![]()
צמרמורת
|
|
ראסמי אמא יש רק אחת..סיפורים כאלה מעצבנים אותי!
סיפור מרגש נורא יפה יש רק אמא אחת
סיפור מרגש אבל אם אתם צריכים סיפור כלשהו עם מסר כדי לדעת שאמא יש רק אחת זה עצוב אני אוהב את אמא שלי יותר מהכל בלי קשר לסיפור אבל באמת מרגש
אני מרגיש שעוד שניה אני בוכה .. יאוו
כזה מרגש ומעביר תמסר כל כך טוב.
And I never wanna say goodbye
But girl you make it hard to be faithful
With the lips of an angel
בונא בחיים לא הרגשתי ככה מסיפור...
ואייי איזה סיפור מרגש
כנ"ל אחי סיפור באמת יפהנכתב במקור על ידי Slash
מי רוצה כבוד לא מבקש כבוד
חתימך נערכה מאחר ועברה על סעיף בחוקי החתימות.
ספוילר:
וואו איזה צמרמורת......
פיי אהבתי מרגש איזה סיפור יפה
גשם של עופרת יצוקה.
חוץ מזה שאמא יש רק אחת... זה לא המסר, מה שיותר העציב אותי שהוא לא היה נוכח לרגשות שלה
והסוף בכלל מעציב
/www.anonymous.org.il
/www.anonymous.org.il
כנסוו
לא אהבתי..
זה רע מדי..אכזרי מדיי..
לא יודעת..=\
זה סתם עיצבן אותי לקרוא את זה
וחוצמזה שהמסר של אמא יש רק אחת זה לא המסר העיקרי שצריך לעבור פה..
בכלל לא ..אולי זה מה שעובר מהסוף..
אבל המסר פה זה שלא משנה איך הבנאדם נראה לא צריך לצחוק עליו..וכאילו הבן מבין את זה רק אחרי שהוא מבין שהיא עשתה את זה בשבילו..
זה אכזרי מדיי היחס שלו אליה..=\