יואו איזה עצבים איתכם.. אתם כל פעם חוזרים לאח הגדול.. זו לא המטרה! המטרה זה להתחיל מנושא שקשור לאח הגדול, ולהתגלגל לנושאים אחרים.
סופגניה
יואו איזה עצבים איתכם.. אתם כל פעם חוזרים לאח הגדול.. זו לא המטרה! המטרה זה להתחיל מנושא שקשור לאח הגדול, ולהתגלגל לנושאים אחרים.
סופגניה
|
|
מעיין..
* לכול בעיה/שאלה/בקשה,ניתן לפנות אליי לפרטי. *
אתגר פורום עשינו עסק,פרס מטורף!:
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=615212
אתגר הכה את המומחה,נקודות קלות מאוד!:
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=614090
נו מה אמרו מעיין מוטי די אם זה
בטטה
עגבנייה
גורמה
מסעדה
מלצר
!מישתמש שפיץ!
מגש ! (שהמלצר מגיש איתו)