תודה יאללה עוד תגובות =]
תודה יאללה עוד תגובות =]
|
|
תודה יאללה עוד תגובות חברים![]()
דיי חי בלי ספאם
פלג זו מסורת אל תהרוס אותה
תוריד ת'אזהרה ימניאק
מסורת בתחת שלי
יא הורס שמחות![]()
מה לעשות :\
דיי נו מה אתה רציני ?
אתה מתחיל להגיב לי אחרי כל הודעה שאומרים לך מזל טוב ?
אתה חוזר לעבר :\
וזה טוב או רע?![]()
רע ,
כי כבר יש ביקורות רעות עלייך :|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
באמת חיי ... זה שעשית 10000000 גולים לטובת אטרף סבבה
אבל זה לא נותן לך ת'זכות להספים עכשיו ,
כי בסוף זה יגיע המכה אם תמשיך ככה
שמרתי על איפוק חודשיים יאללה אז שלוש שבועות אני יספים קצת מה קרה
מה נהייתם כאלה פלג עליך אני הכי מתפלא :\
מה לעשות ,
יש חוקים בפורום ,
ובמיוחד שאתה עובר את הגבול בהרבה מאוד דרגות .
מזל טוב :]
אני עוד מעט ב5000
__________________________________________________"עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"__________________________________________________בובית יש רק אחת
תודה
יאללה עוד תגובות
ראית פלג עשיתי הפסקה בספאם =]
מזל ט וב אחייי
:Boxing::Boxing:
:Boxing:
:Boxing:
:Boxing:
![]()