תתחדש
|
|
תתחדש גם לי יש 512 זה סבבה
:Boxing::Boxing:
:Boxing:
:Boxing:
:Boxing:
![]()
תתחדש ..
__________________________________________________"עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"__________________________________________________בובית יש רק אחת
תתחדש גבר
אבל אי פוד בהרבה יותר שווה
אף פעם אל תתווכח עם אידיוט, הוא רק יגרור אותך לרמה שלו ואז יגבור בעזרת ניסיון.
ידידה שלי סיפרה אחותה של הידידה שלי סיפרה לה וזה באמת היא שמעה צעקות וראתה בקטנה יש משטרה כרגע !
תתחדש אחי
זה באמת לא שווה, עדיף כבר דיסקמן - יש בו 750 Mb לשירים(כלומר על דיסק).
אחינכתב במקור על ידי CrAzY_BoY
אני גם מאשקלון וקניתי נגן 512 מגה רואה קליפים, קבצי אופיס, תמונות ועוד כמה דברים קטנים כאלה ב400 שקל
אבל תהנה אחי...
ואל תקשיב להם 512 זה סבבה ביותר.... אתה יכול לשמוע בערך 8 שעות שירים שונים..