "אם תיתן למישהו דג זהב יהיה לו דג זהב"..

    ברירת מחדל

    למה אנשים חושבים שדיון מועיל הוא ריב

    אני הולך לישון

    מצטער שוב אם מישהו נפגע פה,כל הירידות הן ברוח צחוק
    =\
    אל תקחו תמיד ללב

    27.07.08
    "הקוצים של ארץ ישראל"

    למענו=\

    [/CENTER]

  2. קישורים ממומנים

  3. #167
    משתמש באטרף
    תאריך הצטרפות
    05/2006
    גיל
    34
    הודעות
    10,474
    לייקים
    0
    נקודות
    7

    ברירת מחדל

    צם כל שנה מגיל 9

  4. #168
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    חיליק
    תאריך הצטרפות
    02/2006
    גיל
    36
    הודעות
    7,292
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "הפוך בה והפוך בה וכולה בה"

    ברירת מחדל

    אשרי הצמים
    חלאס עם המשפט הזה וואי
    איש איש באמונתו יחייה
    קראו אשכול שנ]תח כרגע עלייו

  5. #169
    משתמש משקיע האוואטר של Solid Snake
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    4,633
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    עדיף ארטיק ביד, מאשר ציצי של אישה זקנה.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי FinisH
    linkinh אתה פשוט ילד דפוק.. גם לצום לא יעזור לך... אתה מקלל אנשים בגלל שהם לא צמים ואתה באמת חושב שאם אתה צם הכל בסדר... אף אחד לא יגיד לי למשל מה לעשות ואם אני רוצה לאכול בכיפור אני ישב לאכול גם מול 1000 דוסים... אתם פשוט לא קולטים... אם אתם צמים אתם לא תיהיו אנשים טובים יותר... בדיוק כמו ערסים דפוקים שנמצאים בכל מקום בארץ שלנו ורק עושים רע בכל מקום... אנשים כאלה דפוקים שלרצוח זה בסדר אבל לא לצום ביום כיפור חס וחלילה אם אתה עושה דבר כזה...
    ואני בטוח שאם אני ילך עם פיתה בערב יום כיפור מול ערסים הם בטוח ינסו להרביץ לי מה שהופך אותם לחוטאים יותר גדולים
    לא יודע מה לגבי LinkinH, אבל אתה צודק בעניין הערסים

  6. #170
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    צום לא אמור להיות קל תקלטו את זה כבר :\

    לגבי הדת
    זה וויכוח אבוד
    אנשים מאמינים בתנך אבל הפסיקו לקרוא את החלקים החשובים
    והולכים רק אחרי פרשנויות של אנשים שבאותה מידה יכול להמציא דברים
    כי באמת לא קשה לעשות אם מגדי בחלב אימו המציאו הפרדה בין בשר וחלב
    אז אני יכול להמציא כמעט כל דבר שאני רוצה ולהצדיק אותו לפי התורה
    אבל כשנביאים אומרים שפולחן דתי לא שווה אם אנשים הם חרא אחד לשני
    אז את הקטעים האלה שוכחים
    אבל שוב ... איש איש באמונתו יחיה
    ולא חיליק .. לא אכפת לי שזה לא משפט שנכתב בתורה
    תתייחס לזה כשמפט שאני המצאתי





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  7. #171
    Rosche
    אורח

    ברירת מחדל

    אני צם =}={}

  8. #172
    הכי מתוקה שיש! 3>
    תאריך הצטרפות
    01/2006
    גיל
    33
    הודעות
    7,429
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    סדר בפה מונע בלאגן בפנים

    ברירת מחדל

    מה כולכם באים ויוצאים על תומר אנלא מבינה? זכותו לא לצום מה אתם משתגעים פה כמו לאדעת מה
    ויואב,שאלו מי צם אבל זכותו לענות שלא.. מה זה השטויות האלה?!?..
    אם הוא רוצה הוא יכפר על מעשיו בדרכים אחרות.
    הוא יכול להיות אדם רע לאנשים כל השנה ואז לבוא ולבקש סליחה מאנשים שהוא פגע בהם גם מבלי לצום.. ולעשות את המעשים הכי טובים שהוא יכול ותיראה איך אלוהים יסלח לו על זה.. ולא רק אלוהים גם הסביבה.. ואולי גם הוא יסלח לעצמו על כל מה שעשה...

    מי שטוב לאנשים... אנשים יהיו טובים אליו
    מי שאדיש לאנשים.. אנשים יהיו אדישים אליו
    מי שרע לאנשים... ירגיש רע מעצמו על מה שעשה בסופו של דבר

    יופ כיפור או לא.
    הטכנולוגיה מתקדמת ורוב האנשים מכפרים על מעשיהם בדרכים אחרות.... הם יכולים לאכול לראות טלוויזיה לשחק עם האור באמבטיה להתקלח להשתולל מה לא.. אבל לבקש סליחה מאנשים לעשות צדקה כמה פעמים בחיים.. לתרום לאנשים.. לשמח אנשים.. להראות שאיכפת, להיות שמח שגם אחרים יהיו.. אתה לא חייב לצום אתה עדיין מקובל בחברה לא יהרגו אותך..

    תכלס גם ביום כיפור אלה שצמים ולא משתמשים בחשמל ואור אתם רק חוזרים אחורה בתקופה של פעם .. כאילו יום כיפור צריך לנוח ולא לאכול ולחשוב על כל המעשים הרעים.. אבל בעבר לא הדליקו אור כי כדי להדליק אור או להפיק חשמל היו עושים עבודה קשה מאוד.. והם היו מפרים את יום כיפור מצידם באמת.. תחשבו על זה פעם.. היו מפיקים אור וחשמל בדרכים של עבודה קשה ולמשך זמן.. אבל תעשו מה שאתם חושבים לא באתי להטיף פה איזה משהו..

    אפשר פשוט לבקש סליחה מאנשים.. ובאמת מכל הלב.. ולא לצום, והכל יהיה בסדר אנחנו לא נמות.. :| מי שרוצה לצום.. בחירה שלו ....אל תתערבו בנושא הזה בכלל של מי לא צם :\

    איך כולם קפצו פה יא אללה... תגידו ששברתם איזו פעם אחת צום ודחפתם במבה לפה תיראו איך ניצעק עליכם שאכלתם ביום כיפור :|||

    גמר חתימה טובה לכולם.
    נערך לאחרונה על ידי חנצ'וווק; 01-10-2006 בשעה 07:18.
    you dont know how deep you can ride ,until
    you cant get out
    S U R F

  9. #173
    EriK
    אורח

    ברירת מחדל

    טוב לא קראתי תגובות
    אין לי כח

    אבל אני רוצה להגיד שכל מי שצם, וכל מי שלא צם
    לכו תזדיינו

    אני לא מבין מה הבעיה שלכם?
    אני לא צם, מה קרה?
    אני חייב למישהו משהו?
    אני חייב לצום? לא בא לי לצום
    אני לא מעוניין לצום
    בא לי לשבת ולשחק במחשב ולאכול
    מה קרה? זה מפריע למישהו?
    אני עושה את זה למישהו בפנים?
    מי שרוצה שיצום, מי אתם בכלל שתגידו לאחרים מה לעשות?
    אף אחד לא אומר לכם לא לצום, ככה שלכם אין שום זכות להגיד לאלו שלא צמים לצום
    מי שלדעתו אנשים שלא צמים "גויים" שילך ויתאבד.
    אני פשוט שונא את הילדים האלה "איכס יאוכל חזיר יגוי יאוכל בשר עם חלב"
    דחפו אצבע לתחת ותסובבו אותה
    מה אכפת לכם מה אחרים אוכלים?
    אתם אוכלים טונה ואני לא סובל טונה, אני יגיד לכם לא לאכול?
    חלאס כבר אלוהים ישמור כמה אפשר
    הילדים בארץ כל כך מטומטמים
    תתבגרו כבר כוסעמו ערס
    לכו תגידו לטומי לפיד לא לאכול חזיר מה קרה

    זכותי המלאה לא לצום כמו שזכותו של טומי לפיד לאכול חזיר!
    זכותי המלאה לא לצום כמו שזכותכם לצום, אותו דבר
    אני לא חייב לאף אחד שום דבר
    אם אתם בקטע של אלוהים, מה אכפת לכם? הוא יכעס עליי ולא עליכם.

    עריכה אחרי שקראתי תתגובות..
    קראתי רק 6 עמודים, ובונא
    לפי מה שראיתי, 80% מהפורום ילדים קטנים אשכרה.
    רמה שכלית של ילד בכיתה ה'
    יגוי
    בושה להסתובב איתכם ברחוב
    יזה
    יזה
    יזה
    יזה
    ויזה

    איזה אנשים מתוסכלים
    ת-ת-ב-ג-ר-ו
    נערך לאחרונה על ידי fffff; 01-10-2006 בשעה 07:34.

  10. #174
    משתמש מכור האוואטר של Knight
    שם פרטי
    גל :O
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    גיל
    34
    הודעות
    1,691
    לייקים
    0
    נקודות
    60
    משפט מחץ
    לך אל הנמלה עצל ,תן לה סמים ונצל <:

    ברירת מחדל

    לא אומרים גמר חתימה טובה לפני שכיפור יוצא, אומרים חתימה טובה .

  11. #175
    משתמש ותיק האוואטר של seven
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    8,451
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    Raw power is no match for true strength

    ברירת מחדל

    שמישהו ממי שצם יסביר לי איך בדיוק זה שאני לא אוכל\אשתה\אעשה דברים רגילים שבן אדם עושה יכפר על החטאים שלי?

    למה לכפר דרך כאב ולא דרך אהבה? (יצאתי בן אדם רוחני)

  12. #176
    EriK
    אורח

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי seven
    שמישהו ממי שצם יסביר לי איך בדיוק זה שאני לא אוכל\אשתה\אעשה דברים רגילים שבן אדם עושה יכפר על החטאים שלי?

    למה לכפר דרך כאב ולא דרך אהבה? (יצאתי בן אדם רוחני)
    כי אתה יעני מענה את הגוף שלך...

  13. #177
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    לולו
    תאריך הצטרפות
    09/2005
    גיל
    37
    הודעות
    2,069
    לייקים
    1
    נקודות
    1,020
    משפט מחץ
    איזה יום היה יום חמישי?!

    ברירת מחדל

    seven זה בדיוק מה שאני חושבת
    אני לא צמה
    מהסיבה הפשוטה שאני לא חושבת שזה שאני לא יאכל או אשתמש בחשמל יומיים יכפר על החטאים שלי

    אני מעדיפה במשך השנה לעשות מעשים יותר טובים שיכפרו על זה

    אלוהים לא יסלח לי על הרע שעשיתי בזכות זה שאני לא אוכלת יומיים
    זה טיפשי.




    ורק רציתי לציין
    שכן
    זה דיי מצחיק כל נושא הערסים
    כל השנה הם הולכים מכות מקללים עושים בלאגן
    יומכיפור פתאום כולם חוזרים בתשובה ליומיים
    חולצה לבנה מכפתרת וכיפה של נחמן חחח
    אני בת.
    (ואפילו רשמתי את זה בורוד... בסדר?)

  14. #178
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    גיל
    35
    הודעות
    3,369
    לייקים
    0
    נקודות
    90

    ברירת מחדל

    צם.
    וכל מי שאומר שהוא לא צם ביגלל שהוא לא חושב שזה שהצום יכפר לו על החטאים לא ממש חכם.
    יענו מה הקטע אתם יהודים זה מה שצריך לעשות כדאי לכפר על החטאים לפי היהדות אז למה לבוא לנסות להתחקם
    עם הדברים האלו.
    אם כל אחד יבוא ויתחיל לשנות דברים ולהגיד שזה לא ניראה לו מתאים וכל זה אז מה שווה כל עיננין היהדות.
    אני הייתי מתבייש במקום מי שלא צם, ולא כותב ומתגע בזה.
    לא רוצים לצום אף אחד לא מחייב אותם בכוח אבל למה לכתוב את זה?!.
    אני לא דתי או משהו לא שומר שבת.אבל פעם אחת לפחות בשנה להתחבר קצת עם הדת.
    נערך לאחרונה על ידי Haim69; 01-10-2006 בשעה 08:47.





  15. #179
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    Avihay
    תאריך הצטרפות
    11/2004
    הודעות
    269
    לייקים
    0
    נקודות
    20
    משפט מחץ
    !~!הקב"ה אנחנו אוהבים אותך!~!

    ברירת מחדל

    אני צם כבר שנתיים עכשיו אני בן 12

  16. #180
    EriK
    אורח

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Haim69
    צם.
    וכל מי שאומר שהוא לא צם ביגלל שהוא לא חושב שזה שהצום יכפר לו על החטאים לא ממש חכם.
    יענו מה הקטע אתם יהודים זה מה שצריך לעשות כדאי לכפר על החטאים לפי היהדות אז למה לבוא לנסות להתחקם
    עם הדברים האלו.
    אם כל אחד יבוא ויתחיל לשנות דברים ולהגיד שזה לא ניראה לו מתאים וכל זה אז מה שווה כל עיננין היהדות.
    אני הייתי מתבייש במקום מי שלא צם, ולא כותב ומתגע בזה.
    לא רוצים לצום אף אחד לא מחייב אותם בכוח אבל למה לכתוב את זה?!.
    אני לא דתי או משהו לא שומר שבת.אבל פעם אחת לפחות בשנה להתחבר קצת עם הדת.
    ואם לא היית חייב לצום...כאילו זה לא שאתה חייב, אבל לפי היהדות חייב
    סתם מי שרוצה צם
    היית צם?

    חלאס כבר לשחק אותה
    "לא רוצים לצום אף אחד לא מחייב אותם בכוח אבל למה לכתוב את זה?!."
    דווקא כן
    תראה תגובות
    זה פשוט מצחיק ש80% מהפורום ילדים קטנים שעדיין בקטע של "גוי" וכל השטויות של הקטינים האלה
    אולי זה עצוב אפילו
    זכותו של כל אחד לעשות מה שבא לו
    אף אחד לא יגיד לי לצום
    ואני לא יגיד לאף אחד לא לצום
    אף אחד לא יגיד לי גוי
    כמו שאני לא יגיד לאף אחד הומו צם ולא יודע למה
    כי בתכלס אף אחד לא יודע למה הוא צם, עזבו תשטויות האלה יכפר על המעשים נו באמת

נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 01:52.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,180 | הודעות: 8,214,774 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect