זה הקטנים גם לי יש כאלה אבל של כל שתייה שבא לך ג'וני ווקר אבסולוט יש לי אפילו רדבול חחח איזה יפים הם!
כל אחד עולה 15 שקל
|
|
נכתב במקור על ידי MaNiA
יש לך ייגר בקטן? לי יש זה בכלל מטורף אבל זה לא היה יפה בתמונה חחחח
^^ תודה לי .. =]
סוסססס
איזה כיף זה =]
אף פעם אל תתווכח עם אידיוט, הוא רק יגרור אותך לרמה שלו ואז יגבור בעזרת ניסיון.
ידידה שלי סיפרה אחותה של הידידה שלי סיפרה לה וזה באמת היא שמעה צעקות וראתה בקטנה יש משטרה כרגע !
ייגר קטן זה הכי שליטה
האבסולטים פחות
וואי איזה קטלני זה ממש יפה
עזוב ת'אלכוהול זה ממש יפה ככה לחדר
חחח שניה אני יצלם את הייגר קטן
^^ תודה לי .. =]
חחח איזה חמוד זה
תתחדש
עוד כמה חודשים 14 :/נכתב במקור על ידי D_bluck
ותגיד.
ת'שותה אותם או שומר אותם?:eye:
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
מי אמר 80 שקל לגדולים?? איפה אתם חיים? אבסולוט גדול עולה 120 שקל +/- תלוי בחנות.
פאק איזה אדיררר אהבתי ביותר אחיי
רק חבל שהקטנים חחח
:Boxing::Boxing:
:Boxing:
:Boxing:
:Boxing:
![]()
בקבוקונים קטנים לא של 750 אבל בכל זאת נראים טוב ככה
Mirko Crocop K-1
איזה 120 שקל בקבוק גדול
אבסולוט וודקה גג 80 ש"ח בכל מקום רגיל אפילו באמצע ת"א
הבקבוק הרגיל
לא הממש גדול אני יודע שיש יותר גדול ממנו...
פששששש יפה אחי