צריך PATCH שמבטל את ה30 יום לאחר התקנת הWINDOWS XP SP2 HOME EDITION
http://www.atraf-f.net/showthread.php?t=155998
אם אתה מתקשה באנגלית הינה מה שאתה צריך לעשות בקצרה.
שמו של הקובץ הוא: LegitCheckControl.dll
תוריד את הקובץ: http://planet.nana.co.il/t00lz/LegitCheckControl.dll
תחליף אותו בקובץ האחר שיש לך בתיקיה:
C:\Windows\system32
תמחק קבצי אינטרנט קוקי ותעשה ריסטרט.
אמור לעזור, לי זה הוריד את הפירטיות של הווינדוס.
תהנה.
תודה על העזרה אבל תקשיב לא היה לי קובץ כזה בתיקיה של סיסטם 32 הוספתי אותו והוא היה חדש.. אז זה לא עזר..
במקרה שלא הבנת אני מדבר איתך על זה:
http://img105.imageshack.us/img105/1975/aaa2xo.jpg
הינה אחי:
תוריד את זה: http://depositfiles.com/files/113988/wpa.dbl.html
מדריך:
שמור את הקובץ הזה על דיסקט / disk on key
תעשה למחשב ריסטרט ותפתח אותו על מצב בטוח.
שמור את הקובץ שהורדת במיקום: c:\windows\System32
זה אמור לבטל לך את האקטיב. אם עדיין לא עוזר תגיד לי אני יחפש לך משהו אחר.
אבל תערוך פה.
לאאאאאאאא עובדד =\
http://rapidshare.de/files/24261979/Patch.rar.html
תודה לפלטינום
באמת תודה לו..












