קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. להתייעץ איתכם בקשר לשיפוץ של חדר
    על ידי אוהדוס בפורום דיבורים
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 16-08-2010, 02:23
  2. {שאלה}בקשר לכרטיסי מסך
    על ידי ToMeR68 בפורום חומרה ומודינג
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 12-07-2008, 18:33
  3. [שאלה] רציתי להתייעץ איתכם.
    על ידי morsavyon בפורום משחקים כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 13-03-2008, 10:43
  4. שאלה למבינים בקשר לכרטיסי מסך
    על ידי gamer181 בפורום מפרטי מחשב
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 04-03-2008, 18:58
  5. [שאלה]בקשר לכרטיסי מסך
    על ידי CooL_V בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04-11-2006, 01:34
+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 3 << ראשון 123 אחרון >>
מציג תוצאות 16 עד 30 מתוך 36

יש לי שאלה..רציתי להתייעץ איתכם..בקשר לכרטיסי אשראי גנובים - עמוד 2

  1. #16
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    בוני
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    גיל
    36
    הודעות
    3,332
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אין בנות שלא נותנות,יש בנים שלא יודעים לקחת

    ברירת מחדל

    שלח בפרטי אני ינסה...מקסימום אני ינסה מביצפר יש לנו בביצפר 2000 תלמידים שילכו לחפש..
    לנצ'יה תמה 93 2000 טורבו(לא סטנדרטית) גודשת 0.7 באר

  2. קישורים ממומנים

  3. #17

    ברירת מחדל

    אל תיהיה חרא קרה לאמא שלי משהו דומה כשיינו באוקראינה חצי שנה חזרנו פתאום גילינו שמישהו קנה מלא מכשירים סלקום מהכרטיס שלה אתה לא יודע איך זה דפק אותנו אל תיהיה חרא...



  4. #18
    משתמש מתקדם
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    גיל
    36
    הודעות
    893
    לייקים
    0
    נקודות
    10

    ברירת מחדל

    פחחח אני לא מאמין שאתה חושב שבאמת אתה בסוף תקבל כסף..שיהיה..

  5. #19
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    2,403
    לייקים
    0
    נקודות
    100

    ברירת מחדל

    אם אתה עושה את זה דרך הבית ספר \ משהו ציבורי אתה לא צריך להשתמש בשום פרוקסי
    פשוט תוודא שאתה לא על השם משתמש שלך ( אם יש באותו מקום טרמינל סרבר NOVELL או משהו כזה ), ותעשה חופשי.
    רק תוודא שאתה גם נכנס לאותו מקום לבדוק מאותו מחשב ולא מהבית או משהו

  6. #20
    משתמש כבוד האוואטר של HaZiLiBiLi
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    12,527
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חח אחי
    זה להשיג כסף בפייפל
    חח

    מהזה הצעות
    אומרים לך להירשם
    ואל תקח דברים של 20 דולר וכאלה
    זה בחיים לא עובד
    כך את כל הפשוטים של דולר חצי דולר
    ותעשה כסף :]

    באסהאנטר = מ-ל-ך תודה אחי יווו איזה פצצהההההההה


  7. #21
    משתמש כבוד האוואטר של Li0rz
    שם פרטי
    ליאור
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,608
    לייקים
    2
    נקודות
    22
    משפט מחץ
    ואז! הזקנה..התפצלה לשניים..
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כן נו..
    המטרה שלי היא לא לגנוב כסף מהכרטיס אשראי..
    רק על מנת להרשם בחינם..


    ואורן..אתה תתעסק בעניינים שלך ואני בשלי..
    יש שם פורומים פתוחים ולא שומעים על אחד שלא קיבל כסף..
    פורומים פתוחים לכל העולם..
    עם תמונות של צ'קים וחשבונות פייפל עם כסף שקיבלו ואפילו עמלות ואחוזים..





  8. #22
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    רון
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    4,044
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תחשוב על זה ככה:

    יום אחד איזה מישו לדוגמא מפ"ת (סתם דוגמא) פותח את הדף חשבון שלו, רואה שיש הוצאה לא מוכרת, הולך לחברה שלו, החברה מפנה אותו למשטרה והמשטרה פותחת בחקירה...

    עכשיו בינינו, גם אם תטוס לצרפת ותעשה את זה מהמחשבים שם, יתפסו אותך....

    אל תתעסק עם החוק ואל תעשה רע לאנשים אחרים!

    אם להורים שלך היה מגיע חשבון של מישו שאתם לא מכירים יענו שהוא הזמין איזה סרט פורנו על החשבון של אבא שלך... לא הייתם נותנים לזה לעבור בשקט!

  9. #23
    אוהד בית"ר בלב ובנשמה
    שם פרטי
    דין
    תאריך הצטרפות
    03/2006
    גיל
    34
    הודעות
    4,189
    לייקים
    1
    נקודות
    578
    משפט מחץ
    רק בית"ר ושכולם יזדיינו!!

    ברירת מחדל

    בס"ד

    חח פקד אזולאי
    והלב בחר בך..בית"ר ירושלים אהבה שהיא חלום!!





    יצחק חיים צמח הלוי
    ת.נ.צ.ב.ה
    יהי זכרו ברוך.

  10. #24
    משתמש כבוד האוואטר של Li0rz
    שם פרטי
    ליאור
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,608
    לייקים
    2
    נקודות
    22
    משפט מחץ
    ואז! הזקנה..התפצלה לשניים..
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי FantoM
    תחשוב על זה ככה:

    יום אחד איזה מישו לדוגמא מפ"ת (סתם דוגמא) פותח את הדף חשבון שלו, רואה שיש הוצאה לא מוכרת, הולך לחברה שלו, החברה מפנה אותו למשטרה והמשטרה פותחת בחקירה...

    עכשיו בינינו, גם אם תטוס לצרפת ותעשה את זה מהמחשבים שם, יתפסו אותך....

    אל תתעסק עם החוק ואל תעשה רע לאנשים אחרים!

    אם להורים שלך היה מגיע חשבון של מישו שאתם לא מכירים יענו שהוא הזמין איזה סרט פורנו על החשבון של אבא שלך... לא הייתם נותנים לזה לעבור בשקט!
    הקטע הוא..שאני מנסה להשיג כרטיסים מזוייפים והפעולות שאני עושה עם הכרטיס אינן כרוחות בשום תשלום..
    אבל אם הבעלים של האתר יעשו משהו עם זה אני אבוד





  11. #25
    משתמש כבוד האוואטר של HaZiLiBiLi
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    12,527
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    יש לי 22 דולר :]
    כמה יש לך לייזר

    באסהאנטר = מ-ל-ך תודה אחי יווו איזה פצצהההההההה


  12. #26
    משתמש כבוד האוואטר של Li0rz
    שם פרטי
    ליאור
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,608
    לייקים
    2
    נקודות
    22
    משפט מחץ
    ואז! הזקנה..התפצלה לשניים..
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    1.90$
    כמה זמן צריך לחכות שיאשרו לי את כל המשימות?
    אני משתגע !
    אומרים לי שבוע ולי יש הרגשה שעשיתי הכל לא טוב!





  13. #27

    ברירת מחדל

    מנסיון
    אל תתעסק בדברים האלה
    צריך להיות ממש מקצוען כדי לא ליפול...

  14. #28
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    רון
    תאריך הצטרפות
    11/2004
    הודעות
    9,108
    לייקים
    3
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    לך לספרייה

  15. #29
    משתמש כבוד האוואטר של Hitman
    שם פרטי
    יגאל
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    13,805
    לייקים
    2
    נקודות
    1,282
    משפט מחץ
    יש הרבה דגים בים, אבל כריש כמוני לא תמצאו.

    ברירת מחדל

    אתה לא מכיר מספיק אנשים שיכולים באמת לענות לך על זה ?
    כי פה .... אתה יודע ... לא הכי מתאים לשאול דבר כזה אין פה הרבה שמבינים בזה ..

    ציטוט נכתב במקור על ידי ben4455 צפיה בהודעה
    אחי .. אני כאילו עדיין בכוס של האמא שלי.. ואם אני לוחץ על E הוא רק בוכה... והרופא מסתכל כאילו הצידה...

  16. #30
    משתמש ותיק האוואטר של FuckTheSystem
    תאריך הצטרפות
    06/2005
    גיל
    35
    הודעות
    7,431
    לייקים
    1
    נקודות
    100
    משפט מחץ
    אני היי בנטורל לא עושה ביד בכלל :P
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני היתי במוסד אבל אל משהו אחר נירא לי יביאו לך תיק

    בכל זאת אל תנסה אחי

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 08:23.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,427 | הודעות: 8,215,021 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect