תודה
תודה
|
|
תודה
תודה ד"T מישהו יכול להגיד לי איפה רואים תאריך שאני לא יעשה הקפצות?
תודה רבה אחי...נכתב במקור על ידי 1shauli
צד ימין בראש ההודעה
עריכה:
לא עובד!!!
נערך לאחרונה על ידי dark~angel; 23-01-2006 בשעה 17:26.
תודה
אף פעם אל תתווכח עם אידיוט, הוא רק יגרור אותך לרמה שלו ואז יגבור בעזרת ניסיון.
ידידה שלי סיפרה אחותה של הידידה שלי סיפרה לה וזה באמת היא שמעה צעקות וראתה בקטנה יש משטרה כרגע !
10X
תודה.