תודה
|
|
חפר ת'מוח עוד שניה באתי להעיף לו כאפה במיוחד שאני מקליד מהר אז שומעים רק רעש של משאית. /:
חח תודה אחי
נערך לאחרונה על ידי shaul; 27-09-2007 בשעה 11:22.
חחח מכיר תכנה נחמדה ,תודה אחי..
כל הכוננים שלי לא עובדים,המחשב עובד איטי ביותר.. הוא לא זז ושום דבר לא עובד.
אני לא רוצה להאמיין שזה בגלל התוכנה הזאת.
מה איתכם?