שלח בפרטי אני ינסה...מקסימום אני ינסה מביצפר יש לנו בביצפר 2000 תלמידים שילכו לחפש..
שלח בפרטי אני ינסה...מקסימום אני ינסה מביצפר יש לנו בביצפר 2000 תלמידים שילכו לחפש..
לנצ'יה תמה 93 2000 טורבו(לא סטנדרטית) גודשת 0.7 באר
|
|
פחחח אני לא מאמין שאתה חושב שבאמת אתה בסוף תקבל כסף..שיהיה..
אם אתה עושה את זה דרך הבית ספר \ משהו ציבורי אתה לא צריך להשתמש בשום פרוקסי
פשוט תוודא שאתה לא על השם משתמש שלך ( אם יש באותו מקום טרמינל סרבר NOVELL או משהו כזה ), ותעשה חופשי.
רק תוודא שאתה גם נכנס לאותו מקום לבדוק מאותו מחשב ולא מהבית או משהו
חח אחי
זה להשיג כסף בפייפל
חח
מהזה הצעות
אומרים לך להירשם
ואל תקח דברים של 20 דולר וכאלה
זה בחיים לא עובד
כך את כל הפשוטים של דולר חצי דולר
ותעשה כסף :]
באסהאנטר = מ-ל-ך תודה אחי יווו איזה פצצהההההההה
כן נו..
המטרה שלי היא לא לגנוב כסף מהכרטיס אשראי..
רק על מנת להרשם בחינם..
ואורן..אתה תתעסק בעניינים שלך ואני בשלי..
יש שם פורומים פתוחים ולא שומעים על אחד שלא קיבל כסף..
פורומים פתוחים לכל העולם..
עם תמונות של צ'קים וחשבונות פייפל עם כסף שקיבלו ואפילו עמלות ואחוזים..
תחשוב על זה ככה:
יום אחד איזה מישו לדוגמא מפ"ת (סתם דוגמא) פותח את הדף חשבון שלו, רואה שיש הוצאה לא מוכרת, הולך לחברה שלו, החברה מפנה אותו למשטרה והמשטרה פותחת בחקירה...
עכשיו בינינו, גם אם תטוס לצרפת ותעשה את זה מהמחשבים שם, יתפסו אותך....
אל תתעסק עם החוק ואל תעשה רע לאנשים אחרים!
אם להורים שלך היה מגיע חשבון של מישו שאתם לא מכירים יענו שהוא הזמין איזה סרט פורנו על החשבון של אבא שלך... לא הייתם נותנים לזה לעבור בשקט!
הקטע הוא..שאני מנסה להשיג כרטיסים מזוייפים והפעולות שאני עושה עם הכרטיס אינן כרוחות בשום תשלום..נכתב במקור על ידי FantoM
אבל אם הבעלים של האתר יעשו משהו עם זה אני אבוד
יש לי 22 דולר :]
כמה יש לך לייזר
באסהאנטר = מ-ל-ך תודה אחי יווו איזה פצצהההההההה
1.90$
כמה זמן צריך לחכות שיאשרו לי את כל המשימות?
אני משתגע !
אומרים לי שבוע ולי יש הרגשה שעשיתי הכל לא טוב!
מנסיון
אל תתעסק בדברים האלה
צריך להיות ממש מקצוען כדי לא ליפול...
אני היתי במוסד אבל אל משהו אחר נירא לי יביאו לך תיק
בכל זאת אל תנסה אחי