קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [הצצה לשרת]KarmaDreams
    על ידי Warden בפורום שרתים פרטיים MapleStory
    תגובות: 261
    הודעה אחרונה: 06-02-2010, 19:49
  2. [הצצה לשרת] KarmaDreams
    על ידי Shinx בפורום שרתים פרטיים MapleStory
    תגובות: 525
    הודעה אחרונה: 02-02-2010, 16:12
  3. [פירסום]הצצה לשרת HauStory
    על ידי Loverx3 בפורום שרתים פרטיים MapleStory
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 23-01-2010, 14:03
  4. [גיוס צוות + הצצה לשרת]VitalityMs
    על ידי Shinx בפורום שרתים פרטיים MapleStory
    תגובות: 58
    הודעה אחרונה: 03-01-2010, 18:55
נושא נעול
עמוד 12 מתוך 16 << ראשון ... 21011121314 ... אחרון >>
מציג תוצאות 166 עד 180 מתוך 239

[הצצה לשרת]KarmaDreams - עמוד 12

  1. #166
    מורחקים
    שם פרטי
    עמית
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    גיל
    29
    הודעות
    526
    לייקים
    2
    נקודות
    -589
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי DimonaMsOwner צפיה בהודעה
    אני מקווה שזה שהמפות וכל החארטה הזה ,
    לא ייפגע בקטע של העבודה ,
    ו''בטעות'' העבודות לא ייצאו ! D:
    אפשר תשובה ,
    העבודות והעיסוקים יהיו ב V.01 ?

  2. קישורים ממומנים

  3. #167
    משתמש מתקדם האוואטר של Jinxui
    שם פרטי
    יונתן
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    גיל
    31
    הודעות
    594
    לייקים
    0
    נקודות
    216
    משפט מחץ
    נעים נעים
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כן.
    אני כרגע שם את הWZ החדש בRAR ומעלה
    יקח קצת זמן זה שוקל המון כי זה כולל את המוזיקה והתמונות והכל :\


  4. #168

    ברירת מחדל

    בV1 יהיה אראן או רק אחרי כמה גרסאות?
    כאילו ישר עכשיו שתשחררו אני יוכל לשחק ולפתוח אראן?
    עריכה: לא ראיתי ששאלו
    נערך לאחרונה על ידי NiNnJAa; 03-02-2010 בשעה 13:53.


  5. #169
    מורחקים
    שם פרטי
    רועי
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    הודעות
    136
    לייקים
    0
    נקודות
    17
    משפט מחץ
    קל לעלות קשה לרדת...
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מתי יפתח השרת אני כבר רוצה לשחק בו

  6. #170
    משתמש משקיע האוואטר של ביסלי
    שם פרטי
    יוסי
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    גיל
    31
    הודעות
    2,735
    לייקים
    13
    נקודות
    236
    משפט מחץ
    דבר שווה ערך זה דבר שהיה קשה להשיג אותו
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי MyGaNaGsTeR צפיה בהודעה
    סתם שאלה...
    מי מפה הצוות של bangms?
    MindFields
    ביסלי - לשעבר 1WizardIce1
    hotgirl
    Slavic




    סכום הגודל שמותר לחתימה הינו 600, חתימתך הייתה בגודל 949 ולכן נערכה. אנא שמור על החוקים.
    ספוילר:

    להבא הלינקים לא ישמרו.

    http://img263.imageshack.us/img263/958/130983008776.png



  7. #171
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    מיאו
    תאריך הצטרפות
    11/2008
    הודעות
    265
    לייקים
    0
    נקודות
    18
    משפט מחץ
    "אתה הומו את נשנש"
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    יו איזה שרת איך אני מחכה לו!!!!!!!!!!!!
    מתי בדיוק/בערך הוא נפתח?
    נערך לאחרונה על ידי davidcool; 03-02-2010 בשעה 14:51.

  8. #172

    ברירת מחדל

    כתוב בחתימה של מישהו שהוא אמור להיפתח אתמול אבל הוא עדיין לא מוכן...
    יש עוד הערכות למתי הוא נפתח?

  9. #173
    משתמש משקיע האוואטר של ביסלי
    שם פרטי
    יוסי
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    גיל
    31
    הודעות
    2,735
    לייקים
    13
    נקודות
    236
    משפט מחץ
    דבר שווה ערך זה דבר שהיה קשה להשיג אותו
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי davidcool צפיה בהודעה
    יו איזה שרת איך אני מחכה לו!!!!!!!!!!!!
    מתי בדיוק/בערך הוא נפתח?
    ציטוט נכתב במקור על ידי aspa צפיה בהודעה
    כתוב בחתימה של מישהו שהוא אמור להיפתח אתמול אבל הוא עדיין לא מוכן...
    יש עוד הערכות למתי הוא נפתח?
    כפי שאמרנו נשאר לנו דברים קטנים לעשות ואנחנו נפתח תשרת
    אני מקווה מאוד שאנחנו נספיק לפתוח עוד סופ"ש



    סכום הגודל שמותר לחתימה הינו 600, חתימתך הייתה בגודל 949 ולכן נערכה. אנא שמור על החוקים.
    ספוילר:

    להבא הלינקים לא ישמרו.

    http://img263.imageshack.us/img263/958/130983008776.png



  10. #174
    משתמש משקיע האוואטר של Sh3xyMan
    שם פרטי
    שמחה ..
    תאריך הצטרפות
    10/2009
    הודעות
    4,772
    לייקים
    9
    נקודות
    -22
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בערך עוד יומיים-שלוש.


    קרדיט לחיים!

  11. #175

    ברירת מחדל

    אם לא אני שולח עליכם משטרה
    אתם מסקרנים את הציבור וגרמים לו סבל כשהוא מחכה אנשים זו פגיעה!!!!!!!!!


    סתם...
    תגידו הכל יהיה ב-1 MESO או במיל+ ?
    כי אם זה שרת קשה לא יהיה משעמם לחכות עד שנשיג 500 מיליון לכל הדברים שאנחנו צריכים?

  12. #176
    משתמש משקיע האוואטר של ביסלי
    שם פרטי
    יוסי
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    גיל
    31
    הודעות
    2,735
    לייקים
    13
    נקודות
    236
    משפט מחץ
    דבר שווה ערך זה דבר שהיה קשה להשיג אותו
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי aspa צפיה בהודעה
    אם לא אני שולח עליכם משטרה
    אתם מסקרנים את הציבור וגרמים לו סבל כשהוא מחכה אנשים זו פגיעה!!!!!!!!!


    סתם...
    תגידו הכל יהיה ב-1 MESO או במיל+ ?
    כי אם זה שרת קשה לא יהיה משעמם לחכות עד שנשיג 500 מיליון לכל הדברים שאנחנו צריכים?
    לא יהיה חנויות,תצטרך להשיג בעצמך תדברים...
    כלומר שנגיד אתה צריך כפפה לרמה 50 של גנב אתה תצטרך להרוג תמפלצת שזורקת תחפץ..



    סכום הגודל שמותר לחתימה הינו 600, חתימתך הייתה בגודל 949 ולכן נערכה. אנא שמור על החוקים.
    ספוילר:

    להבא הלינקים לא ישמרו.

    http://img263.imageshack.us/img263/958/130983008776.png



  13. #177
    משתמש משקיע האוואטר של MaximumRed
    תאריך הצטרפות
    01/2010
    הודעות
    4,833
    לייקים
    93
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ביסלי צפיה בהודעה

    לא יהיה חנויות,תצטרך להשיג בעצמך תדברים...
    כלומר שנגיד אתה צריך כפפה לרמה 50 של גנב אתה תצטרך להרוג תמפלצת שזורקת תחפץ..
    במידה ורצים BWG? Suana? וכו..?
    אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת !

  14. #178
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    12/2009
    גיל
    35
    הודעות
    299
    לייקים
    0
    נקודות
    44
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ColdJoker צפיה בהודעה
    במידה ורצים BWG? Suana? וכו..?

    בשביל זה בטח תתרום כסף
    ותעשה GACHA :]

  15. #179
    משתמש משקיע האוואטר של ביסלי
    שם פרטי
    יוסי
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    גיל
    31
    הודעות
    2,735
    לייקים
    13
    נקודות
    236
    משפט מחץ
    דבר שווה ערך זה דבר שהיה קשה להשיג אותו
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי fotna צפיה בהודעה
    בשביל זה בטח תתרום כסף
    ותעשה GACHA :]
    לא חייב לתרום כסף בשביל nx יש מצב שיהיה פקודה או משימה..
    וגם תSauna אפשר לעשות תמשימה לא?



    סכום הגודל שמותר לחתימה הינו 600, חתימתך הייתה בגודל 949 ולכן נערכה. אנא שמור על החוקים.
    ספוילר:

    להבא הלינקים לא ישמרו.

    http://img263.imageshack.us/img263/958/130983008776.png



  16. #180

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי fotna צפיה בהודעה
    בשביל זה בטח תתרום כסף
    ותעשה GACHA :]


    מה זה לתרום?
    אנלא יכול לקנות?
    כאילו אנלא יכול לקנות NX?
    נערך לאחרונה על ידי aspa; 03-02-2010 בשעה 15:34.

נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 00:29.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,116 | הודעות: 8,213,709 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect