לא הבנת את העיקרון....נכתב במקור על ידי Slash
אני לא אומר שלא
אני אומר שאנחנו לא קוראים לזה מלודיה.... כי לפי התפיסה של המוסיקה הזאת זה לא מלודיה...
לא הבנת את העיקרון....נכתב במקור על ידי Slash
אני לא אומר שלא
אני אומר שאנחנו לא קוראים לזה מלודיה.... כי לפי התפיסה של המוסיקה הזאת זה לא מלודיה...
|
|
בתור יוצרים אנחנו קוראים לזה בייסליין.
בתור מוזיקאים קוראים לזה מנגינה מה שאומר שזה מלודיה.
וכמעט בכל טראק תמצא מלודי, חוץ מאלה שחושבים שהם יוצרים ושמים לך ביט עם באס שכל התווים שלו זה אותו התו שחוזר על עצמו 80 מיליארד פעם וכל הקטע של הטראק זה אפקטים, או מה שנקרא במילים אחרות - דארק חח.
גם זה סגנון מוזיקה, ויש המון אמני דארק שמשלבים מלודיות - אחד הטובים זה אזקס אם לא הכי טוב..נכתב במקור על ידי Dj Shor
מלודיות ענקיות עם סאונד חשוך כזה חח
אפילו קסינומורף עושה מלודיות
שמענו מזה מלודיות בדארק. אם אתה קורא לדארק אמנות, אז זו אמנות החירטוט. כל מה ששמים שם זה חירטוט של צלילם ותווים. ביום שיהיה אפשר לקרוא לזה סגנון מוזיקה עם רגש, אז חזירים יעופו וליאור לא יהיה תימנינכתב במקור על ידי Slash
חח
אה כן, מה שאמרת מקודם אורי, שגם אם אתה עושה מיליון פעם ברצף דו זו מלודיה, ממש לא.
חח מזה השטויות האלה.. זה שאתה לא מרגיש שום רגש מדארק אני לא אשם חח, אולי אתה פשוט לא מתחבר לזה,נכתב במקור על ידי Dj Shor
ובטח שאפילו מיליון פעם דו זה מלודיה.. פשוט מלודיה ממש פשוטה ובלי שום רעיון.. אבל בכל זאת זה מלודיה
אז בוא אני אביא לך אותה בתקל:נכתב במקור על ידי Slash
אני מנגן על אטאבאקי, כלי נגינה של קפוארה שהוא פחות או יותר כמו בונגו. עכשיו אפשר להגיע איתו לכל מיני תווים כמו שיש על פסנתר ועל גיטרה ועל כל כלי הרמוני אחר.
אבל בתכל'ס לא מנגנים את כל התווים האלה.
משמע שהמקצב של האטאבאקי הוא מלודיה? כי זה כל הזמן אותו התו.
קצת היגיון.
חח תלוי איך אתה מנגן אותו וזה גם לא משנה..נכתב במקור על ידי Dj Shor
מה אני יגיד לך אף אחד לא אמר שמלודיה חייבת להיות יפה, או מושקעת, או משהו...
כל רצף צלילים = מנגינה (כלשהי) = מלודיה.. אין מה לדבר זה ברור...
אוקיי אורי, אתה רוצה קצת הגדרות מילוניות אני מבין.
מלודיה - לחן, נעימה, צרוף צלילים מוסיקליים היוצר נעימה מסויימת.
צרוף התו דו מיליון פעם לא יוצר נעימה מסויימת, לא משנה איך תקשיב לזה.
לחן - נעימה של שירף מלודיה, צרוף מסויים של צלילים להרמוניה אחת.
צרוף התו דו לעצמו מיליון פעם לא יוצר הרמוניה.
נעימה - 1. ניגון, לחן, מלודיה.
2. צליל, טון.
התו דו הוא אומנם צליל וטון אך הוא לא לחן ולא מלודיה ועכשיו תראה שגם לא ניגון.
ניגון - 1. השמעת צלילים בלי מיוחד.
2. לחן, נעימה, מלודיה, צרוף הרמוני של צלילים שונים לתוכן מסויים.
כבר אמרתי שצירוף התו דו בזה אחר זה מיליון פעם זו לא מלודיה, לא נעימה ולא לחן. כמובן שאם יש רק את התו דו אז אין תוכן, ובטח שלא הרמוניה.
נגינה - 1. השמעת צלילים מוסיקליים בכלים מיועדים לכך, להבדיל מן "זמרה" או "שירה" בקול האדם.
2. מוסיקה, האמנות הביעה רגשות, מצבי רוח וכדומה על ידי צרופי צלילים קצובים ומאורגנים.
צירוף התו דו בזה אחר זה אינו מביעה רגשות, מצבי רוח וכו'.
מנגינה - ניגון, נעימה.
כמו שאמרתי כבר, ניגון התו דו בזה אחר זה זו לא נעימה.
אני חושב שדיי הבנת את הרעיון.
ההודעה נכתבה על התו דו, אך מיועדת לכל התווים כאחד[= חח
Dj Shor.
חח הבנתי, והבנתי גם לפני את מה שאמרת.. תודה על ההסבר מהמילון חכה קצת אני יחזור מבצפרנכתב במקור על ידי Dj Shor
אני יכין משהו ותשמע מלודיה שלמה על דו אחד
![]()
אם אתה הולך לנגן דו בכל מיני אוקטבות ולקרוא לזה מלודיה, הרמוניה, לחן, ניגון וכו', אז תוותר חח.נכתב במקור על ידי Slash
נו חלאססססס ניר יא קקר תשאר אתה בפול און ואני ואורי נישאר בדארק ,אחרי הכל כל אחד והטעם שלו ...זה לפי האהבה האישית של הבנאדם לא יותר מיזה ,אז תפסיקו להתווכח
אזרחות ממממ דבר טוב
קח ניר.. תראה מה עשיתי פה רק עם דו והדגש רק עם דו אין פה שום תו אחר,
ותשמע במיוחד טוב ב0:13 זה רק התו דו ברצף, אתה תבין
http://rapidshare.de/files/13392005/XSlash_-_only_do.mp3.html
תהנה
זה מהש אמרתי שאתה תעשה ואמרתי לך שאתה יכול לוותר, אם זלה אתה קורה מלודיה.. אתה בבעיה, זה גם דיי חירטוט נשמע.
מעניין אותי לדעת איזה רגשות אתה מביע ב'מלודיה' הזאתי.
דבר איתי במסנג'ר תשמע מזה הבעת רגשות על ידי מלודיות.
אבל מה אני אגיד לך, תחשוב מה שאתה רוצה.
ופארטי בוי, אין לי בעיה עם זה שאתם אוהבים דארק, אני רק אומר את דעתי על הסגנון הזה.
התכוונתי לקטע של 0:13 שתראה מה אפשר לעשות עם רצף דו..נכתב במקור על ידי Dj Shor
ושמע עם הצליל הזה קשה להביע רגשות חח צרי לשמוע בטראקים שלי איך אני עושה
בלי להעליב, חרטא. גם אם זה היה מנוגן בפסנתר, שזה אחד הכלים שהכי נותנים רגש, עדיין לא היה לקטע הזה רגש.נכתב במקור על ידי Slash
ואני יודע מה אפשר לעשות עם רצף של אותו דו, זה עדיין לא אומר שזו מלודיה.
אבל שוב, תחשוב מה שאתה רוצה.