להה יואב מה אתה עוזב?
|
|
יואב נו קסעמק
לפחות תהיה באייסי לפעמים >_<
איזה באסהה אחי!!!
היית מנהל סוס חבל על הזמן!..
אבל לא נורא תעשה את מה שיותר חשוב לך שזה כמובן המשפחה...
ואל תשכח לקפוץ לכמה זמן מדיי פעם ולכתוב משו..!!! (=
ביי יואב תודה על הכל
חבל שתהולך מקווה שתחזור מהר!
מה אתם מדברים אין על אייקון הוא אחד הזמרים הטובים בעולםםם
by zaneva
בייי אחי...
3.10 מתאשפז=[
4.10 הניתוח=[[
מקווה שהכל יהיה בסדר
אני מתגעגע כבר מעכשיו
ביי אל תדאגו אני ישאר מנהל וכשאני יחזור
ב"ה אני ימשיך לעזור לכולם
יצחק, מכל משפחת אטרף, הלוואי ושערי גן עדן יפתחו לנשמתך, אנחנו אוהבים אותך.
יייייייייייישששששששששששש!!!!
לאאאאאאאאאאאאא מה אתה עוזב בקיצר נחכה לך לנעול סתם חחח
לאכפת לי שאתה עוזב
כי אתה תישאר איתי בקשר, נכון? :\
אני בת.
(ואפילו רשמתי את זה בורוד... בסדר?)
אממ את? את נופר נכון?
אז כן![]()
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
נו מה אתה הומו די לפרוש כל 5 דקות תבוא כשיש לך זמן
אם נרצה נעיף אותך והשיער שלך
אם אתה לא תהיה אז אני יהיה הכי גבוה בפורום
זה מה שאתה רוצה ?
אתה משאיר אותי פה עם אנשים שאוהבים רק כדורגל
זה מה שאתה רוצה!?!?
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
אויש איזה תגובה מגעילהועוד ממנהל האתרנכתב במקור על ידי Alonh
אתה לא יכול לכתוב לו משהו יותר נורמלי?
נו..דוגמא לבנאדם שאמא שלו ואבא שלו אחיםנכתב במקור על ידי Alonh
ועוד רומנים
משו פסיכי
מתגנוב?! תשים מישהו אחר מניהול יא שרמוטה חח אין לי זמן לזה ועדיף שמישהו אחר ינהל
חוצמזה ניר חוזר לכושר הצחקה הוא יחליף אותי
ואתה יודע שאני אגיח להגיב תגובות אהדה למינסוטה שלי אפילוא ם זה ב4 לפנות בוקר
הרעיון המרכזי
תעיפתי מנניהול חח פעם אחרונה מבטיח
חוצמזה שמחר אני חוזר לפנימייה בגלל זה אני איהה פחות
זונה![]()
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
תישאר תישאר תישאר תישאר תישאר
תישאר תישאר תישאר ....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
אווו מיזה סולומון מיזה סולומון מיזה סולומון מיזה סולומון?נכתב במקור על ידי Alonh
יואב לינקין!
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
תישאר תישאר תישאר תישאר תישארנכתב במקור על ידי Alonh
תישאר תישאר תישאר
תישאר תישאר תישאר תישאר תישאר
תישאר תישאר תישאר
תישאר תישאר תישאר תישאר תישאר
תישאר תישאר תישאר
תישאר תישאר תישאר תישאר תישאר
תישאר תישאר תישאר ....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!