קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. שאלה| מותר לפרסם אתרים שמרויחים מהם כסף?
    על ידי SIMS34234 בפורום ארכיון מדריכים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 19-05-2008, 14:13
  2. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 22-03-2008, 18:16
  3. [שאלה]מהם החוקים של אשכול לילה?
    על ידי Vmon בפורום דיבורים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 01-08-2007, 20:36
  4. [שאלה] סיקרלתי סאונות ואחד מהם עבד לי
    על ידי Flash בפורום Maple Story
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 13-05-2007, 20:26
  5. [שאלה] מהם אתרי הטורנט המובילים ביותר?
    על ידי Niggalavan בפורום דיבורים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 16-02-2007, 15:51
עמוד 2 מתוך 3 << ראשון 123 אחרון >>
מציג תוצאות 16 עד 30 מתוך 43

שאלה | מלודיות , מהם? - עמוד 2

  1. #16

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Slash
    בטח שהוא גם מלודיה.. אחי כל רצף תווים מסוים זה מלודיה

    לבאס יש המון תווים אתה יכול ליצור כל באס עם אלפי ליינים שונים..
    זה שהבאס בדרך כלל נמוך זה לא אומר שאין לו מנגינה...
    לא הבנת את העיקרון....

    אני לא אומר שלא

    אני אומר שאנחנו לא קוראים לזה מלודיה.... כי לפי התפיסה של המוסיקה הזאת זה לא מלודיה...

  2. קישורים ממומנים

  3. #17
    Dj Shor
    אורח

    ברירת מחדל

    בתור יוצרים אנחנו קוראים לזה בייסליין.
    בתור מוזיקאים קוראים לזה מנגינה מה שאומר שזה מלודיה.
    וכמעט בכל טראק תמצא מלודי, חוץ מאלה שחושבים שהם יוצרים ושמים לך ביט עם באס שכל התווים שלו זה אותו התו שחוזר על עצמו 80 מיליארד פעם וכל הקטע של הטראק זה אפקטים, או מה שנקרא במילים אחרות - דארק חח.

  4. #18
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,019
    לייקים
    0
    נקודות
    455
    משפט מחץ
    d( «»_«» )b MusiC=LifE

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dj Shor
    בתור יוצרים אנחנו קוראים לזה בייסליין.
    בתור מוזיקאים קוראים לזה מנגינה מה שאומר שזה מלודיה.
    וכמעט בכל טראק תמצא מלודי, חוץ מאלה שחושבים שהם יוצרים ושמים לך ביט עם באס שכל התווים שלו זה אותו התו שחוזר על עצמו 80 מיליארד פעם וכל הקטע של הטראק זה אפקטים, או מה שנקרא במילים אחרות - דארק חח.
    גם זה סגנון מוזיקה, ויש המון אמני דארק שמשלבים מלודיות - אחד הטובים זה אזקס אם לא הכי טוב..
    מלודיות ענקיות עם סאונד חשוך כזה חח

    אפילו קסינומורף עושה מלודיות

  5. #19
    Dj Shor
    אורח

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Slash
    גם זה סגנון מוזיקה, ויש המון אמני דארק שמשלבים מלודיות - אחד הטובים זה אזקס אם לא הכי טוב..
    מלודיות ענקיות עם סאונד חשוך כזה חח

    אפילו קסינומורף עושה מלודיות
    שמענו מזה מלודיות בדארק. אם אתה קורא לדארק אמנות, אז זו אמנות החירטוט. כל מה ששמים שם זה חירטוט של צלילם ותווים. ביום שיהיה אפשר לקרוא לזה סגנון מוזיקה עם רגש, אז חזירים יעופו וליאור לא יהיה תימני חח

    אה כן, מה שאמרת מקודם אורי, שגם אם אתה עושה מיליון פעם ברצף דו זו מלודיה, ממש לא.

  6. #20
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,019
    לייקים
    0
    נקודות
    455
    משפט מחץ
    d( «»_«» )b MusiC=LifE

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dj Shor
    שמענו מזה מלודיות בדארק. אם אתה קורא לדארק אמנות, אז זו אמנות החירטוט. כל מה ששמים שם זה חירטוט של צלילם ותווים. ביום שיהיה אפשר לקרוא לזה סגנון מוזיקה עם רגש, אז חזירים יעופו וליאור לא יהיה תימני חח

    אה כן, מה שאמרת מקודם אורי, שגם אם אתה עושה מיליון פעם ברצף דו זו מלודיה, ממש לא.
    חח מזה השטויות האלה.. זה שאתה לא מרגיש שום רגש מדארק אני לא אשם חח, אולי אתה פשוט לא מתחבר לזה,
    ובטח שאפילו מיליון פעם דו זה מלודיה.. פשוט מלודיה ממש פשוטה ובלי שום רעיון.. אבל בכל זאת זה מלודיה

  7. #21
    Dj Shor
    אורח

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Slash
    חח מזה השטויות האלה.. זה שאתה לא מרגיש שום רגש מדארק אני לא אשם חח, אולי אתה פשוט לא מתחבר לזה,
    ובטח שאפילו מיליון פעם דו זה מלודיה.. פשוט מלודיה ממש פשוטה ובלי שום רעיון.. אבל בכל זאת זה מלודיה
    אז בוא אני אביא לך אותה בתקל:
    אני מנגן על אטאבאקי, כלי נגינה של קפוארה שהוא פחות או יותר כמו בונגו. עכשיו אפשר להגיע איתו לכל מיני תווים כמו שיש על פסנתר ועל גיטרה ועל כל כלי הרמוני אחר.
    אבל בתכל'ס לא מנגנים את כל התווים האלה.
    משמע שהמקצב של האטאבאקי הוא מלודיה? כי זה כל הזמן אותו התו.

    קצת היגיון.

  8. #22
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,019
    לייקים
    0
    נקודות
    455
    משפט מחץ
    d( «»_«» )b MusiC=LifE

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dj Shor
    אז בוא אני אביא לך אותה בתקל:
    אני מנגן על אטאבאקי, כלי נגינה של קפוארה שהוא פחות או יותר כמו בונגו. עכשיו אפשר להגיע איתו לכל מיני תווים כמו שיש על פסנתר ועל גיטרה ועל כל כלי הרמוני אחר.
    אבל בתכל'ס לא מנגנים את כל התווים האלה.
    משמע שהמקצב של האטאבאקי הוא מלודיה? כי זה כל הזמן אותו התו.

    קצת היגיון.
    חח תלוי איך אתה מנגן אותו וזה גם לא משנה..

    מה אני יגיד לך אף אחד לא אמר שמלודיה חייבת להיות יפה, או מושקעת, או משהו...

    כל רצף צלילים = מנגינה (כלשהי) = מלודיה.. אין מה לדבר זה ברור...

  9. #23
    Dj Shor
    אורח

    ברירת מחדל

    אוקיי אורי, אתה רוצה קצת הגדרות מילוניות אני מבין.

    מלודיה - לחן, נעימה, צרוף צלילים מוסיקליים היוצר נעימה מסויימת.
    צרוף התו דו מיליון פעם לא יוצר נעימה מסויימת, לא משנה איך תקשיב לזה.

    לחן - נעימה של שירף מלודיה, צרוף מסויים של צלילים להרמוניה אחת.
    צרוף התו דו לעצמו מיליון פעם לא יוצר הרמוניה.

    נעימה - 1. ניגון, לחן, מלודיה.
    2. צליל, טון.
    התו דו הוא אומנם צליל וטון אך הוא לא לחן ולא מלודיה ועכשיו תראה שגם לא ניגון.

    ניגון - 1. השמעת צלילים בלי מיוחד.
    2. לחן, נעימה, מלודיה, צרוף הרמוני של צלילים שונים לתוכן מסויים.
    כבר אמרתי שצירוף התו דו בזה אחר זה מיליון פעם זו לא מלודיה, לא נעימה ולא לחן. כמובן שאם יש רק את התו דו אז אין תוכן, ובטח שלא הרמוניה.

    נגינה - 1. השמעת צלילים מוסיקליים בכלים מיועדים לכך, להבדיל מן "זמרה" או "שירה" בקול האדם.
    2. מוסיקה, האמנות הביעה רגשות, מצבי רוח וכדומה על ידי צרופי צלילים קצובים ומאורגנים.
    צירוף התו דו בזה אחר זה אינו מביעה רגשות, מצבי רוח וכו'.
    מנגינה - ניגון, נעימה.
    כמו שאמרתי כבר, ניגון התו דו בזה אחר זה זו לא נעימה.

    אני חושב שדיי הבנת את הרעיון.

    ההודעה נכתבה על התו דו, אך מיועדת לכל התווים כאחד[= חח

    Dj Shor.

  10. #24
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,019
    לייקים
    0
    נקודות
    455
    משפט מחץ
    d( «»_«» )b MusiC=LifE

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dj Shor
    אוקיי אורי, אתה רוצה קצת הגדרות מילוניות אני מבין.

    מלודיה - לחן, נעימה, צרוף צלילים מוסיקליים היוצר נעימה מסויימת.
    צרוף התו דו מיליון פעם לא יוצר נעימה מסויימת, לא משנה איך תקשיב לזה.

    לחן - נעימה של שירף מלודיה, צרוף מסויים של צלילים להרמוניה אחת.
    צרוף התו דו לעצמו מיליון פעם לא יוצר הרמוניה.

    נעימה - 1. ניגון, לחן, מלודיה.
    2. צליל, טון.
    התו דו הוא אומנם צליל וטון אך הוא לא לחן ולא מלודיה ועכשיו תראה שגם לא ניגון.

    ניגון - 1. השמעת צלילים בלי מיוחד.
    2. לחן, נעימה, מלודיה, צרוף הרמוני של צלילים שונים לתוכן מסויים.
    כבר אמרתי שצירוף התו דו בזה אחר זה מיליון פעם זו לא מלודיה, לא נעימה ולא לחן. כמובן שאם יש רק את התו דו אז אין תוכן, ובטח שלא הרמוניה.

    נגינה - 1. השמעת צלילים מוסיקליים בכלים מיועדים לכך, להבדיל מן "זמרה" או "שירה" בקול האדם.
    2. מוסיקה, האמנות הביעה רגשות, מצבי רוח וכדומה על ידי צרופי צלילים קצובים ומאורגנים.
    צירוף התו דו בזה אחר זה אינו מביעה רגשות, מצבי רוח וכו'.
    מנגינה - ניגון, נעימה.
    כמו שאמרתי כבר, ניגון התו דו בזה אחר זה זו לא נעימה.

    אני חושב שדיי הבנת את הרעיון.

    ההודעה נכתבה על התו דו, אך מיועדת לכל התווים כאחד[= חח

    Dj Shor.
    חח הבנתי, והבנתי גם לפני את מה שאמרת.. תודה על ההסבר מהמילון חכה קצת אני יחזור מבצפר
    אני יכין משהו ותשמע מלודיה שלמה על דו אחד

  11. #25
    Dj Shor
    אורח

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Slash
    חח הבנתי, והבנתי גם לפני את מה שאמרת.. תודה על ההסבר מהמילון חכה קצת אני יחזור מבצפר
    אני יכין משהו ותשמע מלודיה שלמה על דו אחד
    אם אתה הולך לנגן דו בכל מיני אוקטבות ולקרוא לזה מלודיה, הרמוניה, לחן, ניגון וכו', אז תוותר חח.

  12. #26
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    שי
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    39
    הודעות
    7,124
    לייקים
    1
    נקודות
    100

    ברירת מחדל

    נו חלאססססס ניר יא קקר תשאר אתה בפול און ואני ואורי נישאר בדארק ,אחרי הכל כל אחד והטעם שלו ...זה לפי האהבה האישית של הבנאדם לא יותר מיזה ,אז תפסיקו להתווכח
    אזרחות ממממ דבר טוב

  13. #27
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,019
    לייקים
    0
    נקודות
    455
    משפט מחץ
    d( «»_«» )b MusiC=LifE

    ברירת מחדל

    קח ניר.. תראה מה עשיתי פה רק עם דו והדגש רק עם דו אין פה שום תו אחר,

    ותשמע במיוחד טוב ב0:13 זה רק התו דו ברצף, אתה תבין
    http://rapidshare.de/files/13392005/XSlash_-_only_do.mp3.html

    תהנה

  14. #28
    Dj Shor
    אורח

    ברירת מחדל

    זה מהש אמרתי שאתה תעשה ואמרתי לך שאתה יכול לוותר, אם זלה אתה קורה מלודיה.. אתה בבעיה, זה גם דיי חירטוט נשמע.
    מעניין אותי לדעת איזה רגשות אתה מביע ב'מלודיה' הזאתי.
    דבר איתי במסנג'ר תשמע מזה הבעת רגשות על ידי מלודיות.
    אבל מה אני אגיד לך, תחשוב מה שאתה רוצה.
    ופארטי בוי, אין לי בעיה עם זה שאתם אוהבים דארק, אני רק אומר את דעתי על הסגנון הזה.

  15. #29
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,019
    לייקים
    0
    נקודות
    455
    משפט מחץ
    d( «»_«» )b MusiC=LifE

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dj Shor
    זה מהש אמרתי שאתה תעשה ואמרתי לך שאתה יכול לוותר, אם זלה אתה קורה מלודיה.. אתה בבעיה, זה גם דיי חירטוט נשמע.
    מעניין אותי לדעת איזה רגשות אתה מביע ב'מלודיה' הזאתי.
    דבר איתי במסנג'ר תשמע מזה הבעת רגשות על ידי מלודיות.
    אבל מה אני אגיד לך, תחשוב מה שאתה רוצה.
    ופארטי בוי, אין לי בעיה עם זה שאתם אוהבים דארק, אני רק אומר את דעתי על הסגנון הזה.
    התכוונתי לקטע של 0:13 שתראה מה אפשר לעשות עם רצף דו..

    ושמע עם הצליל הזה קשה להביע רגשות חח צרי לשמוע בטראקים שלי איך אני עושה

  16. #30
    Dj Shor
    אורח

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Slash
    התכוונתי לקטע של 0:13 שתראה מה אפשר לעשות עם רצף דו..

    ושמע עם הצליל הזה קשה להביע רגשות חח צרי לשמוע בטראקים שלי איך אני עושה
    בלי להעליב, חרטא. גם אם זה היה מנוגן בפסנתר, שזה אחד הכלים שהכי נותנים רגש, עדיין לא היה לקטע הזה רגש.
    ואני יודע מה אפשר לעשות עם רצף של אותו דו, זה עדיין לא אומר שזו מלודיה.
    אבל שוב, תחשוב מה שאתה רוצה.



הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 16:02.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,042 | הודעות: 8,213,635 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect