ברוך השב אחי.
ברוך השב אחי.
Nobody knows it but you've got a secret smile
And you use it only for me
Nobody knows it but you've got a secret smile
And you use it only for me
ArIeL-BaRcA AKA Messi AKA EmP3RoR AKA ArIeL
|
|
Atom-Bomb, אני זוכר אותך מ*** היתי מפקח מחשבים ואינטרנט, אם אתה זוכר אני היתי מפקח פנאי ובידור או משחקים ופנאי, אני לא זוכר איך קוראים לזה כבר..=/
קיצר ברוך השב![]()
תומריקו תסתם נאב של PHP![]()
אזרחות ממממ דבר טוב
ברוך שובך.
ברור :cool:נכתב במקור על ידי Party-Boy
אתה חוזר לניהול?בכל אופן ברוכים השבים![]()
תלוי איזה ניהול.. הוחלט בהנהלה הגבוהה לאפשר לי לחזור כמנהל פורום תכנות לא יותר מזהנכתב במקור על ידי SyNtaX
אישית... הייתי אומר שמה זה הקטע הזה שפתאום כל המשתמשים הישנים חוזרים פתאום ובאים להשקיע והכל..
אבל בגלל שאתה הבעלים של הפורום ומנהל הפורום ויכול לתת לי באן לשנה...
ברוך הבא אחי
תהנה תשקיע וכו'
וווווווווואי זוכר אותךךךךךךךךךךךךךךך אטום בומב בהתחלה שראיתי ת'כינוי לא הבנתי מזה אבל שאמרת ATOM BOMB ישר זכרתי אותך
לא הייתי הבעלים אבל הייתי הספאמר של הפורום חחח [אם התכוונת אליי כמובן]
נכתב במקור על ידי yarin4444
טטחטחחחחחחחחטחטחחחח
:Boxing:
/www.anonymous.org.il
/www.anonymous.org.il
כנסוו
ברוך השב ^^
ברוך השב :]
__________________________________________________"עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"__________________________________________________בובית יש רק אחת
אני זוכר אותך :]
ברוך השב . .
slickskter@gmail.com
אה אז כן זוכרים? אור לתשומת ליבך![]()