קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. יש לי כמה שאלות לגבי המשחק NHL 2006
    על ידי RaUl בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 03-09-2005, 15:57
  2. באיזה שעה המשחק של נבחרת ישראל?
    על ידי Program בפורום דיבורים
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 03-09-2005, 15:50
  3. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 03-09-2005, 00:01
  4. גיא הררי - תרקדי את הלילה
    על ידי Fury בפורום מזרחית ודיכאון להורדה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-09-2005, 22:38
  5. איזה ערוץ מחר המשחק של הנבחרת ?
    על ידי The 0ne בפורום דיבורים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-09-2005, 18:36
+ תגובה לנושא
עמוד 2 מתוך 3 << ראשון 123 אחרון >>
מציג תוצאות 16 עד 30 מתוך 45

מי שרואה הלילה את המשחק - עמוד 2

  1. #16
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,853
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ArIeL-BaRcA
    לא הבנתי מה אתה רוצה יא יצור..באמת שלא..אידיוטטטט
    אתה מזדיין אני הורדתי2041 תוכנות כדי להביא לך ת'שיר הזה אחת מהן היא וינראר שלא הייתה פה על המחשב..כדי לפתוח את התוכנה שממנה הורדתי למחשב שלי את השיר אבל זין שלי אני מעלה לך עכשיו.:o
    אני מצטער.
    תעלה אותו בבקשה.

  2. קישורים ממומנים

  3. #17
    משתמש כבוד האוואטר של ArIeL
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,790
    לייקים
    2
    נקודות
    200
    משפט מחץ
    !Forca Barca

    ברירת מחדל

    עזוב כבר מחקתי את התוכנה.
    Nobody knows it but you've got a secret smile

    And you use it only for me

    Nobody knows it but you've got a secret smile

    And you use it only for me







    ArIeL-BaRcA AKA Messi AKA EmP3RoR AKA ArIeL

  4. #18
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,853
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ArIeL-BaRcA
    עזוב כבר מחקתי את התוכנה.
    אז האם אתה יכול להגיד לי בבקשה איזו תוכנה זו כדי שגם אני אוכל להוריד אותה?

  5. #19
    Most Valuable User האוואטר של One Man Army
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    2,591
    לייקים
    5
    נקודות
    170
    משפט מחץ
    משפט מחץ

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי 0xyGen
    לאא את זההההה
    אניי רוצהה את של DEE DEE
    THE ONEEE
    מה אתה מביאא את זההההההההה
    תגיד מאיפה מורידיםם תבחר לאייסיי משו
    תוריד מאימיול, הורדתי משם את השיר...

  6. #20
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,853
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Michael
    תוריד מאימיול, הורדתי משם את השיר...
    הוא אצלי בהורדה כבר חודשיים ועוד לא התחיל אחוז אחד
    יש מצב תמעלה אותו אחי?

  7. #21
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    4,262
    לייקים
    0
    נקודות
    780
    משפט מחץ
    You have ONE advantage over me.....you can kiss my ass and I can't!!

    ברירת מחדל

    שיר ענק תודה אריאל אני גם הורדתי ועכשיו יש מה לשמוע חח




    Indianapolis colts Champions!!!

  8. #22
    משתמש כבוד האוואטר של ArIeL
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,790
    לייקים
    2
    נקודות
    200
    משפט מחץ
    !Forca Barca

    ברירת מחדל

    חחחחחחחחחחחח תהנה מירו וגם אתה עדן[=
    Nobody knows it but you've got a secret smile

    And you use it only for me

    Nobody knows it but you've got a secret smile

    And you use it only for me







    ArIeL-BaRcA AKA Messi AKA EmP3RoR AKA ArIeL

  9. #23
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,853
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ArIeL-BaRcA
    חחחחחחחחחחחח תהנה מירו וגם אתה עדן[=
    אני מביא לך 200 נקודות על השירר של DEE DEE טובבבב?????????

  10. #24
    משתמש כבוד האוואטר של ArIeL
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,790
    לייקים
    2
    נקודות
    200
    משפט מחץ
    !Forca Barca

    ברירת מחדל

    קח עמרה יא מזדיין אתה לא צילמת לי מהמיקוד בלשון של טובה זווידה הזאת..
    כוס אמק איתך:
    http://rapidshare.de/files/21937121/NIR-AMARA_HIS_LAST_NAME_-_YELED_HOMO_VETEMBEL-DEE_DEE_The_One.mp3.html
    Nobody knows it but you've got a secret smile

    And you use it only for me

    Nobody knows it but you've got a secret smile

    And you use it only for me







    ArIeL-BaRcA AKA Messi AKA EmP3RoR AKA ArIeL

  11. #25
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,853
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ArIeL-BaRcA
    קח עמרה יא מזדיין אתה לא צילמת לי מהמיקוד בלשון של טובה זווידה הזאת..
    כוס אמק איתך:
    http://rapidshare.de/files/21937121/...e_One.mp3.html
    מהה אתהה דפקהה????? בואא עכשיו אני מצלםם לך כל הספר
    לאא דיברת איתי ושכחתי מזה בכלל..
    בוא עכשיו לפני שאני הולך לסבתא שלי לחג אני יצלם לך

    ד"א - אני מפורסם ! אני בראפידשייר !

  12. #26
    משתמש כבוד האוואטר של ArIeL
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,790
    לייקים
    2
    נקודות
    200
    משפט מחץ
    !Forca Barca

    ברירת מחדל

    תגיד תודה יא נוול ונבלה...
    שמע
    אין לי כוח לבוא
    מחר ת'יכול?
    Nobody knows it but you've got a secret smile

    And you use it only for me

    Nobody knows it but you've got a secret smile

    And you use it only for me







    ArIeL-BaRcA AKA Messi AKA EmP3RoR AKA ArIeL

  13. #27
    Most Valuable User האוואטר של One Man Army
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    2,591
    לייקים
    5
    נקודות
    170
    משפט מחץ
    משפט מחץ

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי 0xyGen
    הוא אצלי בהורדה כבר חודשיים ועוד לא התחיל אחוז אחד
    יש מצב תמעלה אותו אחי?
    http://rapidshare.de/files/21937518/Dee_dee_-_the_one.mp3.html

  14. #28
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,853
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ArIeL-BaRcA
    תגיד תודה יא נוול ונבלה...
    שמע
    אין לי כוח לבוא
    מחר ת'יכול?
    כה
    ואגב תודה

  15. #29
    משתמש כבוד האוואטר של ArIeL
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,790
    לייקים
    2
    נקודות
    200
    משפט מחץ
    !Forca Barca

    ברירת מחדל

    אבל ראית שהבאתי לו מיכאליסוס יאנקופולוס...
    Nobody knows it but you've got a secret smile

    And you use it only for me

    Nobody knows it but you've got a secret smile

    And you use it only for me







    ArIeL-BaRcA AKA Messi AKA EmP3RoR AKA ArIeL

  16. #30
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    3,853
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Michael
    חחחחח תודה אחי אבל אריאל כבר העלה
    תודה שוב

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 12:38.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,231 | הודעות: 8,213,825 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect