|
|
כן.
אני כרגע שם את הWZ החדש בRAR ומעלה
יקח קצת זמן זה שוקל המון כי זה כולל את המוזיקה והתמונות והכל :\
מתי יפתח השרת אני כבר רוצה לשחק בו
יו איזה שרת איך אני מחכה לו!!!!!!!!!!!!
מתי בדיוק/בערך הוא נפתח?
נערך לאחרונה על ידי davidcool; 03-02-2010 בשעה 14:51.
כתוב בחתימה של מישהו שהוא אמור להיפתח אתמול אבל הוא עדיין לא מוכן...
יש עוד הערכות למתי הוא נפתח?
בערך עוד יומיים-שלוש.
קרדיט לחיים!
אם לא אני שולח עליכם משטרה
אתם מסקרנים את הציבור וגרמים לו סבל כשהוא מחכה אנשים זו פגיעה!!!!!!!!!
סתם...
תגידו הכל יהיה ב-1 MESO או במיל+ ?
כי אם זה שרת קשה לא יהיה משעמם לחכות עד שנשיג 500 מיליון לכל הדברים שאנחנו צריכים?