רק אני שמית לב שירושלים כל הזמן אמרו שמכבי לא נותנים צ'אנס לישראלים הצעירים ובעצם הם שיחררו את יוני ניר והתרומה של לימונד שהיה שחקן במשולש של העתודה עם ליאור אליהו(כוכב בגליל) והלפרין(כוכב בלובליאנה ומבין אלה רק הוא כוכב נופל שהתרומה שלו היא כמו של עציץ