בעע לא הבנתי =\
בעע לא הבנתי =\
|
|
לא הכי הבנתי...
נערך לאחרונה על ידי bAlAlikA MhDh; 07-10-2005 בשעה 22:08.
FORZAMILAN
ROSSONERI!!
חחח מה זה?, זה מצא לי 3 עמודים בפיתרון של הראשון..=/
נראה לי אני יפרוש בשיא...
חחח אז לא פתרת נכון... יש רק נושא אחד עם הפתרון הראשון :/
....
גלעד שליט, אלדד רגב ואהוד גולדווסר - מי ייתן ותחזרו הביתה במהרה ובשלום!!
לזכר סמ"ר לירן סעדיה הי"ד. לנצח תהיה בלבנו, לירן.
לזכר סמל בן כובאני הי"ד. נזכור אותך תמיד.
והפתרון לאתגר "ראש השנה" הוא, את האמת אחד הקלים... יותר מזה, הוא גם כתוב על דפי הפורום...
השנה העברית לפי התורה, חלה בא' בניסן [ניסן הוא החודש הראשון בתורה..] אם כך, למה א' בתשרי נקרא "ראש השנה" [חוץ מהעובדה שעכשיו ראסמית תשרי הוא הראשון.. יש לזה סיבה בתנ"ך]...
רשמו את התשובה באשכול פרסום האתגר, ואתם תהיו הזוכים באתגר "ראש השנה"!!!
בבקשה 100...
FORZAMILAN
ROSSONERI!!
נכתב במקור על ידי bAlAlikA MhDh
מה?
....
גלעד שליט, אלדד רגב ואהוד גולדווסר - מי ייתן ותחזרו הביתה במהרה ובשלום!!
לזכר סמ"ר לירן סעדיה הי"ד. לנצח תהיה בלבנו, לירן.
לזכר סמל בן כובאני הי"ד. נזכור אותך תמיד.
זה מה שהיה באשכול אחרי החיפוש...נכתב במקור על ידי LoverBoy
FORZAMILAN
ROSSONERI!!
WTF?נכתב במקור על ידי bAlAlikA MhDh
חח לפני שאמרת את זה נראה לי שהבנתי את המשחק עכשיו בכלל הסתבכתי..=/
חחח
זה דבילי
הרצתי יום כיפור
אמרת שנחים מאוכל
מצא 3 עמוד
מה אני אעבור אחד אחד?
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
רשמתי את הפטרון בחיפוש...נכתב במקור על ידי Ron23
הוא מצא דף אחד...
זה מה שהיה בתוכו...
FORZAMILAN
ROSSONERI!!
נראה לי הסתבכתם יםםםם!
בעעע הפתרון הראשון הוא "צום גדליה" [היה בג' בתשרי] בעעע...
אממממ.... ו bAlAlikA MhDh בעעע לא הבנתי כלום... אניווי, הפתרון הוא התשובה לשאלה שמצאת ברמז האחרון, ולא ממש לא התשובה, אז אני רואה שאין תשובות :/
....
גלעד שליט, אלדד רגב ואהוד גולדווסר - מי ייתן ותחזרו הביתה במהרה ובשלום!!
לזכר סמ"ר לירן סעדיה הי"ד. לנצח תהיה בלבנו, לירן.
לזכר סמל בן כובאני הי"ד. נזכור אותך תמיד.
זה שפירסם פה את השאלה האחרונה.. למה לא פרסמת את התשובה?..
זה הדבר הכי פשוט שיש..