19 a.p
19 m.t.a
so far so good :]
19 a.p
19 m.t.a
so far so good :]
|
|
מה? הייתם צריכים את המשחק הזה כדי להבין שפארקר ענק?
אה,אם במהלך העונה כשהוא לא קלע 30 נקודות אמרתם שהוא נחלש ואני אמרתי שהוא סתם תורם בצדדים אחרים אמרו שאני מפגר
"X איכלו את כובעיכם אלונחה מוכר
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
מי שאמר לך פארקר דפוק, תגיע למסקנה אחת...נכתב במקור על ידי linkin
הוא התפגר... :eye:
פשוט בדיחה שAP בארץ הוא יכול בקלות להיות שחקן שישי מוביל בNBA יש לו אתלטיות קליעה סבירה ומשחק אול אראונד גדול
וטאו האלה כמה דיבורים מחטיאים לי לייאפים
באסטון
אלוהי=\ הוא שיפר כל אספקט במשחק שלו והוא פשוט פאואר פורוורד מדהים
ניקולה וויצ'יץ' מה אפשר להגיד על השחקן הזה ? 2 זריקות עם הקרש שאחריו הוא הודיע על פרישה
אבל משחק גדול שלו
רועי אמר פעם,שוויל סולומון הוא אחד השחקנים הטיפשים שהוא הכיר
אני מסכים איתו
ההחלטות שלו בסוף המשחק[לא חשוב שהיה גארבג']היו נוראיות
אבל שאפו
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
איזה משחק פשוט מדהים מכבי נתנו פשוט הצגה ולא סתם משחק כל הדיבורים שטאו גדולים וטאו הולכים לנצח הלכו לזבל ..
בקיצור נקווה שיום ראשון יהיה אותו דבר ויחזרו עם גביע שלישי לתל אביב !!!
Indianapolis colts Champions!!!
כוווווווווולם אכלו חרא
כווווווווווולם
לא יגיעו לפיינל פור
לא יזכו
לכו חפשו חבל ועמוד ותלו את עצמכם עם הכובע בפה
חבל הייתם באים להיכל נוקיה מוכרים כובעים ב 5 שקל דווקא מחיר לא רע לארוחה
את זה שאנטוני פרקר הוא אלוהים הוא כבר הבהיר לפני העונה וחזר לאורך העונה להבהיר
וגם למי שלא היה ברור אז הוא הבהיר גם היום
אני יושב לי עם החולצת מכבי אלופת אירופה שלי ופשוט מחייך![]()
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
שיט
אתה כבר לא חולה?
27.07.08
"הקוצים של ארץ ישראל"
למענו=\
[/CENTER]
באסטון עם 2 שלשות:]
סולומון עם הגנה מצוינת.
באמצע הרבע השליששי התחיל הגרבג' זה לא יאמן...
הדבר הבאמת לא יאמן.....איך גילי שם טוב נתנה למלבישים של ערוץ 1 לתת לה ללבוש תבגדים האלה!? ועוד עם השרשרת כמו הדודות
כהנא צדק.
לייזי צדק.
חבל ... צסקא כמעט הצליחה לסדר לנו את ברצלונה בגמר
שמכבי היו עוברים אותם בהליכה
אבל השופטים החזירו צסקא במהלך של 6-0 ( עבירה בזריקה+טכנית+כדור של הרוסים )
ואז צסקא רצו איזה 18-2 ודי נגמר המשחק
טוב נו
גם צסקא נראים קקי
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
לך תדע אולי הם באמת קקי אבל אפילו פיני אמר שהם ראו קלטות של צסקא רק לפני הפיינל פור איזה פעמיים או משהו כזה והם רוב הזמן התכוננו נגד המשחק של טאו וכל זה אולי מכבי לא מוכנים לצסקא? ..... אני לא בטוח במה שאני אומר כי לא ראיתי את המסחק של ברצלונה וצסקא אתמול כי לא היה לי כוח אבל אני כמעט בטוח שאנחנו לוקחים שוב פעם אליפות:Boxing:נכתב במקור על ידי Alonh
יאלללללללה מכבי היום 21:30
הרוסים הולכים לאכול בראש בעזרת השם
בני זונות כוס אמוק הפסדנו!!!!!!!