קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [משחק] שיר + דירוג
    על ידי RoyalFlush בפורום מוזיקה כללית
    תגובות: 376
    הודעה אחרונה: 14-09-2008, 20:43
  2. [משחק] שיר vs שיר
    על ידי Dj-KopeR בפורום היפ הופ/ראפ וR&B
    תגובות: 46
    הודעה אחרונה: 09-08-2008, 22:18
  3. [משחק] שיר בהמשכים
    על ידי KoniMelMel בפורום פריסטייל באטלים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 10-07-2008, 16:29
  4. [משחק] שיר VS שיר
    על ידי RoyalFlush בפורום מזרחית ודיכאון
    תגובות: 48
    הודעה אחרונה: 30-06-2008, 14:55
  5. [משחק] שיר VS שיר
    על ידי RoyalFlush בפורום אלקטרונית
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 12-06-2008, 17:29
נושא נעול
עמוד 17 מתוך 101 << ראשון ... 715161718192767 ... אחרון >>
מציג תוצאות 241 עד 255 מתוך 1501

[משחק] שיר Vs. שיר - עמוד 17

  1. #241
    Balordi
    אורח

    ברירת מחדל

    וואי קשה מאוד, אבל גאנז הם הפייבורית שלי אז..

    GNR - Sweet Child O'MineVS
    GNR - Paradise City

  2. קישורים ממומנים

  3. #242
    משתמש באטרף האוואטר של WooDStocK
    שם פרטי
    אסף
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    הודעות
    16,547
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    /m\
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    GNR - Paradise City VS.GNR-welcome to the jungle


    "בְּרֵאשִׁית, בָּרָא אֱלֹהִים, אֵת הַMETAL, וְאֵת DAVE MUSTAINE
    וְהָאָרֶץ, הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ, וְPOP, עַל-פְּנֵי תְהוֹם
    וְרוּחַ הַMETAL, מְרַחֶפֶת עַל-פְּנֵי הַמָּיִם
    יֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי HEADBANG; וַיְהִי-HEADBANG
    וַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת-הָHEADBANG, כִּי-טוֹב; וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים, בֵּין METAL וּבֵין POP"


  4. #243
    משתמש משקיע האוואטר של RustyCage
    שם פרטי
    עידן
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    הודעות
    2,141
    לייקים
    0
    נקודות
    44
    משפט מחץ
    Despite all my rage I am still just a rat in a cage
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    GNR-welcome to the jungle
    vs.
    Led Zeppelin-Black Dog

  5. #244
    משתמש באטרף האוואטר של WooDStocK
    שם פרטי
    אסף
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    הודעות
    16,547
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    /m\
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    GNR-welcome to the jungle VS. Led Zeppelin-Kashmir


    "בְּרֵאשִׁית, בָּרָא אֱלֹהִים, אֵת הַMETAL, וְאֵת DAVE MUSTAINE
    וְהָאָרֶץ, הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ, וְPOP, עַל-פְּנֵי תְהוֹם
    וְרוּחַ הַMETAL, מְרַחֶפֶת עַל-פְּנֵי הַמָּיִם
    יֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי HEADBANG; וַיְהִי-HEADBANG
    וַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת-הָHEADBANG, כִּי-טוֹב; וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים, בֵּין METAL וּבֵין POP"


  6. #245

    ברירת מחדל

    GNR - Welcome TO The Jungle
    VS
    Iron Maiden - Phantom OF The Opera

  7. #246
    משתמש כבוד האוואטר של Axp
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    הודעות
    4,834
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אל תעצבן 7 אנשים אם יש לך רק 6 כדורים
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    Iron Maiden - Phantom OF The Opera
    Vs.
    Breaking Benjamin - Breath

    GUITAR HERO WORLD TOUR


    NICKELBACK IS THE BEST BAND EVER

  8. #247
    Balordi
    אורח

    ברירת מחדל

    Iron Maiden - Phantom OF The Opera
    VS
    Infected Mushroom - Suliman

    תצאו כבר מהרוק! כל הזמן רוק! אם אני רואה שזה נמשך ככה אני סוגר את המשחקים!

  9. #248
    משתמש מתקדם
    שם פרטי
    מור (:
    תאריך הצטרפות
    12/2007
    גיל
    34
    הודעות
    641
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    " מרשמלו - זה כמו פלאפל, צריך לדעת לפנק אותו . D= "
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    Infected Mushroom - Suliman
    vs.
    avril lavigne- the best damn yhing
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yuval צפיה בהודעה
    שמעתי על מישהו שנידבק לו הנחיריים עם דבק מגע.
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח XD

  10. #249
    משתמש כבוד האוואטר של Axp
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    הודעות
    4,834
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אל תעצבן 7 אנשים אם יש לך רק 6 כדורים
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    טוב, לא מכיר את השירים אבל בשביל להציל את המשחקים... =]

    avril lavigne- the best damn thing
    Vs.
    Blues Brothers - Soul Man
    נערך לאחרונה על ידי Axp; 06-05-2008 בשעה 15:24.

    GUITAR HERO WORLD TOUR


    NICKELBACK IS THE BEST BAND EVER

  11. #250

    ברירת מחדל

    Avril Levigne - The Best Damn Thing
    VS
    כנסיית השכל - ידיים למעלה

  12. #251
    משתמש באטרף האוואטר של WooDStocK
    שם פרטי
    אסף
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    הודעות
    16,547
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    /m\
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    Avril Levigne - The Best Damn Thing
    VS.
    Flo-Rida Ft.T-Pain-Low
    בשביל שאלון יהיה מאושר


    "בְּרֵאשִׁית, בָּרָא אֱלֹהִים, אֵת הַMETAL, וְאֵת DAVE MUSTAINE
    וְהָאָרֶץ, הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ, וְPOP, עַל-פְּנֵי תְהוֹם
    וְרוּחַ הַMETAL, מְרַחֶפֶת עַל-פְּנֵי הַמָּיִם
    יֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי HEADBANG; וַיְהִי-HEADBANG
    וַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת-הָHEADBANG, כִּי-טוֹב; וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים, בֵּין METAL וּבֵין POP"


  13. #252

    ברירת מחדל

    Flo-Rida Ft. T-Pain - Low
    VS
    Sean Kingston - Beautiful Girls ( ככה קוראים לשיר ? xD )

  14. #253
    משתמש משקיע האוואטר של RustyCage
    שם פרטי
    עידן
    תאריך הצטרפות
    03/2008
    הודעות
    2,141
    לייקים
    0
    נקודות
    44
    משפט מחץ
    Despite all my rage I am still just a rat in a cage
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    Sean Kingston - Beautiful Girls
    vs.
    מוניקה סקס-מכה אפורה

  15. #254
    משתמש ותיק האוואטר של omerZ
    תאריך הצטרפות
    05/2008
    הודעות
    8,800
    לייקים
    1
    נקודות
    0
    פוסטים בבלוג
    2
    משפט מחץ
    אם תיפול מהחלון ותשבור את שתי רגלייך, אל תרוץ לבכות לי:)
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    גם לדעתי ..
    Breaking Benjamin - Diary Of Jane Vs. Iron Maiden - Iron Maiden

    * לכול בעיה/שאלה/בקשה,ניתן לפנות אליי לפרטי. *

    אתגר פורום עשינו עסק,פרס מטורף!:
    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=615212

    אתגר הכה את המומחה,נקודות קלות מאוד!:
    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=614090

    ציטוט נכתב במקור על ידי יארדן צפיה בהודעה
    אני רוצה זין גדול, לא הכל מקבלים בחיים

  16. #255
    משתמש כבוד האוואטר של Axp
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    הודעות
    4,834
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אל תעצבן 7 אנשים אם יש לך רק 6 כדורים
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    זה לא קשור, אבל נמשיך בכל מקרה..
    Breaking Benjamin - Diary Of Jane
    Vs.
    Breaking Benjamin - Breath

    GUITAR HERO WORLD TOUR


    NICKELBACK IS THE BEST BAND EVER

נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 10:50.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,447 | הודעות: 8,215,041 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect