למה אנשים חושבים שדיון מועיל הוא ריב
אני הולך לישון
מצטער שוב אם מישהו נפגע פה,כל הירידות הן ברוח צחוק
=\
אל תקחו תמיד ללב
למה אנשים חושבים שדיון מועיל הוא ריב
אני הולך לישון
מצטער שוב אם מישהו נפגע פה,כל הירידות הן ברוח צחוק
=\
אל תקחו תמיד ללב
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
|
|
אשרי הצמים
חלאס עם המשפט הזה וואי
איש איש באמונתו יחייה
קראו אשכול שנ]תח כרגע עלייו
לא יודע מה לגבי LinkinH, אבל אתה צודק בעניין הערסיםנכתב במקור על ידי FinisH
![]()
צום לא אמור להיות קל תקלטו את זה כבר :\
לגבי הדת
זה וויכוח אבוד
אנשים מאמינים בתנך אבל הפסיקו לקרוא את החלקים החשובים
והולכים רק אחרי פרשנויות של אנשים שבאותה מידה יכול להמציא דברים
כי באמת לא קשה לעשות אם מגדי בחלב אימו המציאו הפרדה בין בשר וחלב
אז אני יכול להמציא כמעט כל דבר שאני רוצה ולהצדיק אותו לפי התורה
אבל כשנביאים אומרים שפולחן דתי לא שווה אם אנשים הם חרא אחד לשני
אז את הקטעים האלה שוכחים
אבל שוב ... איש איש באמונתו יחיה
ולא חיליק .. לא אכפת לי שזה לא משפט שנכתב בתורה
תתייחס לזה כשמפט שאני המצאתי
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
אני צם =}={}
מה כולכם באים ויוצאים על תומר אנלא מבינה? זכותו לא לצום מה אתם משתגעים פה כמו לאדעת מה
ויואב,שאלו מי צם אבל זכותו לענות שלא.. מה זה השטויות האלה?!?..
אם הוא רוצה הוא יכפר על מעשיו בדרכים אחרות.
הוא יכול להיות אדם רע לאנשים כל השנה ואז לבוא ולבקש סליחה מאנשים שהוא פגע בהם גם מבלי לצום.. ולעשות את המעשים הכי טובים שהוא יכול ותיראה איך אלוהים יסלח לו על זה.. ולא רק אלוהים גם הסביבה.. ואולי גם הוא יסלח לעצמו על כל מה שעשה...
מי שטוב לאנשים... אנשים יהיו טובים אליו
מי שאדיש לאנשים.. אנשים יהיו אדישים אליו
מי שרע לאנשים... ירגיש רע מעצמו על מה שעשה בסופו של דבר
יופ כיפור או לא.
הטכנולוגיה מתקדמת ורוב האנשים מכפרים על מעשיהם בדרכים אחרות.... הם יכולים לאכול לראות טלוויזיה לשחק עם האור באמבטיה להתקלח להשתולל מה לא.. אבל לבקש סליחה מאנשים לעשות צדקה כמה פעמים בחיים.. לתרום לאנשים.. לשמח אנשים.. להראות שאיכפת, להיות שמח שגם אחרים יהיו.. אתה לא חייב לצום אתה עדיין מקובל בחברה לא יהרגו אותך..
תכלס גם ביום כיפור אלה שצמים ולא משתמשים בחשמל ואור אתם רק חוזרים אחורה בתקופה של פעם .. כאילו יום כיפור צריך לנוח ולא לאכול ולחשוב על כל המעשים הרעים.. אבל בעבר לא הדליקו אור כי כדי להדליק אור או להפיק חשמל היו עושים עבודה קשה מאוד.. והם היו מפרים את יום כיפור מצידם באמת.. תחשבו על זה פעם.. היו מפיקים אור וחשמל בדרכים של עבודה קשה ולמשך זמן.. אבל תעשו מה שאתם חושבים לא באתי להטיף פה איזה משהו..
אפשר פשוט לבקש סליחה מאנשים.. ובאמת מכל הלב.. ולא לצום, והכל יהיה בסדר אנחנו לא נמות.. :| מי שרוצה לצום.. בחירה שלו ....אל תתערבו בנושא הזה בכלל של מי לא צם :\
איך כולם קפצו פה יא אללה... תגידו ששברתם איזו פעם אחת צום ודחפתם במבה לפה תיראו איך ניצעק עליכם שאכלתם ביום כיפור :|||
גמר חתימה טובה לכולם.
נערך לאחרונה על ידי חנצ'וווק; 01-10-2006 בשעה 07:18.
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
טוב לא קראתי תגובות
אין לי כח
אבל אני רוצה להגיד שכל מי שצם, וכל מי שלא צם
לכו תזדיינו
אני לא מבין מה הבעיה שלכם?
אני לא צם, מה קרה?
אני חייב למישהו משהו?
אני חייב לצום? לא בא לי לצום
אני לא מעוניין לצום
בא לי לשבת ולשחק במחשב ולאכול
מה קרה? זה מפריע למישהו?
אני עושה את זה למישהו בפנים?
מי שרוצה שיצום, מי אתם בכלל שתגידו לאחרים מה לעשות?
אף אחד לא אומר לכם לא לצום, ככה שלכם אין שום זכות להגיד לאלו שלא צמים לצום
מי שלדעתו אנשים שלא צמים "גויים" שילך ויתאבד.
אני פשוט שונא את הילדים האלה "איכס יאוכל חזיר יגוי יאוכל בשר עם חלב"
דחפו אצבע לתחת ותסובבו אותה
מה אכפת לכם מה אחרים אוכלים?
אתם אוכלים טונה ואני לא סובל טונה, אני יגיד לכם לא לאכול?
חלאס כבר אלוהים ישמור כמה אפשר
הילדים בארץ כל כך מטומטמים
תתבגרו כבר כוסעמו ערס
לכו תגידו לטומי לפיד לא לאכול חזיר מה קרה
זכותי המלאה לא לצום כמו שזכותו של טומי לפיד לאכול חזיר!
זכותי המלאה לא לצום כמו שזכותכם לצום, אותו דבר
אני לא חייב לאף אחד שום דבר
אם אתם בקטע של אלוהים, מה אכפת לכם? הוא יכעס עליי ולא עליכם.
עריכה אחרי שקראתי תתגובות..
קראתי רק 6 עמודים, ובונא
לפי מה שראיתי, 80% מהפורום ילדים קטנים אשכרה.
רמה שכלית של ילד בכיתה ה'
יגוי
בושה להסתובב איתכם ברחוב
יזה
יזה
יזה
יזה
ויזה
איזה אנשים מתוסכלים
ת-ת-ב-ג-ר-ו
נערך לאחרונה על ידי fffff; 01-10-2006 בשעה 07:34.
לא אומרים גמר חתימה טובה לפני שכיפור יוצא, אומרים חתימה טובה .
שמישהו ממי שצם יסביר לי איך בדיוק זה שאני לא אוכל\אשתה\אעשה דברים רגילים שבן אדם עושה יכפר על החטאים שלי?
למה לכפר דרך כאב ולא דרך אהבה? (יצאתי בן אדם רוחני)
כי אתה יעני מענה את הגוף שלך...נכתב במקור על ידי seven
seven זה בדיוק מה שאני חושבת
אני לא צמה
מהסיבה הפשוטה שאני לא חושבת שזה שאני לא יאכל או אשתמש בחשמל יומיים יכפר על החטאים שלי
אני מעדיפה במשך השנה לעשות מעשים יותר טובים שיכפרו על זה
אלוהים לא יסלח לי על הרע שעשיתי בזכות זה שאני לא אוכלת יומיים
זה טיפשי.
ורק רציתי לציין
שכן
זה דיי מצחיק כל נושא הערסים
כל השנה הם הולכים מכות מקללים עושים בלאגן
יומכיפור פתאום כולם חוזרים בתשובה ליומיים
חולצה לבנה מכפתרת וכיפה של נחמן חחח
אני בת.
(ואפילו רשמתי את זה בורוד... בסדר?)
צם.
וכל מי שאומר שהוא לא צם ביגלל שהוא לא חושב שזה שהצום יכפר לו על החטאים לא ממש חכם.
יענו מה הקטע אתם יהודים זה מה שצריך לעשות כדאי לכפר על החטאים לפי היהדות אז למה לבוא לנסות להתחקם
עם הדברים האלו.
אם כל אחד יבוא ויתחיל לשנות דברים ולהגיד שזה לא ניראה לו מתאים וכל זה אז מה שווה כל עיננין היהדות.
אני הייתי מתבייש במקום מי שלא צם, ולא כותב ומתגע בזה.
לא רוצים לצום אף אחד לא מחייב אותם בכוח אבל למה לכתוב את זה?!.
אני לא דתי או משהו לא שומר שבת.אבל פעם אחת לפחות בשנה להתחבר קצת עם הדת.
נערך לאחרונה על ידי Haim69; 01-10-2006 בשעה 08:47.
אני צם כבר שנתיים עכשיו אני בן 12
ואם לא היית חייב לצום...כאילו זה לא שאתה חייב, אבל לפי היהדות חייבנכתב במקור על ידי Haim69
סתם מי שרוצה צם
היית צם?
חלאס כבר לשחק אותה
"לא רוצים לצום אף אחד לא מחייב אותם בכוח אבל למה לכתוב את זה?!."
דווקא כן
תראה תגובות
זה פשוט מצחיק ש80% מהפורום ילדים קטנים שעדיין בקטע של "גוי" וכל השטויות של הקטינים האלה
אולי זה עצוב אפילו
זכותו של כל אחד לעשות מה שבא לו
אף אחד לא יגיד לי לצום
ואני לא יגיד לאף אחד לא לצום
אף אחד לא יגיד לי גוי
כמו שאני לא יגיד לאף אחד הומו צם ולא יודע למה
כי בתכלס אף אחד לא יודע למה הוא צם, עזבו תשטויות האלה יכפר על המעשים נו באמת