תודה
תודה
|
|
תודה רבה רבה רבה כפול 100
אף פעם אל תתווכח עם אידיוט, הוא רק יגרור אותך לרמה שלו ואז יגבור בעזרת ניסיון.
ידידה שלי סיפרה אחותה של הידידה שלי סיפרה לה וזה באמת היא שמעה צעקות וראתה בקטנה יש משטרה כרגע !
ty man
i speack just english from now and on!
תודה
תודה אחי
tnx
תודה אח שלו!
/www.anonymous.org.il
/www.anonymous.org.il
כנסוו
תודה
תודה
We dont need no educationWe dont need no thought controlNo dark sarcasm in the classroomTeacher, leave those kids alone
10x
שדג
תודה