איזה חראות..
אבל תמיד איך שאני שומע מוקלט אני מנתק..!!!
איזה חראות..
אבל תמיד איך שאני שומע מוקלט אני מנתק..!!!
|
|
תמיד מתקשרים אליי מ"שופרסל" והכל,
היום קיבלתי שיחה, ואתמול שיחה.
"קיבלתם הודעה, הודעת SMS מוקלטת!, להקיש # בשביל לשמוע אותה,
ועשיתי, חשבתי ההורים שלי שלחו לי.
בעע :|
כה שמעתי עליהם יאלללה שילכו לעבוד מה הם זונות?!?!?