אני גם פה
אני גם פה
|
|
חחח לכולם יש בגרות ביום רביעי במחשבים?
אבל לי יש ב2 יחידות האחרונות.
מה זה באותו יום?נכתב במקור על ידי Aviad
לא הלכתי גם
אחי בבית חולים, הוא היה מעורב בתאונת דרכים
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
מהההההההההההההההההההההההנכתב במקור על ידי EmptyEyes
![]()
איך?????.????????..
יווווו שירגיש טובב שאלוהים יהיה איתו![]()
![]()
![]()
שהכל יסתדר בסוףף =\\\\
רפואה שלמהההה
ווואיי...
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
טוב נגמר הבית ספר וזה סתם יהפוך לספאם
נעול פה